Rikspolitikere og de andre bandittene i FN
Rikspolitikerne, dvs Bandittene i Norge hevder at de har tradisjon på nøytralt grunnlag å forhandle med extreme regimer- uten først å fortelle oss at de faktisk er de største extremistene, made in USSR. FN er den største banditten, og sørger for krig i verden.
Ja, nå er de blitt så freidig at de sendte våre F16 jagerfly for å bombe i fremmede land som vi aldri har hatt noe usnakket med. Ser dere, FN og Nato- bandidos!
viewtopic.php?f=7&t=1965&p=2725&hilit=588+bomber+over+Libya*#p2725
Og hvem tror dere det er som forer disse 2000 gruppene i Syria med våpen og penger?
Jo, det er de samme som nå går til Krig mot ISIS i Syria. Igjen, FN og USSROME. Når skal almuen våkne og få disse kastet i kasjotten?
Ja, nå er de blitt så freidig at de sendte våre F16 jagerfly for å bombe i fremmede land som vi aldri har hatt noe usnakket med. Ser dere, FN og Nato- bandidos!
viewtopic.php?f=7&t=1965&p=2725&hilit=588+bomber+over+Libya*#p2725
Og hvem tror dere det er som forer disse 2000 gruppene i Syria med våpen og penger?
Jo, det er de samme som nå går til Krig mot ISIS i Syria. Igjen, FN og USSROME. Når skal almuen våkne og få disse kastet i kasjotten?