Et nytt narrespill mot befolkningen er lansert

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Et nytt narrespill mot befolkningen er lansert

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Fre Okt 30, 2015 8:57 pm

Norulv Øvrebotten · Høgskulen i Sogn og Fjordane
Et nytt narrespill mot befolkningen er lansert

Befolkningen er forvirret, for de oppfatter meningen med den gigantiske innvandringen helt feil. Her er nemlig en skjult agenda, og som gammel forvarspolitiker ser jeg hva som skjer bedre enn de fleste. Igjen er det vår store nabo i øst som trekker i trådene som er festet i marionettene i lille Norge.

Dette er et nytt narrespill som avløser det forrige fra 22. juli 2011 for indirekte å styrke det gamle politiske systemet under fremmed kontroll slik det ble grunnlagt ved hjelp av et statskupp med virkning fra 10. januar 1940. I slike operasjoner brukes det et falskt flagg for å skape et falskt motiv og en falsk kontekst. ABB bar det falske flagget sist og også da ble innvandring benyttet på en kreativ måte.

Jeg har offentlig avdekket hva som skjedde da kombinasjonen terror og kontinuerlig bedrag ble kjørt fra 22. juli 2011 og befolkningen indirekte ble narret til å slutte opp om dagens ledere og det gamle politiske systemet med alle sine labyrinter av makt som Stalins hemmelige tjenester skapte i årene både før og etter krigen.

Kontradiksjonen av et kommunistisk prinsipp som ligger til grunn for slike operasjoner er å drepe venner for å styrke seg selv og venner.

Norge har levd på en illusjon om selvstendighet som nasjon i 75 år. Sannheten er at vi er en fordekt vasallstat under Russland. Slik vi var under Sovjetunionen.

All offentlig saksbehandling etter 22. juli 2011 har vært cover-up som følge av den smarte fremgangsmåten i saksbehandlingen som mafiaadvokater har regissert. Våre fremste politikere har defor medvirket til en enorm forbrytelse mot egen befolkning, og de vil selvsagt ikke bli tatt, så de er villig med på en ny bedragoperasjon som kan berge dem fra følgene av 22. juli 2011.

Så det dobles nedover og et nytt stort narrespill blir lappet over det forrige som ruller og går for fjerde året. Denne gangen importeres det en muslimsk mobb under dekke av godhet, humanitet og nestekjærlighet, som altså er det falske flagget som du og alle andre blir lurt med denne gangen.

Utfallet er opplagt. Mye terror er i vente over hele landet enten det skjer fra krigere i den islamske staten eller fra kriminelle. Stort sett er det unge sterke menn, de færreste fra Syria, som nå med vilje slippes inn i landet og all erfaring viser at overfallsvoldtekter vil øke og annen kriminalitet vil gjøre det samme når muslimske unge menn møter vår kultur. I tillegg kan vi ikke vite hvilke instrukser de får når de først er kommet på plass. Det kan skjule seg mange islamske krigere i så store folkemengder.

Så det kommer til å bli temmelig ulevelig, og tapene og lidelsene blir ganske sikkert større enn hva som var tilfelle i 2011.

Det politiske kartellet i Oslo er imidlertid berget og de finner seg tydeligvis vel til rette som marionetter under Vladimir Putin. I hvert fall stiller de stadig opp og medvirker til de klassiske narrespillene mot egen befolkning over en gammel kommunistisk lest.

Det er med kommunistisk bedrag fra skyggene som Norge er blitt styrt i forhold av betydning i alle år siden mellomkrigstiden, men etter at stadig flere oppdaget at Kreml hadde den virkelige kontrollen over Norge, er virkemidlene blitt mer brutale og blodigere for å befeste og sikre makten fra skyggene. Denne gangen blir neppe noe unntak og når det blir operert med 750 milliarder kroner for 100 000 innvandrere, forteller det hvor store ressurser dem som har den virkelige makten i landet er villige til å bruke for å beholde kontrollen. Som altså ble til på sovjetiske premisser allerede i mellomkrigstiden.

Jeg har identfisert de smarte bedragmetodene fra KGB som går igjen som en rød tråd i norsk historie siden før krigen, det gjorde jeg allerede i 2003, og jeg er blitt forfulgt og trakssert og har nesten mistet livet flere ganger for å ha fortalt sannheten. Jeg er en norsk dissident. Noe jeg aldri hadde drømt om å skulle ende opp som.

Å fortelle har jeg likevel fortsatt med, og fordi jeg som gammel forsvarspolitiker og pressemann kjenner de brutale østlige bedragmetodene så godt, kan jeg fort se når en ny bedragoperasjon blir lansert. Den stortstite innvandringen fra den trdeje verden til Europa er en slik operasjon som indirekte er satt i scene fra skyggene i øst, med Tyskland som hovedmål, og med Norge som en del av denne operasjonen.

Jeg har skrevet mye om slike operasjoner innen etterretning på profilen min på Facebook, og på Google+.

Det er viktig at befolkningen får denne informasjonen, slik at den kan forstå hendelser i riktig kontekst og ikke bli lurt trill rundt gang etter gang av disse smarte gamle teknikkene fra Stalins tid.

Så det er bare å lese hva jeg har fortalt lenge, så vil ikke lenger den merkelige atferden til regjering, storting og forvaltning være så ubegripelig som før. Her er det mange familier og slekter i Oslo som skal berge seg og gammelt system. Slik det er bygget opp i generasjoner. Så det kommer flere narrespill i tiden fremover. Putin gir ikke opp det rike byttet fra Stalin.

Når først de hemmelige tjenestene i Russland begynner slike løp blir bedrag lappet over bedrag i stort tempo inntil befolkningen er utslitt og underkuet. De blir kjørt over mange år.

Å flytte store folkemengder fra en fremmed kultur inn i et annet land med en annen kultur, er så klassisk Stalin som det kan bli. Bare spør befolkningen i de baltiske landene Estland, Latvia og Litauen, der Stalin flyttet russere inn til fortrengsel for de innfødte etter krigen. De siste sendte han mange av til Sibir.

Putin er like brutal som Stalin og han snur bunken fra Stalin ofte og lanserer hans politikk i nye kreative utgaver. Noe som nå igjen blir demonstert i Norge. Slik det ble i 2011.

For å se dette bildet og handlingsmønsteret må du vite den riktige konteksten, så du definerer problemet riktig.

Det er i disse dager lett å la seg besnære av fine ord om humanisme, nestekjærlighet og all verdens godhet, men det er alt sammen altså bare kamufalsje og et falskt flagg for i virkeligheten å importere en mobb for å undertrykke befolkningen i Norge og spre frykt og terror rundt om i hele landet. Våre nasjonale politikere medvirker igjen til et stort overgrep mot eget folk. For maktens skyld. For å bevare det gamle systemet. Slik de også har gjort fra før etter 2011.

Det er smart gjort. Ingen vil være mot å hjelpe mennesker i nød, og det faller utenfor forutsetningen til tenkesettet hos de fleste at store folkemengder kynisk kan benyttes som våpen.

De fleste lar seg lure og når de først sitter i fella er det for sent. Hvor mye du kan stole på politiet ble solid bevist etter hva som skjedde i 2011.

Mer om hva som skjer her i Norge og ute i verden i tilsvarende bedragopplegg, kan du lese hos meg på Google+. De gamle sovjetkommunistiske metodene er interansjonale, og selv om idelogien er død, lever bedrag metodene i beste velgående. Særlig effektive er de når de blir kombinert med terror.

https://plus.google.com/107328434592456953099/posts
Norulv Øvrebotten
 

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron