Dyrest i landet

Copen skryter av at de er så cool, men det er bare tull og støv.
http://bmonline.no/html/coop.html
Forumregler
copen var før i tiden et sted det gikk an å handle, men se nå, nå er de pinadø blitt så griske. Nå koster en pose kaffe på 250 gr hele 30 kroner, en blå pose. Jeg kjøpte 21 poser og det kostet over 600 kroner. Og så var det tilbud? Og les under her om hvordan de nå gjør det...
http://bmonline.no/html/coop.html

Dyrest i landet

UNREAD_POST Coopen not cool » Tor Feb 10, 2011 12:12 pm

Jeg var en dag det var kaffe tilbud på coopen. Men lite ante jeg om at det var nødvendig å ha med seg "bongen" for å få det tilbudet? Likeså fikk hver person kun fem poser av denne sinnsyk dyre kaffen som kostet 30 kroner for 250 gram normalt. Tibudet bestod i at man sparte 60 kroner ved å kjøpe denne kaffen. Hva koster denne posen egentlig pr stk? kr 10,- tipper jeg. Det må jeg si var litt av et tilbud? Nei, det er siste gangen jeg setter mine ben inn der...

Jeg husker for 15 år siden, da brukte jeg å kjøpe 5 kg kaffe, type Friele. Og da var det skikkelige tilbud. Nå er det bare juks og fanteri, hele Coopen.

Så mitt råd er, ikke kjøp på Copen lenger, meld deg ut av svineriet. De bryr seg katta i de som har lite, de vil bare bli større (globalister) på bekostning av de svake.
Det er ikke coolt lengere å handle på Copen. Finn deg heller en engros grossist- da sparer du mange tusner i året, både på kaffen og toalettpapiret som mange kjøper på Bunnpris, fordi de tror det er så billig. Men det er jo knappe 20 meter papir på en rull, så det e svin dyrt papir hos Bunnpris og Europris- bare svindel.

Coopen- not cool at all!
Coopen not cool
 

Kjøp heller varene hos KIWI

UNREAD_POST BmOnline » Tor Des 18, 2014 1:22 pm

KIWI er mye rimeligere enn COOL name og jukseCoop Extra svindyrt.

Feks Kiwi på Ankenes, like ved Esso- SUPERBILLIG Å HANLDE PÅ KIWI!


Mvh

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til COOP..... cool name? Not at all!!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron