Bør Jens gå av etter 22. juli-rapporten?

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Bør Jens gå av etter 22. juli-rapporten?

UNREAD_POST BmOnline » Ons Aug 15, 2012 4:34 pm

Her er meningsmålingen som NRK har gått glipp av.

Husk, skal du måle noe i dagens lystløgner media, så ikke stol på det som kommer fra APe-mikrofonen, NRK!

Her kan den som vil- få se hvor pop jens og APene er i dag:

http://stem.start.no/20316
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2777
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Bør Jens gå av etter 22. juli-rapporten?

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 20, 2012 8:10 am

BmOnline skrev:Her er meningsmålingen som NRK har gått glipp av.

Husk, skal du måle noe i dagens lystløgner media, så ikke stol på det som kommer fra APe-mikrofonen, NRK!

Her kan den som vil- få se hvor pop jens og APene er i dag:

http://stem.start.no/20316


Uniformert udugelighet
Jeg klappet ikke i hendene. For det var allerede åpenbart at politiet hadde dummet seg ut i alle ledd. Først denne uka ble det offisielt.
http://www.aftenbladet.no/meninger/Unif ... 15219.html

Hva mange visste om før den 22 juli, men ennå er de her???
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2777
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Hemmelige uttalelser etter 22. juli-rapport

UNREAD_POST BmOnline » Fre Sep 21, 2012 9:23 am

Hva avslører uttalelser fra berørte parter av byråkrater og rikspolitikere til 22. juli kommisjonen?
Hvorfor er det så nødvendig å hemmeligholdes disse uttalelsene? Av årsaker som truer rikets sikkerhet?

Nei, det er snarere en planlagt nedleggelse av nasjonalstaten som kommer for en dag. EN nasjonal katastrofe som nordmenn flest ikke har den fjerneste anelse om at foregår. Globalisten Jens Stoltenberg og Co har lagt ned 3/4 av staten, slik den opprinnelig var. Og det gjelder samtlige politikere uansett farve gjennom 50 år med vanskjøtsel og løgner mot det norske folk.

Hva er det som egentlig surrer i hodene på de folkene som nyter folkets tillitt på galehuset vi liker å kalle et Storting?

Hvilken agenda er det de kjører? Høres dette interessant ut? Les mer:

http://bmonline.no/html/stortinget.html

Og i samme smellen, var Einar Gerhardsen en sann landsfader, slik lystløgnerne i Nrk, TV2 og AP stadig lirer av seg?:

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=88&t=8

22innsyn.jpg
Etter at denne professoren slaktet innsynsnekt av 22. juli-uttalelser- måtte kulturdep snu i saken.



BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2777
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron