INVASJON OG EN KOMMENDE OKKUPASJON?

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

UNREAD_POST Amund G » Lør Okt 10, 2015 8:38 am

Hvordan klarte vi å komme der vi nå er? Har vi ikke lenger politikere og myndigheter og en ledelse i landet som er i stand til å stoppe denne galskapen som har eksplodert, der hundrevis av såkalte flyktninger strømmer inn over våre grenser både i sør og i nord. Og der våre lettsindige, naive, uansvarlige og lite oppegående myndigheter har lagt seg skinnflat for en invasjon som vi ikke har sett og opplevd siden i 1940? Har vi ikke lenger politi og militære som kan stoppe denne strømmen av fremmende som kaller seg for ”asylsøkere”? Hvorfor skal alle som sier de er asylsøkere få komme inn i landet så lett og enkelt? Er det ingen som tenker på landets og folkets sikkerhet lenger?
Vi har en justisminister fra FrP som er totalt ute av kurs, og hans evneveike måte å svare på, det ryster meg. Hans påfallende etternøling er meget bekymringsfull og gir god grunn til å stille spørsmål om hvilke verden norske politikere og ikke minst deres kolleger innafor EU lever i? Og våre uansvarlige politikere i samtlige partier burde for lenge siden visst – at en stor del av de som nå strømmer til Europa, har Norge som sitt endelige mål.
Ja, katastrofen er på vei, og det uten at politikerne bryr seg. Det er bare tragisk og jeg har bare to ord som dekker dette, og det er grotesk og utrolig! FrP som fikk min stemme (for siste gang) skuffer voldsomt. Men en blir ikke lenger verken overrasket eller skuffet, for egentlig er vi de facto satt under overnasjonal administrasjon av et EU-politisert partikartell som ikke styrer etter folkets vilje og nasjonens beste. Men tvert imot, denne regjeringen styrer Norge i gal retning, og hvor det utviklinger seg mot kaos og konflikter med hjelp av de mørke krefter. De mørke krefter her er feighet, opportunisme, egosentrisk, føleri, svermeri og svik. Og der Erna Solberg og Børge Brende har tatt mål av seg å bli like gal som Angela Merkel. Og som er selve inkarnasjonen på hva politisk korrekthet betyr i praksis, der de setter sitt eget land over styr. Fordi de er totalt forblindet av en multikulturalisme som er hinsides enhver fornuft.
For i disse babelske utider av vanmakt og avmakt, der det meste går på kollisjonskurs med en autopilot som er satt på nedstigning som ligner på situasjonen om bord på German Wing sitt fly som styrtet i de franske alper, og der landet synes og bare sveve fram uten en ansvarlig konsekvensanalyse, da er det enda viktigere og eksistensielt livsviktig at vi har frittstående alternative steder som kan orientere oss om virkelighetens realiteter, etter at norsk media har sviktet så totalt.
I en deprimerende og angstfull tid med fremmedgjøring og villfarelse, så er det mentalt og fysisk oppløftende at det enda finnes alternativer til en norsk presse som omtrent har overgitt seg til makta bak makta. Og der jeg føler at det er min simple plikt som borger av dette landet å fortelle sannheten – den fulle og hele om det sviket som vi nå blir vitne til. Likevel håper de fleste at dette ”går seg til” og er villig til å stikke hodet i sanden og heller tro på de som sier at dette vil gå bra, noe det ikke vil!
Når blir de ansvarlige for brudd imot Grunnloven stilt til ansvar i Norge?

NARVIK. 10.10.2015 Amund Garfors

Kommentar bmo:
Til det siste Amund, så tror jeg ikke det er så lenge til at folket i Norge reiser seg imot bandittene på Stortinget.
Amund G

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest