Side 1 av 1

Sikkerhet og beredskap får stryk

UNREAD_POSTSkrevet: Fre Mai 22, 2015 7:40 pm
BmOnline
Riksrevisjonen har funnet alvorlige svakheter i Justis- og beredskapsdepartementet

Mulla Brakar er jo også et bevis på det samme. Nå rauser det inn utallige, og trusselbildet blir neglisjert av de politiske toskene ved makten i dag, ja akkurat slik den ble det ved de rød grønne. Det viser oss at det er akkurat samme ulla som vanstyrer landet rett west!

Derfor ikke stem på dagens løgnhalser på Stortinget- stem heller for å få de dømt ved en RIKSRETT, fordi makten ble kuppet fra folket i 1939-45- og siden har folket blitt løyet huden full.

sikkerhet.gif
Ja, var det noe likere hos de rød-grønne?


BmOnline