Debatt fra sol

De fleste "PKere"- politisk korrekte hevder sannelig at vi besitter en høy standard når det kommer til å la folk ha sine ytringer, men nei- det er svada. Du får sannelig ikke et eneste innlegg på trykk i A pressen om det ikke faller pent inn under vær korrekt, "pk plakaten" til disse lystløgnerne- som kaller seg journalister.

Debatt fra sol

UNREAD_POST Informanten » Ons Nov 16, 2011 1:54 pm

Vis som: | |
Nå har altså dine
by BmOnline. on16 november, 2011 - 13:45

"venner" på sol fjernet mitt svar til deg. Derfor kommer det på nytt, jeg er ikke fri for blekk ennu.

Det handlet bl.a. om at bastant-arnvin støtter disse bastante globlistene. Og når han heller ikke tåler å få samme mynt tilbake, jfr å kople meg opp mot ABBs ugjerninger, da er arnvin som en førsterangs super fascist!! For arnvin støtter seg til denne abbs motforestillinger å gjelde alle som skriver kritisk om monsterinnvandringen globalistene har satt i sving, ved å skyve disse foran seg i eksperimentet som bl.a
Merkel i Tyskland, Statsministeren i England uttalte som "multikulti var mislykket". Det er sannheten!

Vi snakker ikke om individene her som sådanne, arnvin vi snakker om det sinnsyke systemet som vil innføre satans vilje, nemlig globalismen. Det fins kun TO krefter arnvin. Det GODE og det ONDE.

DU har bevist for oss alle at du er på den ONDES parti, jfr babelsk forvirring!
Videre kan du studere nettverket bak ABB.

Det er særdeles interessant lesning nå som massemorderen står for retten.

Vår herre Jesu Kristi fattige tempelridder

”Hvem var sjef i Etterretningstjenesten før Generalløytnant Kjell Grandhagen?

Han heter Torgeir Hagen og var sjef fra 2002 til 2010. Hagen er Generalløytnant.

Dessuten var og er han en av de høyeste innen Frimurerordenen i Norge. Med tiende grad.
Tittelen er mer pompøs enn det meste du har vært bort i: «Vår herre Jesu Kristi fattige tempelridder.»

Frimurerne utgjør også et hemmelig samfunn, og som alle hemmelige samfunn er det lenge siden KGB tok over kontrollen med frimurerne her i Norge. Russland har jo hatt den skjulte makten her siden statskuppet i 1939. Torgeir Hagen er medlem av Johannes-losjen St. Olav og den høyere losjen Den Norske Store Landsloge.

Hva som er interessant er at massemorderen og bombemannen fra 22. juli, Anders Behring Breivik, også var frimurer. Han var kommet ganske langt opp i systemet også, tatt i betraktning hans unge alder. Hvem var Anders Behring Breiviks hemmelige mentor innen Frimurerordenen? Hvem var det som lærte ham opp?

Svar: Generalløytnant Torgeir Hagen

Hvorfor er ikke arnvin interessert i å studere de som virkelig har ord for seg å sende bomber og granater i hodene på folk?

Forsvaret i Norge er ute i verden og deper uskyldige mennesker som fluer. De går over landegrensene på linje med adolf H. Har du noe å tilføye? Jeg er imot disse bombene og dreping på folk, både på utøya, Libya, Iran, Afrika og pakistan.



ps: SOL er ikke helt stueren og vil her kneble ytringsfriheten. Nå skal vi telle hvor mange ganger dette blir slettet. Nå har jeg postet denne på journalisten.
Informanten
 

Gå til Har vi Ytringsfrihet i Norge?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester