Ja, hva er dette fine ordet HMS? Hva skjedde egentlig etter at Arbeidsmiljøloven kom i 1977?
Jo, de begynte å drepe folk som fluer- der har dere det!
Covid19 var trollet ut av esken- og folk ble utsatt for grafen oxid i "vaksinene", pluss nanoboots.
Forumregler
Etter at Arbeidsmiljøloven trådte i kraft, ble det historiens største rasering av bedrifter i Norge etter svartedauen!
Per Tollefsen » Man Nov 01, 2021 1:35 pm
Per Tollefsen
27. november kl. 23:35
Takk til alle "delinger" og støtte. Det varmer - selv om det er kaldt inne.
Mandag ca kl. 11 stengte Agder Energi strømmen hos meg.
Etterpå la de en ufrankert konvolutt i min postkasse - med en lapp uten underskrift.
Der var det å lese at de stengte strømmen d.d. fordi jeg ikke etter avtale hadde byttet til ny AMS-måler…
Den 30 september var det en elektriker hos meg og satte inn en ny AMS-måler.
Så langt alt vel.
Så sent som den 8. november fikk jeg til og med en SMS som lyder:
«Hei! Vi har nå undersøkt saken, og har nå ordnet slik at måleren din står registrert som Standmålt. Du kan derfor melde inn på vanlig måte som du gjorde tidligere. Med ønske om en fin dag. Mvh Agder Energi Nett»
Sommeren 2015 ble det investert et stort beløp i et solcelleanlegg..
Et bidrag for å verne om miljøet – mente jeg.
Så langt, alt vel.
AMS-måleren som jeg altså fikk i hus 30 sept. er uten kommunikasjon. Dette innvilget av A.E. Nett etter avtale. Denne måleren krever at man må slå av solcellene.
(Jeg har attest fra legen om at jeg er sensitiv for stråling,har derfor ikke ønsket måler m kommunikasjon.)
Anlegget kan slås av i sikringsskapet - og utvendig på konverteren. Det er gjort.
Nå er det plutselig ikke godt nok for A.E. Nett.
Nå har de tydeligvis ombestemt seg. De stenger strømmen Uten NOEN form for varsel.
De forlanger at jeg skal koble fra solcelleanlegget permanent, et anlegg som har kostet maaange titusen kroner.
En kan spørre seg om hvilket syn dette selskapet har på miljø og kundebehandling?
Agder Energi har vært utilgjengelig, arrogant, lite løsningsorientert og til tider både ufin og truende i sin kontakt med en trofast kunde.
Å stenge strømmen slik fremtrer som uverdig, for ikke å snakke om ulovlig!
Er det viktigere å herse med kundene, som gir følelse av maktmisbruk, overgrep og etter hvert avmakt, enn å tilby en løsning som begge parter er tjent med?
GI MEG STRØMMEN TILBAKE! NÅ!
Jeg vil sette stor pris på at mine venner her deler dette.
-
Per Tollefsen
-
Gå til HMS Helse miljø og sikkerhet?
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester