VERDEN VIL BEDRAS.

Hvorfor er det bare i utlandet at griske politikere steines og kjeppjages?
Har dere lagt merke til at NRK stadig peker på sex overgrep og pedofili i utlandet? Mens de ALDRI har nevnt med et ord at det er DOBBELT så galt i Norge.

Trodde dere at Ari Behn skjøt seg selv? Å laaangt ifra. Han ble skutt. På samme vis som General C G Fleischer.
Forumregler
Har våre politikere noe å frykte for sitt svik mot folket?

http://bmonline.no/html/eu_69.html
http://bmonline.no/html/stortinget.html
http://bmonline.no/html/grini44.html Norge et demokrati? Ikke få meg til å le...

VERDEN VIL BEDRAS.

UNREAD_POST Amund » Lør Mai 02, 2015 9:21 am

Amund Garfors, Trålveien 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206
VERDEN VIL BEDRAS.
--------------------------------
Det er vel ingen som kan motsi meg når jeg påstår at den norske deltakesen i bombingen av Libya er noe av den verste krigsforbrytelsen Norge har begitt seg ut på i internasjonal militær sammenheng? Samtidig med at norske marinejegere var i krig MOT Taliban i Afghanistan, så var Luftforsvaret i krig MED Taliban/Al Qaida i Libya, der seks F-16 fly fra Bodø Flystasjon var i kamp. Våre egne marinejegere og vårt eget Luftforsvar var med andre ord i krig med hverandre! Dvs, vi var i krig med hverandre, eller mot oss selv. "Et rike som er i strid med seg selv kan ikke bestå" sa historiens trolig mest berømte person, Jesus! Nei, selvsagt ikke - for en må vel være norsk politiker eller journalist for ikke å begripe såpass engang?
Og på toppen av den hele, så skal nå denne hotellkongen Petter Stordalen & Co tjene penger på krig, katastrofer og menneskesmugling. Det er vel ingen som tror at Stordalen stiller disse hotellrommene til gratis disposisjon? Staten skal selvsagt betale for dem, dvs i siste instans blir det norske skattebetalere som må ta regningen. Ikke nok med det, men nå så jeg skipsrederen Herbjørn Hanssson stille opp på NRK i programmet Aktuell, og der han gråt sine krokodilletårer over de som nå drukner på sin farefulle ferd over Middelhavet. For Hansson han hadde planen klar! Der hans supplyskip som nå ligger i opplag og uten inntekter, kan settes inn i trafikken mellom Libya og Italia. Ja, der norske skip skal trå til, og der menneskesmuglere vil få god hjelp til å få fortgang i denne trafikken. Å nei, jeg tror neppe denne skipsrederen er noe større humanist enn folk flest. Men når de lukter penger, da går de bokstavelig talt over lik.
Så dette betyr kanske at nå skal den norske stat bevilge penger til både transport og videre opphold på Stordalens hoteller i Norge? Jeg fristes til å tro at det for tiden er nokså dårlig belegg på Stordalens hoteller. Samtidig som markedet for supplyskip skrumper inn i takt med oljeprisens fall...
Men i disse tider når de politiske partier konkurrerer om å være de beste i klassen, der den ene overbyr den andre, og i lys av AP sitt eget landsmøtevedtak, så blir jo disse pengene som Stordalen og Hansson vil ha tak i, rene lommerusket til sammenligning.
Jeg tror det er på høy tid at de som sitter med makt og myndighet begynner å bli litt edruelig. Media skriker over seg om disse tusener av fremmede som kommer over Middelhavet i rad med synkeferdige farkoster. De fleste av disse er menn mellom 20-30 år. Og de er på vei til Europa! Har advarslene gått helt hus forbi? IS har truet med å sende inn 100.000 terrorister forkledd som flyktninger, men dette snakkes ikke om. Italias mottakssystem er forlengst brutt sammen, og "flyktningene" fordeles nå over hele Europa. Dette er et problem som IKKE går over eller bare forsvinner. Estimatene bare for det afrikanske kontinent er at befolkningen vil øke med en milliard mennesker fram til år 2050. Altså om BARE 35 år! Tror nok Hanssons supplyskip og Stordalens hoteller vil bli altfor små om Norge fortsatt skal være med på dette. Ja, som før eller seinere vil ende med forferdelse for oss alle.
NARVIK, 28.04.2015 Amund Garfors
Amund
 

Gå til Utenriksnyheter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester