Justisdep om FN kritikk pga kastet ut asyl-banditter
Det er ikke måte på hale-logring og sengekos når Justisdepartementet skal forklare seg om russlands gjestfrihet-
å sende egne uønskede elementer til Norge. Samtidig skal Norge og myndighetene logre til FN som ble laget av CCCP- som altså er bukken og havresekken.
Når skal disse hollywood-stjernene i FN og i UD fortelle oss sannheten i stedet for å dikte, drepe og lyve mot sitt eget folk?
På høy tid å få kastet disse i kasjotten!!
å sende egne uønskede elementer til Norge. Samtidig skal Norge og myndighetene logre til FN som ble laget av CCCP- som altså er bukken og havresekken.
Når skal disse hollywood-stjernene i FN og i UD fortelle oss sannheten i stedet for å dikte, drepe og lyve mot sitt eget folk?
På høy tid å få kastet disse i kasjotten!!