Side 1 av 1

PST sjefen- NATO skal hjelpe Norge he, he, he, he :)

UNREAD_POSTSkrevet: Tor Feb 11, 2016 9:05 am
Inspektør snusen
Ja, tenk det dere selveste løst løgner sjefen sjøl i PST kommer med spillenytt- at RUSSENATO skal hjelpe Norge HA,HA,HA!! :mrgreen:

Her kan dere alle se på "hollywoodstjernene" i PST. Bare løgn og bedrag. Nei, du får finne på noe mer overbevisende nyheter, B Bjørndal! Vi har allerede langt fremskreden latterkrampe. Du får ta kontakt med Putin og be ham om å slippe neste latterkule.

Nato hjelpe n.gif
B Bjørndal er Sjef i RUSSE PSST- he he. Her ser dere dobbeltagentene i Pst i full russekatanke blomst :)
Vi kjenne russe-stanken- gjett om!!


Ha ha, Cyberangrep- fortell oss heller om cyberangrepet på regjeringskvatalet i 2011 B Bjørndal og om likvideringen av de unge på Utøya 22. juli- og hvem som stod bak.