Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.
BmOnline » Ons Jul 27, 2016 11:05 am
Det er ikke måte på hale-logring og sengekos når Justisdepartementet skal forklare seg om russlands gjestfrihet-
å sende egne uønskede elementer til Norge. Samtidig skal Norge og myndighetene logre til
FN som ble laget av CCCP- som altså er bukken og havresekken.
Når skal disse hollywood-stjernene i FN og i UD fortelle oss sannheten i stedet for å dikte, drepe og lyve mot sitt eget folk?
På høy tid å
få kastet disse i kasjotten!!

- Hollywood stjernene i UD leker seg med de samme stjernene i FN, som CCCP har laget.
Når skal disse bandittene i kasjotten?
Sist flyttet til topp av BmOnline den Ons Jul 27, 2016 11:05 am
-

BmOnline
- Admin
-
- Innlegg: 2777
- Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
- Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
- Norsk er best: 0
-
Gå til Stasi- agentene i Regjeringene
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest