Mysterier og hemmeligheter

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Mysterier og hemmeligheter

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 24, 2017 9:51 am

22. september 2012 kl. 20:05 ·
Norulv Øvrebotten Mysterier og hemmeligheter

Hemmeligheter kan avsløres, mysterier må løses. Så derfor noen ord om hvordan jeg avslørte den kommunistiske fremgangsmåten innen bedrag. Nemlig spillet i det negative rom. Det var lenge et mysterium.

En enkel forklaring på analyse av et problem er å si at det innebærer å sortere de ulike elementene, finne ut hvilken lov eller hvilke lover som styrer forholdet dem imellom og sette sammen elementene igjen. Da er problemet løst, ifølge en analytiker.

Å sortere elementer tar lang tid, men det som tok meg år og dag og kostet meg mest, var bestrebelsene for å finne loven som styrte forholdet mellom elementene. Det var rasjonelt umulig å finne ut av. Det var som å ha et sprøtt virus på hjernen å arbeide med det uløselige problemet. Jeg fant ikke sammenhengen mellom alle de sorterte elementene i problemet. Jeg fant ikke loven som styrte forholdet mellom dem.

Aha-opplevelsen kom da jeg omsider oppdaget at det var slett ingen lov som styrte dette forholdet, det var tvert imot konsistente og konsekvente brudd på en lov som styrte det. Nå var det slett ingen hvilken som helst lov som ble systematisk brutt heller hele tiden, men selve en av rasjonalitetens fremste lover som sier at ikke noe kan være både sant og usant til samme tid. Et forhold og dets motsetning kan ikke være sant samtidig.

Denne loven ble formulert av Aristoteles flere hundre år før Kristus og er grunnstenen innen logikk, rasjonalitet og vestlig sivilisasjon. Kort sagt for all sunn fornuft.

Å bryte denne loven er sprøtt, crazy. Det skaper imidlertid bedrag.

Kontradiksjonsprinsippet, eller motsigelseloven som prinsippet også kalles, er forutsetningen for at noe er til, for at noe overhodet eksisterer, sa Aristoteles selv. Han var elev av Platon, som igjen var elev av Sokrates. Platon kalte Aristoteles for "den personifiserte intelligens." Ingen vel bevarte mennesker har siden bestridt denne tankeloven.

Hvis noen bryter denne loven i et forhold, vet du med 100 % sikkerhet at forholdet er usant. Når bruddet på denne loven er gjennomgående, og brudd på kontradiksjonsprinsippet viser seg å være selve arbeidsprinsippet som blir benyttet for å oppnå noe, vet du at et systematisk og målrettet bedrag blir gjennomført. Bedrag er da satt i system.

Filosofer sier at Aristoteles kontradiksjonsprinsipp er det eneste sikre vi har for å håndtere begrepet sannhet, og det helt presise er å si at dette prinsippet er det eneste sikre som vi har for å slå fast at noe er usant. Med andre ord falskt. For å bruke den betegnelsen.

Det er et sikkert verktøy innen analyse i så måte. Helt sikkert er det for å avsløre og bevise bedrag. Et forhold og dets motsetning kan ikke være sant samtidig. Å hevde begge deler samtidig er og blir en kontradiksjon. Det innebærer å bryte denne viktige loven innen rasjonalitet. Som vestlig sivilisasjon er grunnlagt på.

For å gjøre en lang historie kort: Jeg hadde etter mange års etterforskning identifisert den mest suksessfulle fremgangsmåten innen bedrag som sovjetkommunistene hadde benyttet i alle år og som i dag er like vellykket som før. Om ikke mer. Dette spillet på grunnlag av å bryte et av rasjonalitetens fremste og mest hellige prinsipper, noen vil kalle det alle lovers mor, har vært en motor i utviklingen av viktige forhold både i Norge og andre vestlige land. Det skulle senere analyser vise meg. Det var ikke noe lite funn som jeg hadde gjort.

Alt bedraget i saksbehandlingen etter terroren 22. juli 2011 er bare ett av utallige slike forhold i Norge i flere generasjoner. Slik er vi blitt styrt i forhold som har vært viktige. Det smarte bedraget er spesielt farlig når det blir kamuflert som smart jus. Noe som har vært det vanlige opplegget. Kriminalitet kan da bli maskert som lov og rett.

Mennesket kan ikke mange nok ganger gå fra mythos til logos.

http://www.youtube.com/watch?v=scITCLtjyDk
Western Philosophy Documentary Section [1/3] part 1/6
This philosophy series will explore the history, philosophers, and context of


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Des 24, 2017 9:51 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron