Norulv Øvrebotten
21. september kl. 23:13
"Hver tanke har trøstet, hver rose har gitt håp"
Et innblikk i kommentarfeltet i Aftenposten kan være interessant etter professor Terje Tvedts kronikk om Libya-krigen her om dagen. Det mest interessante er hva redaksjonen har tillatt å bli stående for alle å lese.
Følgende to innlegg på slutten av denne kommentaren ble ikke slettet. Så det går fremover. Sannheten synker inn. Stadig mer.
Spørsmålet er hvor lenge det politiske kartellet i Oslo med Erna Solberg i spissen klarer å undertrykke sannheten om 22. juli 2011. Kartellet har sluttet rekkene lenge. Mot egen befolkning. For å føre det bevisst bak lyset.
Dagfinn Klausen • for en dag siden
En gang kan være tilfeldig, to ganger litt mindre tilfeldig. Tre ganger er et mønster. Gamle Jugoslavia, Afghanistan, Iraq, Libya, Ukraina og Syria.
Norske politikere og presse var ikke overrasket - de visste utmerket godt hva dette gikk om.
Overaskelsen var nok større, over det som skjedde, da våre folkevalgte besluttet å avslutte krigshandlingene i Afghanistan og bombingen i Libya, samtidig som AUF agiterte for Gaza som egen Stat og Norge hadde inngått rammeavtale med Russland om utvikling av Stockman-feltet.
Alle som har satt seg inn i hva som skjedde 22/7, vet at det finnes håndfaste bevis på at Breivik ikke var alene om udåden.
Hva Politikere og Presse vet om dette, burde være mere interessant å dekke, enn Politikernes påståtte mangel på kunnskap om beslutnings-gangen, når det gjaldt bombingen av Libya.
2 •
Norulv Øvrebotten Dagfinn Klausen • for en dag siden
Du kan gå inn på min profil på Facebook og lese hva jeg også har funnet ut om 22. juli i 2011. Denne kombinasjonen av terror og bedrag kjenner jeg godt etter hvert. ABB var slettes ikke alene, han var en patsy eller hva som også kalles fall guy, og det kommunistiske prinsippet som ble lagt til grunn var å drepe venner for å styrke seg selv og venner. Så vidt jeg forstår undertrykker regjeringen Erna Solberg like mye som regjeringen Jens Stoltenberg sannheten om hva som skjedde. For å berge seg selv. Det politiske kartellet i Oslo holder sammen.
Dagfinn Klausen Norulv Øvrebotten • for en dag siden
Du har dessverre helt rett. Beviset finner du muligens i at begge våre innlegg sannsynligvis blir slettet.
1 • Svar•Del ›
Stoltenbergs tale under minneseremonien
Statsminister Jens Stoltenberg avsluttet minneseremonien for terrorhandlingene i Norge 22. juli 2011.