Side 1 av 1

Justisdep om FN kritikk pga kastet ut asyl-banditter

UNREAD_POSTSkrevet: Ons Jul 27, 2016 11:05 am
BmOnline
Det er ikke måte på hale-logring og sengekos når Justisdepartementet skal forklare seg om russlands gjestfrihet-

å sende egne uønskede elementer til Norge. Samtidig skal Norge og myndighetene logre til FN som ble laget av CCCP- som altså er bukken og havresekken.

Når skal disse hollywood-stjernene i FN og i UD fortelle oss sannheten i stedet for å dikte, drepe og lyve mot sitt eget folk?

På høy tid å få kastet disse i kasjotten!!

Fn-kritikk.gif
Hollywood stjernene i UD leker seg med de samme stjernene i FN, som CCCP har laget.

Når skal disse bandittene i kasjotten?