Side 1 av 1

IKKE SELG DITT GAMLE GULL!

UNREAD_POSTSkrevet: Tor Feb 16, 2012 9:23 pm
Globalist-gruva
Flere gullsmeder jakter nå etter ditt gamle gull. De tror at de kan få det for en slikk og intet. IKKE selg ditt gamle gull. Dette er globalistenes siste spark, før de innfører tvangstrøya. Når ingen har gull, da starter helvetet for alvor.

Gull er det eneste gangbare betalingsmiddelet, så husk at pengene du får for det er INTET verdt.
Gull er verdt sin vekt i GULL!!
IKKE SELG!

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2088416

Innlegg av: Grimstad (24.12.11 21:03 ), lest 628 ganger
Gull oppkjøpere tjener fett, og lurer folk trill rundt
Gullvekten gir 225 for 22 karat og ca 130 for 14 karat
Markedsprisen er 283 og 180.

I tillegg så lurer de folk med å si at ringen eller smykket har lavere karat enn det egentlig har.

Vi hadde fått taksert et stort smykke hos en gullsmed 22 karat og 128 gram.

Hos en av oppkjøperen var dette 14 karat og vekta var 115 gram.
Ca halvparten av verdien ville de gi.

Vi viste frem taksten og vekta og sa at dette burde media vite om, at de rett og slett fusket så mye.

Fyren ble meget paff.

Notarius publicus