Vigdis Nygård
RESYMÉ.! Arne og Synnøve Bakken kom ifra Røyken kommune, og var på jakt ettet hyttetomt i Hedalen. De fikk fradelt 4 mål fra Solli, etter synfaring av Torstein Treholt som da var fylkesmann., etter mye om og men jeg protesterte, men eks, med fam presset på, og til slutt ga jeg etter.. Jeg visste ikke at Arne var sinnsyk, den gangen, det kom først frem da han begynte å bygge sitt hus på daværende min eiendom! De kom til Hedalen i 1983, Allerede i 1985, begynte de å lage vanskeligheter for oss, og i 1987 hadde "kommunen", foretatt 2 ulovlige grensejusteringer til Arne og Synnøves fordel, til trass for at det var jeg som bestilte oppmåling! Man skulle holde seg 4 m fra grensen, sa loven,! De satte opp garasje utenfor grensen, og stabburet og uthuset sto på grensen. Da dette ble påklaget til de rette instanser, begynte en ENORM HETS hærverk på hus, ærekrenkelser !
Min svigerfar Martin Solli som var kirketjener i Hedalen stavkirke og skogsmann, så hvordan de holdt på, varslet han! Derfor fikk han slett behandling i helsevesenet da han ble syk Martin Solli døde 21 oktober 1989, 87 år gammel, Samme året faller BERLINMUREN! Dette diktet ble skrevet av min mor Ragnhild Hilstad, til Martin Solli sin begravelse. KJÆRE FAR.., så stille du kviler idag, her i di kjende kyrkje, Her i ditt kjære og kjende Guds hus, som du hadde ditt teneste yrkje....................
Her du trufast arbeidde, i heile 52 år, her som du hadde din andre heim, her du no kvila di får!............. Me, dine born, hugsa so vel, du ofte drog ut, - i iskalde vinterkvelden, skulle overnatte i kyrkja, og passe, og nøre elden, So ingen av dei som til kyrkje for, skulle fryse med dei høyrde Herrens ord!…................................... Mykje vondt har du hatt i det siste, sjukdommen tappert du bar, kor du leid ikkje alltid me visste, aldri til byrde du var!…........................... Far, høyr kyrkjeklokka, i dag for deg ho slår Helsar deg velkommen heim, der inkje illt deg når. Og bakom susar skogen, farvel, min ven, eg saknar deg. Innunder mine tunge greiner, so tidt eg hugsa dine steg.
Men eg skal susa støtt mitt kvad, her rundt omkring din kvilestad..!.....I 1991,fikk vi anonym bekymringsmelding fra bv. Da var min eldste sønn 12 år, og min yngste 2 år. Og Sør Aurdal kommune hadde laget 4 kg med dokumentasjon på oss, som viste seg å være kun SVADA!!! Jeg fikk stor hjelp av Olav Ødegaard, som hjalp meg å få ut dokumentene, og han skaffet meg UNNI BYRØ som bv advokat, og hennes arbeid gjorde til at de ikke våget å ta fra meg barna! Og jeg vil rette en stor takk til begge to! Trodde da at alt var over da jeg viste jeg hadde advokat og hadde slått tilbake! Men da ble alt verre Dette er å lese i boken som er antatt nasjonalbiblioteket og dette blir derfor stående for ettertiden! .. Etter bestilling fra "despoten", samlet alle landsens ordførere seg inne i Oslo, sammen med regjeringen, og de planlegger å "kuppe" landet! Ved å korrumpere politiet, og utarme folk, for å ta makten, og innføre diktatur! På denne måten avstengte man ofrene, da de da ingen instans hadde å henvende seg til! Alt skjedde under parolen FOLLOW THE MONEY! Det er av denne grunn, funnet store overgrep saker i ALLE kommuner i hele landet! Metodebruk er lik, selv om sakene er forskjellige, og sakene griper inn i hverandre som et puslespill, for å stoppe folk! Om man kjører hardt på i sin sak, kan dette få uheldige følger for andre saker! Alle saker har skjedd i samme tidsrom som "despoten" regjerte Norge 1985 til 2009! Og metodebruk går som en rød tråd gjennom alle saker! Rykteflom, karakterdrap, etc.. Alle frivillige organisasjoner, alle etater, inkasso selskap, polititopper, dommer standen, skole bv, har vært med, og rettsikkerheten er punktert, og derfor har ingenting av nåværende lover, vedtak VALIDITET lenger! Facebook egne tall 600,000 nordmenn som er rammet og 55448 henlagde justismord i bare i 2018! Sannsynligvis bare toppen av isfjellet.. PRIDE : Er en verdensomfattende bevegelse av hardt belastede" skeive", og det er et miljø, der narkotika florerer. Herifra også, Norge på dop! Pride medlemmer er ikke bare skeive, men også medlem av forskjellige losjer, gjerne flere samtidig! Og man finner dem i samfunnstoppene, i politi spesialenheten, dommerstanden BV og skole. De splitter fam, setter familie medlemmer oppimot hverandre, og når den ene part blir alene om omsorg for barn, blir bv koblet inn. De prøver lage dette til en kjønnskamp,for å ta oppmerksomhet bort ifra dem selv!!!! Se dokumentaren, Jentene fra Toten! . Når det gjelder" ismene ", er det registrert Losjer som Rotary, Frimurere, Tempelriddere Malteserordenen Odd Fellow, Det er også endel sekter som Smits venner Jehovas vitner Frelsesarmeen Lions etc som også har vært med. Disse hører til under Vatikanet! FASCISME var Benito Mussolini sin politikk under siste krig, og vi vet fascistene og nazismen samarbeidet og sympatiserte med hverandre, Og under Nürnberg rømte nazistene gjennom Vatikanet, fikk nye pass, og videre til Buenos Aires, Kommunisme er ortodoks, og hører også inn under Vatikanet. Så alle har rett!! Disse har samarbeidet, da fellesnevneren er makt og grådighet, og for å gjøre forvirringen komplett i det norske folk!! Dette er bestillingsverk og GALMANNSVERK, fra A til Å. Det var Arne som fikk innføre globalistpolitikken, og innførte reformen som la ned institusjoner som Reitgjerdet. Pride er hovedaktør som har sin støtte i regjeringen. NÅR det gjelder samfunnet er småbruk lagt ned, helsevesen lagt ut på anbud, forsvaret nedbemannet Hjelpepleiere og småbønder borte, og en hel generasjon barn ødelagt for ettertiden! . Når det gjelder skeive , er det ikke slik at alle lesbiske / homofile er dårlige. Dette er de ekstreme, og Praktiserende pedofili kan vi ikke akseptere.!!! . Prøver på denne måten å nå frem med budskap om hva som foregår, FØR valget..
Mitt råd, ikke stem på etablerte partier... Godt valg..