OSLO FREMSKRITTSPARTI PRESSEMELDING 29.09.98

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

OSLO FREMSKRITTSPARTI PRESSEMELDING 29.09.98

UNREAD_POST Einar Lonstad » Ons Jan 19, 2011 6:21 pm

Kommentar: OSLO FREMSKRITTSPARTI PRESSEMELDING 29.09.98

MUSLIMSK MENIGHET MENER DØDSDOMMEN OVER SALMAN RUSHDIE MÅ OPPRETTHOLDES.

Lederen av den største muslimske menigheten i Norge har gått ut i media og gjort det klart at han og hans menighet ikke akspterer at dødsdommen over forfatteren Salman Rushdie er opphevet. Han og hans menighet ser følgelig fortsatt som sin religiøse plikt å drepe forfatteren så snart en anledning byr seg, og står fast ved den oppfordring til mord som er gått ut fra det iranske presteskap.

I en skarp kommentar til dette sier formannen i Oslo Fremskrittsparti, Einar Lonstad at situasjonen ikke kan tolkes på annen måte enn at "fatwan" også fortsatt gjelder Salman Rushdie`s norske forlegger som jo allerede har vært utsatt for et mordforsøk. Oslo Fremskrittsparti`s styre drøftet saken på sitt styremøte mandag 28.09.98, og det ble pekt på at oppfordring til alvorlig forbrytelse strider mot norsk lov og man mener derfor at Oslo Politikammer straks på eget initiativ må etterforske saken og ta ut tiltale dersom forståelsen av menighetens hensikter er korrekt. Oslo Fremskrittsparti`s styre ønsket samtidig å peke på det betenkelige i at en menighet som på denne måten fremmer hatets og forbrytelsens evangelium, ikke bare tillates å holde frem med dette, men også mottar økonomisk støtte fra norske myndigheter.
Om spørsmålet om økonomisk støtte til muslimske skoler igjen kommer opp, mener styret i lys av denne menighetens innstilling, at slik støtte under ingen omstendighet må komme på tale -så lenge det er fare for at slike skoler kan bli sentre for opplæring i angrep på og nedbrytning av det moralske og lovmessige prinsipper som vårt samfunn bygger på. Oslo Fremskrittsparti Einar Lonstad Formann

Kommentar: Erik Gjems-Onstad
Så vidt jeg kan se, innebærer den uttalt støtte til "fatwaen" både en forbrytelse mot straffelovens § 140 en oppfordring, tilskyndelse til eller forherligelse av en staffbar handling også mot §222 som setter straff for ved trusler å tvinge noen til å tåle eller unnlate noe. Fremskrittspartiet er i dag landets nest største parti. Det er derfor bemerkelsesverdig at ikke pressen og andre nyhetskanaler har funnet grunn til å slå dette opp på sine førstesider -noe så sensasjonelt at Fremskrittspartiet i Oslo har funnet grunn til å kreve politietterforskning av landets største muslimske menighet? Hvilke interesser er det som står bak en slik utvikling? Og hva med vårt politi??

Comments: BmOnline, ALT FOR NORGE.
Kjære venner, se hva som faktisk skjer. Er den kvinnelige politimesteren i OSLO blind? Eller er denne volden og drepingen bare en drøm? Nå må våre venner gjøre noe -før det er for sent. Det er nå så steike galt at jeg faktisk har gode gamle Jern-Willy i tankene. Hver gang jeg ser ham, kommer det :" jeg vet hva du tenker,sier han". HVA gjør VI som tør å stå fram og trosse disse falske politikere? Jeg ønsker svar fra nordmenn med sansene i behold. De andre kan vi bare glemme. Jeg tenker da på kalibre som Erik Gjems-Onstad. Liten eller stor, du er velkommen! Gå til dokumenter, der finner du pekere til alle de andre 14 sidene her. E-mailen for å sende meg et brev finner du på denne siden oppe ved det norske flagg. Kan slike grupperinger som vist til over, drepe og gjøre slikt med støtte fra staten, ja da bør vi som bor her ha førsteretten til det samme -pluss moms!!! ALT FOR NORGE og vår konge!
Einar Lonstad

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester