Sluheten som nordmenn ikke forstår

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Sluheten som nordmenn ikke forstår

UNREAD_POST BmOnline » Ons Aug 15, 2012 9:00 pm

SLUHETEN SOM NORDMENN IKKE FORSTÅR.
Norulv Øvrebotten

Artikler fra oktober 2011, hvor tidligere journalist, sjefredaktør, næringslivsleder, forsvarspolitiker, programsekretær i NRK, politisk rådgiver for forsvarsministeren, – Norulv Øvrebotten – forklarer Norges rolle i spillet mellom USA og Sovjet Unionen.

Norge er faktisk på vei under russisk styring, og det skjer helt åpent for den som vil se. Det norske folk kan takke det politiske etablissementet for den situasjonen som nå dramatisk utvikler seg rett foran øynene til oss alle sammen.

I 1940 hadde Norge en strategisk verdi for stormakter på en annen måte enn hva atomvåpen la til av viktighet fem år senere. Beliggenhet avgjør et lands skjebne som oftest. Det har ikke endret seg. Hva var den viktigste verdien av Norge for Stalin i det store strategiske bildet i Europa, slik det utviklet seg før 1940? Josef Stalin og Sovjetunionen hadde mest å tjene på å parkere Norge for en tid hos Hitler. Derfor ga Stalin skjult hjelp til Hitler for at tyske styrker skulle klare å okkupere Norge våren 1940. Tyske tankskip på vent i Murmansk på forhånd for å forsyne tyske krigsskip som tok Narvik, var bare et synlig bevis for den russiske hjelpen. Fra skyggene var hjelpen langt større. Å parkere et lite land hos et større land, som for en stund ikke var fiende, men venn, var et strategisk trekk av det mest slue slaget: Vi vet fra bøker fra dem som hadde samtaler med Stalin, at han beundret de gamle kongene rundt om i middelalderen. Som nettopp parkerte land hos fienden for en tid. Derfor gjorde norske politikere så mye rart i 1940. Dette forklarer det meste. Denne type sluhet har Norge ikke klart å berge seg fra. Ikke står det bedre til i dag heller. Som følge av hva som er skjedd fra 1938 og fram til i dag.

Jeg kom inn i forsvars- og sikkerhetspolitikk da jeg var 22 år. Nå er jeg 56. I mellomtiden har jeg vært involvert i forsvar og sikkerhet på en eller annen måte. De siste femten årene har det stått om livet mang en gang. Som en følge. Hva som slo meg etter å ha opplevd Forsvaret etter en stund, var hvor stor avstand det var til hva folk flest og for eksempel Stortinget visste og forsto av hva det holdt på med. Særlig slo det meg da jeg satt i ledelsen i Forsvarsdepartementet på 80-tallet og hadde mye kontakt med nettopp Stortinget. Nå kan du innvende at jeg ikke var klar over virkeligheten før, og det er jo sant. Jeg visste og forsto likevel mye. Innenfor alminnelig kontekst. Nå vet jeg langt mer, også om dobbelstaten og jeg forteller. Så du skal forstå. Ikke bare forstå bedre små spill, men også de helt store, som du garantert kan være sikker på har overraskelser på lager som verken du eller jeg vet eller aner noe om. “Det som plager meg ved å dø,” sa Frankrikes president Francois Mitterrand til en venn på dødsleiet i 1996, “er å ikke vite hva som skjer videre.” Jeg var i Paris den dagen Mitterrand døde. I dag kan jeg se følgene av det smarte strategiske spillet som han var med på. I Europa. Før han heller ikke visste mer. Hvem var forresten vennen? Han var den mest kjente franske advokaten i politikk. Kjent som et Maktens ansikt.


http://indre-akershus-blad-sin-lokalson ... e-forstaar
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Sluheten som nordmenn ikke forstår

UNREAD_POST Norulv Øvretotten » Tir Jan 15, 2013 10:25 am

Norulv Øvrebotten 9. des. 2012
Hva er forskjellen?

Hva er forskjellen på å arrangere massedrap på egen befolkning for å beholde og styrke gammel familiemakt over et land og å skyte på befolkningen fra kamphelikoptre? Det første er indirekte og smartere, men ikke mindre blodig. Nordmenn bør ha fokus mer på hjemlige forhold enn Syria. Det samme bør amerikanere.

http://www.dagbladet.no/2012/12/09/nyhe ... /24753364/

Norulv Øvrebotten 26. des. 2012
En fredspris fra en gjeng massemordere

Da Russlands president Boris Jeltsin var så full at han ikke kom seg ut av flyet da det mellomlandet i Irland på vei hjem fra USA en gang på 90-tallet, skrev en russisk avis: "Din alkoholisme er bare en hemmelighet for deg selv!"

Det samme tenker nok hver eneste statsleder fra land i EU som i morgen skal møte de norske lederne. Alle vet om hemmeligheten, men hittil har ingen sagt noe. Eller gjort noe. I motsetning til president Barack Obama i USA som har gjort alt for å hjelpe Russlands venner i Norge til å bedra egen befolkning.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3528679.ece

Helt feil, Norge har ikke et slikt rettssystem

- Det er med redsel og vantro jeg ser hvordan det er opprettet en folkedomstol i mitt eget parti og hvordan media utnytter dette," sier en politiker og jurist i Tromsø. Hun fortsetter:

"Hver og en av oss må nå passe oss for ikke å tiltale, dømme og straffe. Det har vi et rettssystem for når det er straffbare handlinger, og en partiorganisasjon for når det gjelder etiske regler i partisammenheng. Vi må passe oss for å være en del av en folkedomstol i media. Hver og en må stoppe opp nå."

Det er bra å beholde noe av naiviteten fra barndommen selv i voksen alder og selv etter juridisk embetseksamen. Norge har i grunnen ikke noe rettssystem i vestlig forstand. Høyesterett er for eksempel bare en del av det fordekte politiske livet i hovedstaden, og ivaretar til sjuende og sist kun viktige familieinteresser i Oslo. Det samme er tilfelle for Riksadvokat og Regjeringsadvokat.

For befolkningen er denne gamle fellen fra Sovjetunionen det samme som å være fanget i Catch 22, og folkedomstoler er vel den mest siviliserte veien ut av uføret. Hvis noen skulle drømme om at det var mulig. Eller at Putin og Russland ville tillate det.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3529104.ece

Riksadvokatens politiske raid mot Stortinget

I den norske nasjonalforsamlingen er det siste tiåret lagt ut agn på agn i form av penger og personlige goder som skal fange folkevalgte, slik at de blir korrumpert og lett kan bli utsatt for press og gjøre som den virkelige makta vil når det er nødvendig.

Det samme er skjedd i det britiske parlamentet. Hvor den ene skandalen etter den andre er kommet opp, med den følge at parlamentet er godt kastrert politisk. Offentlige penger er benyttet til å pusse opp hjemme, til ferier og det ene med det andre. Folkevalgte er diskreditert som en følge, og de som ennå ikke er blitt det, er redd for å bli det. Med de politiske følger som det har. Dette er godt arbeid fra skyggene over mange år. Noen dårligere jobb er ikke gjort i Norge.

Stortingsgruppene i de forskjellige partiene her hjemme, har hvert år fått millionbeløper til fri benyttelse, og disse pengene er gått både til fest og fjas. Knapt en eneste folkevalgt er ren når det gjelder personlig bruk av slike offentlige penger, for representantene havner fort ut i gråsoner hvor det bevisst ikke er skapt noe klart regelverk. Pensjonsordningen ble for en del år siden satt på vidt gap, vel vitende om at mange av de grådigste stortingsrepresentantene ville snappe agnet.

Før terror og bedrag ble kombinert igjen for å befeste den gamle dobbelstaten under russisk herredømme for fremtiden, slo riksadvokat Tor-Aksel Busch til med et opplegg som skulle gjøre Stortinget mykere og de folkevalgte reddere. Det ble satt i gang etterforskning og reist straffesak mot noen av representantene for svindel og misbruk av pensjonsordningen, men i stedet for forsett ble det fikst brukt uaktsomhet med hensyn til skyld, og en paragraf som gjorde det mulig å ikke legge seg ut med de tidligere statsministrene Gro Harlem Brundtland og Kjell Magne Bondevik. Noen mindre ble hengt i narrespillet. De store slapp fri. Ved hjelp av litt voodoo.

Straffeinstituttet i Norge ble benyttet selektivt og vilkårlig. Med en skjult politisk hensikt som er lettere å se etter terroren.

Nå har planen fra begynnelsen vært at alle de tiltalte og dømte skal frifinnes i Høyesterett til slutt, etter kynisk å ha blitt benyttet til å skremme Stortinget og det ordinære politiske miljøet ellers i noen år. I likhet med drapene på Orderud gård i 1999, og i Oslo og på Utøya i fjor, pluss alle andre liknende politiske opplegg siden før krigen med og uten drap, er dette også et opplegg hvor utfallet i realiteten er bestemt på forhånd i domstolene - lenge før prosessen er satt i gang fra politi og påtalemakt. Det er slik det blir gjort i Norge. Her kan det meste bli koordinert med ønsket utfall til slutt.

Dette er i mellomtiden en sublim form for terror som skaper frykt og undertrykkelse i de folkevalgtes rekker. Det har gjort et fra før underdanig storting enda mer underdanig, og dermed villig til å begå svik mot egen befolkning. Uten å kny. Slik du har sett etter massedrapet i halvannet år nå. Alt henger sammen med alt. Ha ingen illusjoner om den politiske kriminaliteten i Norge i regi av de fremste juristene.

Kan rettssystemet og alt som har med lov og rett i Norge virkelig være så ille som jeg forteller? Ja, det er mye verre, for jus og juristene er de konservative bærebjelkene som Vladimir Putin holder sitt norske hus oppe med. Slik forgjengerne også har gjort. I tillegg til å koordinere bruk av jurister med bruk av snikmordere. Dette er favorittkombinasjonen.

Iran har et prestestyre som en indre politisk del av dobbelstaten. Det utgjør skyggestaten, har den underliggende og virkelige makten i landet, og stiller aldri til valg. I Norge har vi et politisk presteskap i form av jurister som praktiserer moderne voodoo.

Dette er egentlig en kommunistisk og kriminell utgave av jus som også er blitt eksportert til andre vestlige land fra øst. Det var denne formen for jus som Stalin utviklet til en skarpsindig kunstart innen bedrag og narret alle med under den store terroren på 1930-tallet. Da en rekke show av noen åpne rettssaker ble ført i Moskva som var bygget på teknikkene som jeg beskriver.

Det smarte med fremgangsmåten er å bryte rasjonalitetens grunnlov. Noe som er sprøtt, men som nettopp av den grunn skaper bedrag.

Sovjetkommunistene hentet det juridiske håndverket fra magikere og andre illusjonister. Med disse metodene kunne også vestlige land bli vunnet.

Jeg har ikke avdekket alt det omfattende bedraget som går igjen i det meste av Norges historie, men absolutt det viktigste, som er selve oppskriften for disse narrespillene over en gammel kommunistisk lest. Pluss at jeg har påvist en god del av følgene i alle årene, helt tilbake til den tiden Stalin tok over styre og stell ved hjelp av Arbeiderpartiet på 1930-tallet, og etablerte smart bedrag kamuflert som smart jus som den mest effektive, fordekte måten å styre også Norge med. Handlingsmønsteret er det samme hele tiden. Judas er idealet, ikke Jesus.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/julehil ... 16777.html

"Nå kan vi legge dette kapitlet bak oss. Vi kan gå videre."

http://www.aftenposten.no/incoming/Smer ... 72607.html
Norulv Øvretotten
 

I kasjotten med politiet

UNREAD_POST Norulv Øvretotten » Søn Jun 23, 2013 7:03 am

Norulv Øvrebotten:
Min erfaring

Min erfaring sier at det første tiltak mot kriminelle er å slå til mot Justisdepartements ledelse og politisjefene. 22/7-2011 fortalte oss at de alle er korrumperte. Inn med dem og la dem ikke se lys på mange år. Med andre ord er det et helt korps som skal arresteres. Ingen ledere av politiet i dag bør overleve en utrenskning. Her i Sogn og Fjordane er politiet korrumpert ut i det mest utrolige. Det er en vits, og jeg har solid bakgrunn fra de norske sikkerhetssystemene, til å vurdere kvaliteten på dette kvasiopplegget av et sikkerhetsopplegg.

Blir han ny politimester?


Johan Brekke gjekk av som politimeister i Sogn og Fjordane for å ta ein tilsvarande jobb i Søndre Buskerud. No er søkjarane til den ledige jobben her i fylket klar, skriv NRK.

Ein av dei som har søkt er Ronny Iden, som no er politiinspektør i Førde.

Resten av lista er følgjande:

Frode Pettersen Reinås, banksjef, Sogndal
Kjell Signe Haugland, politiadvokat, Ålesund
Knut Erik Huseby, politiinspektør, Drammen

Norulv Øvrebotten:
Forbannet

Jeg blir forbannet når en politiembetsmann som har oversett at en av innbyggerne i Sogn og Fjordane er utsatt for systematisk og avansert russisk tortur med vanvittige lidelser, skal være aktuell som politimester. Han skal selvsagt i fengsel sammen med sine forgjengere. Det er bare å få buntet dem sammen alle sammen og få dem inn. Med dommer på tjue år. Dette er ynkelige folk som går til hende for hvem som helst, enten de er kommunister eller nazister. Det er avskum og siste rangs sortering. Uansett. Ikke rart at ingen stoler på norsk politi. Det er jo bort imot evneløst. I tillegg til å være fullstendig korrumpert. Norge hadde vært bedre stilt uten politi overhodet.

http://www.firda.no/nyhende/article6703628.ece
Norulv Øvretotten
 

'Mafiastaten, Catch-22 og Gro Harlem Brundtland'

UNREAD_POST Norulv Øvretotten » Fre Des 19, 2014 9:41 am

Fra desember 2011:
------------------------
Norulv Øvrebotten:
'Mafiastaten, Catch-22 og Gro Harlem Brundtland'

"Mafiastaten" er tittelen på en bok som den britiske journalisten Luke Harding kom ut med i høst. Jeg kjenner alle disse østlige metodene for trakassering og mobbing, og dem som Luke Harding forteller om er de milde. Av dem kan jeg liste side opp og side ned, hvis jeg husker alle som jeg har vært utsatt for de siste sytten årene. Noe jeg ikke gjør, men hvis jeg kommer i befatning med gamle saker og ting, eller går rundt i leiligheten min med formål å huske på dem, er det mye som er knagger for vonde opplevelser. Så jeg kan komme på triksene igjen.

I år 2000 fikk jeg tolv elektrosjokk i løpet av seks uker på grunnlag av en feil diagnose om alvorlig depresjon etter å ha blitt utsatt for disse metodene fra Stasi og samtidig blitt forgiftet. Stadig mer alvorlig. Jeg var omtrent lammet i alle bevegelser og smertene var uutholdelige.

Både forgiftningen og elektrosjokkene overlevde jeg, og at jeg ble forgiftet straks jeg kom ut av sykehuset, nå med store og langvarig magesmerter til følge, skal jeg la ligge her.

Hukommelsen ble slettet ut for en lang periode som følge av elektrosjokkene, helt og holdent for omtrent et halvår, jeg kunne spørre barna min hvor de hadde den og den tingen fra, og det kunne vise seg at det var noe som jeg hadde gitt dem til jul. Jeg klarte gradvis å komme meg av skadene etter å ha blitt gitt tolv narkoser og ha ligget i kramper tolv ganger på bare halvannen måned, men noen av skadene er permanente.

Jeg har dårlig kortidsminne, husker navn dårlig, kan streve med rettskriving og gjøre feil med ord som jeg ikke gjorde før, å gjøre enkle regnestykker kan være et mareritt, men jeg har trent og trener stadig for å bli bedre. Når det gjelder å identifisere strukturer og handlingsmønster er følgen stikk motsatt. Jeg overrasker stadig venner innen analyse i utlandet med store evner i så måte. Ikke få ganger at klappsalvene har haglet over nettet til meg.

Det er én fordel med å være fiende av staten, du har ingen bindinger til den lenger og ser den utenfra selv om du er innen denne staten. Jeg vil si om Norge som Putin sier om Ukraina: Det er egentlig ikke noen stat. Så jeg er bare en fiende av en illusjon. Når andre handler på grunnlag av denne illusjonen, blir følgene virkelige nok for slike som meg.

Å være løsrevet fra sosiale bindinger er bare bra på den måten. Ellers er det ikke bra.

Når du har levd med gangstermetodene og kartlagt dem i denne doble russiske mafiastaten som Norge i virkeligheten er, kan du lett parallellføre metodene til andre hendelser og andre mennesker opp gjennom historien. Noe jeg har gjort i stor utstrekning, og det er ikke tilfeldig at jeg kom tilbake til 1939, som da den store svindelen fra øst ble satt i verk. Da det smarte statskuppet ble gjennomført. Med demokrati som kamuflasje deretter.

Sovjetunionen, senere Russland, har benyttet mange mennesker som ledere av norske regjeringer i over 70 år, og alle disse regjeringene har i virkeligheten vært klassiske fronter for Moskva. Utad har vi kjent mennesker som har ledet disse frontene som statsministere.

En av dem er Gro Harlem Brundtland, og i 1992 var hun både leder for Arbeiderpartiet og statsminister. Arbeiderpartiet og arbeiderbevegelsen for øvrig, er Moskvas viktigste redskap til å bevege seg med. I 1992 skiftet KGB ut Gro Harlem Brundtland som leder for Arbeiderpartiet, men beholdt henne som statsminister fram til høsten 1996. Da hun ble kjørt et nytt narrespill mot og tvunget ut av statsministerstolen til fordel for Thorbjørn Jagland.

Jagland ble satt inn som leder for Arbeiderpartiet i 1992, og måten det skjedde på var stygg. Gro Harlem Brundtland hadde en sårbar sønn som het Jørgen, og du kan trygt legge til grunn følgende hypotese om hva som hendte ham. For å ramme moren, slik at Jagland skulle ta hennes plass og kunne brukes til å rigge Norge for en ny tid under Russland i stedet for Sovjetunionen. Som var gått over i historien året før.

Jørgen Brundtland ble mobbet med disse bedragmetodene, og på et beleilig tidspunkt før landsmøtet i Arbeiderpartiet, ble han bedøvd og fraktet opp på loftet og hengt. Så ble det lagt igjen en lapp med forfalsket skrift hvor det sto: "Du finner meg på loftet."

Igjen et drap som ble maskert som selvmord, den gamle klassikeren hos KGB som da hadde skiftet navn til FSB like før. Du kan legge til grunn at Stasis gamle dødsskvadron her til lands gjorde jobben. De samme folkene som tok Olof Palme i 1986 og tidligere statsråd og medarbeider av Kjell Inge Røkke, Tore Tønne i 2002. Bare for å nevne noen få som er myrdet på en smart måte som lurte omverdenen.

Målet med å få Thorbjørn Jagland opp og fram ble oppnådd. Han er mye brukt av russerne. Gro Harlem Brundtland fikk et slag til rett tid som gjorde at hun ga opp ledervervet til fordel for ham. Slik Moskva ønsket i 1992. Også i Jørgen Brundtlands tilfelle ble det benyttet en psykiatrisk diagnose til å maskere virkeligheten.

Hvis Gro nå får valget mellom å få vite hele sannheten om sønnens død og ikke, hva tror du hun vil velge? Gro Harlem Brundtland vil velge å ikke å få sannheten avdekket, for den er en del av en større sannhet og igjen kommer hun til å bli rammet. Det russiske spillet i det negative rom skaper gordiske knuter og Catch 22 hele tiden.

Noe valg får ikke Gro Harlem Brundtland. Heller ikke andre toppolitikere som i Norge er benyttet på samme måten, til å maskere en russisk dobbelstat. Med godhet utad og ondskap innad. De får like lite valg som ungdommene som ble skutt på Utøya. Når mafiastaten med de dype russiske røttene nå blir stadig mer flombelyst med de følger det vil ha."
Norulv Øvretotten
 

Jens Stoltenberg og det arrangerte selvmordet på Tore Tønne

UNREAD_POST BmOnline » Man Jan 16, 2017 1:14 pm

Norulv Øvrebotten

Jens Stoltenberg og det arrangerte selvmordet på Tore Tønne

Sannheten om massedrapet på Utøya i 2011 og sannheten om tidligere statsråd Tore Tønnes dødsfall i 2002, har en fellesnevner. Nemlig dødsskvadronen i Norge.

Dette vet både politi og riksadvokat, som medvirket til begge narrespillene. Med forsett.

Det samme gjør Jens Stoltenberg, som i den nye boken sin kommer med nok en løgn om Tore Tønnes død - i tillegg til alle løgnene om massedrapet på barn og ungdommer som han selv var en av de fremste medvirkende til både under forberedelsen og ikke minst etterpå helt fram til dags dato.

Anslaget mot Tore Tønne i 2002 var et rent mafiadrap.

Statsråd Tore Tønne lekket hemmelig informasjon fra regjeringen Jens Stoltenberg til russisk mafia og oligarken Kjell Inge Røkke, som på fiendtlig vis ville røve til seg og kjøpe industriselskapet Kværner med milliarder av kroner i lån fra DNB som på mafiavis ble gitt med pant i nettopp Kværner som han ikke eide.

Dette var et lån på politisk grunnlag, kan du si. Siden det bare lå en illusjon til grunn som sikkerhet for alle pengene fra Norges største bank. Fremgangsmåten var som vanlig gamle KGBs.

DNB er en mafiabank. Under full russisk kontroll. Noe som viste seg klart i denne saken.

Sjef i dag er Rune Bjerke, som er en av Jens Stoltenbergs nærmeste venner fra Arbeiderpartiet.

KGBs fremgangsmåte finner du igjen i hva som skjedde med Tore Tønne etterpå også.

Han fikk halvannen million kroner fra Kjell Inge Røkke for utroskapen mot egen regjering og stat. Denne utbetalingen skulle skjules gjennom advokatfirmaet BA-HR, men direktøren der, Kari Breirem, nektet å utbetale pengene og saken kom opp i dagen og fram i lyset.

Offentlighet er det verste en mafia vet, som en politiinspektør med lang erfaring med organisert kriminalitet sa til meg på flyet mellom London og Stavanger i juni 1996.

Da samme politimannen hørte navnet Johan Fredrik Remmen, som vanligvis koordinerer overfall og drap med påtalemakt og dommere i Norge for å hvitvaske mafiaattentat, sa han kort og greit:

"Mafiaadvokat. Snakk aldri med slike uten skjult mikrofon på deg."

Politiinspektøren hadde helt rett.

Drapsforsøket kom bare noen dager etterpå, og Stavanger byrett med dommerne Olav T. Laake og Tom Fredrik Vold stilte opp for advokat Remmen og hvitvasket ham og hele den grove forbrytelsen mot meg.

Mot meg ble det benyttet gift, som er førstevalget for russerne og deres venner i Norge. Det samme er gjort i senere drapsforsøk fra samme banden.

For å gjøre en annen lang historie av samme slaget fra 2002 og 2003 kort:

Tore Tønne fikk en bot fra Økokrim for et helt annet fabrikkert opplegg fra riksadvokat Tor Aksel Busch, og rett etterpå samme dagen ble han gasset, bedøvet og hovedpulsårene i begge armene ble skåret over.

Da Tønne var brukt opp, ble han drept. Ikke minst for å kamuflere hva han hadde vært brukt til.

Husk at innen Kjell Inge Røkkes miljø i russisk mafia blir unge menn fra land som Ukraina og Sør-Afrika hyret inn som fiskere og lovet gull og grønne skoger, for deretter å bli kastet på sjøen når kursen settes hjemover fra fiskefeltet.

Råskapen er utenfor vanlige menneskers tenkesett.

Siden 2011 er Røkkes formue økt til 10 milliarder kroner.

Tønne ble funnet død dagen etter i bilen sin i veikanten et sted i Lier.

Så at dødsskvadronen i Norge blir koordinert med riksadvokaten er altså ikke noe som kom med massedrapet 22. juli 2011. Da også dommere ble koordinert med russisk mafia i narrespillet som fulgte. Slik fast prosedyre er i kriminelle Norge.

Dette har vært en del av russisk mafia og etterretnings fremgangsmåte i Norge siden krigen. Forbrytelsene blir både maskert og hvitvasket til samme tid.

En annen oligark, Jens Ulltveit-Moe, kjørte etter mafiadrapet et hardt løp mot pressen generelt og Dagbladet spesielt med beskyldninger om å ha forårsaket Tore Tønnes død i dette arrangerte selvmordet. Hvor det ble spunnet bedrag på liket i flere måneder.

Dette er også hva Jens Stoltenberg gjør nok en gang mot bedre viten i boken "Min historie." Han lyver om det meste.

Jeg har de siste tjue årene vært overfalt av både mafiaadvokater og dødsskvadron flere ganger og så vidt overlevd. Så jeg kjenner godt såvel de gamle kommunistiske teknikkene som prosedyrene ellers fra skyggene. Handlingsmønsteret er det samme med kreative variasjoner i denne fordekte mafiastaten. Under Kremls kontroll.

Å maskere drap i årevis etterpå, slik Jens Stoltenberg gjør i denne boken, er typisk for fremgangsmåten. Løgner hamres som regel inn lenge.

Arrangerte selvmord er en kommunistisk gjenganger.

Mørketallet for slike drap er nok veldig høyt i Norge.

Dette er en fiks måte å gjøre det av med folk på. Spesielt fordi nordmenn er naive og troskyldige og tror på de mest utrolige skrøner av noen bortforklaringer. Så slike snikdrap lar seg lett kamuflere.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Jan 16, 2017 1:14 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester