Side 1 av 1

Svein Samuelsen

UNREAD_POSTSkrevet: Man Nov 19, 2018 8:17 pm
BmOnline
Musikk for hårdingen..

Her har jeg "blåst opp" stemmen til Erik som synger "fall to pieses" en skikkelig "godbit" av Erik og Svein.

09 I fall to Voice UP S og E.mp3
I fall to pieses... Patsy Cline
09 I fall to Voice UP S og E.mp3 (5.14 MiB) Vist 2704 ganger


Her spiller Bassist Svein opp..
12 Crazy S og E.mp3
Her spiller Svein ca 2000.
12 Crazy S og E.mp3 (7.54 MiB) Vist 3408 ganger


LA6BPA

La6bpa.jpg
Svein på La2K Kirkenesgruppen.



La2K.jpg
Her e-æ- LA7RV på LA2K Vigørhuset- en gang i tiden :)


Svein og Erik- Regnet som faller ned.

11 Regnet som faller ned S og E.mp3
Fin og gammel årgang ;)
11 Regnet som faller ned S og E.mp3 (4.17 MiB) Vist 3377 ganger

Ja, det e god gammel trøkk her i låten, slik bassan, rona bassan!!

hjemmekos.jpg
Svein tar frem gitaren- og slår ann tonen ;) Hagstrøm gitar.


Her e Maila på mopeden foran bussen kjørte ho i sikk sakk, så bussen ikke skulle komme forbi, det er godt gammelt sus fra Sør-Varanger- mens kaillan ennu hadde noe å si... :)

Maila.jpg
Her e Maila i kjent stil. Brandsegg som kjørte bussen, siterte- ja no kose ho sæ skikkelig. ;)
Maila.jpg (13.04 KiB) Vist 3382 ganger

Svein Samuelsen og Tone

UNREAD_POSTSkrevet: Søn Jan 06, 2019 1:28 pm
BmOnline
Her Spiller Svein og synger Tone.


01-Spor-1- Do we always 1702.mp3
God låt
01-Spor-1- Do we always 1702.mp3 (8.98 MiB) Vist 3285 ganger

Tre palla pils...

UNREAD_POSTSkrevet: Ons Mar 06, 2019 11:03 pm
BmOnline
Her er Erik Waggeli fra Kiberg m Svein Samuelsen ;)

06 Tre palla pils.mp3
Og du og æ har funne oss ei stand...
06 Tre palla pils.mp3 (8.83 MiB) Vist 3269 ganger


Ja den svinge jo godt også utenfor den raue stormen i Bodø. :mrgreen: