Er folket i ferd med å våkne?

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

UNREAD_POST BmOnline » Tir Sep 29, 2015 9:51 am

Norulv Øvrebotten:

"Dagbladet krevde i går gransking av bombingen og drepingen Libya i 2011. Hele 690 kommentarer fikk avisen til lederartikkelen. De kan du lese ved å klikke på linken som du finner på denne siden i Dagbladet.

Du ser av de mange kommentarene både i Dagbladet og Aftenposten tidligere i uka, at folk blir mer og mer forbannet på det politiske kartellet i Oslo. Det skal nå kjempe hardt for å unngå at hele historien om terror og bedrag her hjemme samme året blir rullet opp. I full bredde og i full offentlighet.

Dette massemordet har også våre fremste kvinner og menn medvirket til. Det er skjedd kynisk gjennom kontinuerlig bedrag på grunnlag av 69 lik fra sommeren 2011. For indirekte å styrke eget maktgrunnlag og politiske system slik det ble grunnlagt da Josef Stalins arrangerte statskupp for sine norske marionetter før krigen. Hva reaksjonen hos befolkningen blir når den tar sannheten inn over seg, gjenstår å se. Den blir neppe mindre sint. Enn hva den nå er blitt over bombingen av Libya.

69 barn og ungdommer ble kynisk drept på Utøya. For smart og indirekte styrke det i virkeligheten russiskstyrte politiske systemet i Norge. Den doble staten har en innebygget ondskap som ikke kjenner noen grenser.

Jeg har for lenge siden fortalt offentlig hvilken virkelig sammenheng denne terroren skjedde i. Politiet Sikkerhetstjeneste og det vanlige politiet har hindret meg så godt som de har kunnet, og de lot meg bli overfalt fra skyggene så jeg nesten mistet livet i 2013 og 2014, men selv om sannhetens stemme er svak kan den være gjennomtrengende. Som det heter i et ordtak.

Det finnes ikke noe jeg mer forakter enn et politi og en påtalemakt som er kapslet inn i organisert politisk kriminalitet. Slik vi har i Norge. Det skaper en falsk illusjon om trygghet. Det er helt ødeleggende for ethvert samfunn. Det korrumperer alt av betydning.

Sinnet mot det politiske kartellet og dets embetsverk i Oslo fra befolkningen kan fort bli unorsk. Hvis stormen skulle bryte løs.

For større svik mot en befolkning enn hva som er skjedd siden 10. januar 1940, skal du lete lenge etter. Terroren og det følgende bedraget 22. juli 2011 var en logisk del av dette sviket. For å befeste statsmakten som ble vunnet for 75 år siden. På den brutale russiske måten.

Det er på tide at noen og hver våkner. Jeg har avslørt narrespillet og mer kan jeg foreløpig ikke gjøre. Vi får vente og se om det er nok."
Hykleri, hyklera!
Norges krig i Libya må granskes.
dagbladet.no

Kommentar BmO:

Ja, det er på høy tid at nordmenn begynner å våkne og ta sakene fra 1940 og frem til i dag. (statskuppet, som NRK og avisa nordland fleipet med da vi i Folkeaksjonen mot EU skrev om dette i 2005 på vår nettside.

Statskuppet ble også omtalt på P4, hvor Øyvind Aarsnes opplyser om dette, på 17:30 P4. Røed Isaksen prøvde å sette Aarsnes på plass, men dagens utdanningsminister var helt på felgen i denne debatten, hør den her!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester