NAZI-SV sparket leder fordi han var med i SIAN

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

UNREAD_POST Al-shabad » Tor Jan 13, 2011 3:01 pm

Lederen i Nordstrand SV i Oslo, Morten Schau, meldte seg onsdag kveld ut av partiet.

Melder seg ut etter islam-uenighet :D :lol:

Verden står ikke til påske!

Nå har APs sengevætere, SV sparket en leder i Nordstrand SV, fordi han var medlem av SIAN. Stopp islameringen av Norge!

He he he he jeg må virkelig klype meg i armen, tenk Adolf-kameratene og nazi-muslimene får det som dem vil, ja også i gode gamle Norge, som ikke vil vite av nazisvin? Dem skaut jo Quisling, Apskrattene- hva var egentlig vitzen med det?

Nå bør basunene lyde hvert øyeblikk på alle hustak i Norge, hørte dere i Sivilforsvaret!!
På Sandnes ble vi nektet å ha kors på kapellet, fordi det ikke skulle vanære asylsøkere som fisket i sjøen. Ja, dere leste rett-.

Jeg ringte sporenstreks til kommunen og fikk kirkevergen i tale, og gjett om de fikk så øra flagret? Lakkalaur er de!

Les mer: Bra og modig gjort av Morten Schau å melde seg inn i Sian. Han har vel innsett at vi slett ikkje går ei lys framtid i møte med islamiseringa som grip om seg i landet, og elles i Europa. Mange fleire politikarar skulle gjort som Schau. Kansje det då likevel hadde vore muleg å redde nasjonen undergang?
Magnar B.

http://www.siste.no/Innenriks/politikk/ ... nt-2428731

Så enig, så enig Magnar! :wink:
Al-shabad

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester