Hallgeir Henriksen i Finnmarken

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Hallgeir Henriksen i Finnmarken

UNREAD_POST Storhaugen » Fre Okt 29, 2010 8:51 pm

NRK1 lørdag 1. mai kl 22.15 Fakta på lørdag: Vår mann i Kirkenes
Et avgjørende valg

Hallgeir er den eneste journalisten igjen ved Finnmarkens Kirkenes-kontor etter at hans kollega har gått over til konkurrenten, Sør-Varanger avis. Den økende mistrivselen på jobben får Hallgeir til å stille spørsmålstegn ved sin egen livskvalitet.

Ikke nok med det. Etter klager fra lokalavisas mest trofaste lesere innser Hallgeir at hans status som seriøs journalist i det lille lokalsamfunnet er truet.

Når lokalavisa ansetter en yngre og særdeles effektiv journalist står ringreven Hallgeir ovenfor sitt livs største valg....


http://www.nrk.no/programoversikt/?p_ot ... ikkel_id=0


Det viser seg at Hallgeir er interessert i å sette fokus på om regler blir brudt angående Eøs-avtalen. Men den yngre journalisten avfeier Hallgeir, mens Hallgeir ønsker å få klarhet i om saken er i hht demokratiske retningslinjer.


Sist flyttet til topp av Anonymous den Fre Okt 29, 2010 8:51 pm
Storhaugen
 

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron