Gospel Choir Nyyyydelig og en halv...

Forumregler
Ain't misbehavin

Gospel Choir Nyyyydelig og en halv...

UNREAD_POST BmOnline » Tor Apr 26, 2018 10:01 am

Her er Gospel kor, gammel tape steamet opp med Izotope. Her har jeg kjørt alle sangene igjennom et spesial verktøy for å renske bort "hakk i plata" og mange andre "ulyder" og lyder som ikke skal være med.

Her er en liten titt på en del av mange hundre ting man kan gjøre med dette verktøyet.



Jesus is the answer:

Har du et godt anlegg, så vil virkelig musikkens fylde komme skikkelig for en dag :P Du kan ha et anlegg koplet opp til din pc, slik jeg har, eller du kan brenne filene over på en cd, og så spille de hvor du vil. Har du en cd spiller/brenner på din pc- så kan du brenne CD plater i waw eller i andre formater slik at du kan spille de av i din egen cd spiller- i feks bilen. Den gode gamle medie spilleren WINAMP finner du på nettet. Den spiller av det meste.


Jesus er svaret_2.wav [ 40.88 MiB | Vist 2218 ganger ]



Jesus set you free:


OZ_8_Jesus Christ set you free.wav [ 41.49 MiB | Vist 2206 ganger ]



Shine your light, Gospel song:


Shine your light_2.wav [ 47.61 MiB | Vist 2202 ganger ]



Shine Your Light

Shine Your light, Shine Your light, Shine Your light to me, Jesus.
You are the morning star, My precious one. Almighty guard You are, Great things You've done. Through all eternity, I give You praise. A bright new song I sing, Stand face to face.
Shine Your light, Shine Your light, Shine Your light to me, Jesus.
You are the great I am, The King of Kings. Red rock of ages, My urge to sing. Through all eternity, I will proclaim. You won the victory, I bless Your name.
Shine Your light, Shine Your light, Shine Your light to me, Jesus.



Her er Oh it is Jesus.. nydelig kor- Rensket opp med Oz 8 og Rx6.


Operator:


OZ_8_Operator_1.wav [ 34.21 MiB | Vist 2189 ganger ]

Vedlegg

Oz8_Oh it is Jesus.wav [ 42.9 MiB | Vist 2194 ganger ]

Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Gospel Choir Nyyyydelig og en halv...

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mai 20, 2018 6:52 am

Pie Jesus

Her er det høye toner på alle vis : :P


RX_6_Limit_Pie Jesu_4.wav [ 31.58 MiB | Vist 2182 ganger ]

Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Gospel Choir Nyyyydelig og en halv...

UNREAD_POST BmOnline » Man Feb 18, 2019 10:37 am

Mange tror at bare de er medlem i ei sekt i verden- så er de på rett sted-..
Men hva sier Guds Ord om dette?


Hadde de enda lest sin Bibel- i stedet for å snuble rundt i dogmer fra mennesker, ser dere- ser dere mine venner?
Har du lyst til å finne ut hva Herren faktisk sier?
Han sier, KOM UT av HENNE mitt FOLK, så dere ikke tar del i HENNES synder- og får del i HENNES PLAGER- ser dere?

HENNE er SJØGEN, og akkurat det er du med på ved å tro på sektene.

Det er død- å tro at du har det rett ved å være i ei sekt-. Da Moses gikk ut av Egypt med Israel ca 2,5 millioner mennesker- så var det ADSKILLELSEN- de var egentlig på tur til DET NYE LANDET. Hva er det nye LANDET? Det er ikke av stein, nei. Det nye LANDET får KUN dem som Tror Guds HELE Ord, ikke stykkevis- HELE Bibelen. Og av dem som gikk ut av Egypt ved Moses "Exodus" var der KUN 2 som holdt seg til Guds Ord, nemlig Josva og Kaleb. De to kom inn i det NYE LANDET- som ikke er av stein. De mottok det ved Tro på Guds HELLIGE ORD- ikke menneksedogmer. De gikk bort ifra det og inn i Kristus. Amen!
De mottok den Hellige Ånd, mine venner. Det var det HAN kom for. DET var HANS løfte til sine barn. Sektene skal du unnfly- fordi DU må komme deg til Herren ved Tro og nåde. Ikke ved menneskedogmer som sektene snubler rundt med. Og i Bibelen kan du lese ordrett dette, Ved deres Tradisjoner gjør dere Guds Ord virkningsløst. Ser dere dette mine venner? Mark 7, 7-13. Tenk deg for en kraftig advarsel fra Herren vår Gud!

Og det er HELLER ikke snakk om UKEDAGER her, slik Adventistene har diktet opp ved en kvinne, Ellen G White- som sier lørdagen er hellig- tenk det-. Merk dere at jeg ikke sier Damer, fordi- de vet bedre :P

Herren har ALDRI nevnt ukedager- det HAN sa var at DERE ikke måtte ha SYRET brød blandt dere i EN UKE. Det er noe annet. IKKE en eneste ukedag er nevnt. Så Herren FORLANGER at du IKKE må ta del i VANTRO i løpet av 7 dager- for ELLERS kommer DU ikke INN i det NYE LOVEDE LANDET- som er Den Hellige Ånd, Amen! Hele Bibelen er full av matematikk fra det Høie. Tallet 3 er et fullkomment tall. Tallet 7 er et Hellig Tall- DET betyr FULLKOMMENHET. Da er du i Kristus- du har gått over fra DØDEN til LIvet. Amen. Likesom Jeg hvilte på den 7 dagen skal dere også hvile- ser dere dette? Det er Jesus Kristus som arbeider i DEG fra denne dagen, den 7 dag, fordi da er det Jesus Kristus som arbeider i deg- og du hviler tenk det- man skulle tro sektene kunne se det? Denne hemmeligheten ser ikke sektene, fordi de er forblindet. Amen! Og så en meget viktig ting til- nemlig SEKTENE er et bilde på Moses, som forhøyet seg selv da han slo på klippen med staven. Det var utenfor Guds program, fordi Jesus Var slått en gang allerede for oss ALLE sammen! Og Moses er ET BILDE på DAGENS sekter som nemlig opphøyer seg selv- og ikke får komme inn.

Salvation- Jesus Christ:

Salvation Jesus Christ oz8.mp3
Til glede for alle i Herren!
Salvation Jesus Christ oz8.mp3 (7.53 MiB) Vist 2048 ganger


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Feb 18, 2019 10:37 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Sound of music

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron