Norulv Øvrebotten Det falske flagget skal holdes ekte
Regjeringsadvokatembetet er i likhet med Riksadvokatembetet og Høyesterett en annen viktig pillar for familiemakt og dermed fordekt russisk styre i Oslo. Smart bedrag kamuflert som smart jus er hva du som regel finner går igjen i hva som disse juristene holder på med.
Den forrige regjeringsadvokaten Sven Ole Fagernæs er en nær venn og kollega av advokat Johan Fredrik Remmen, den gamle høyre hånden til Jens Christian Hauge, og han behersket også de gamle kommunistiske bedragmetodene til fullkommenhet, og så ble han da også oppnevnt indirekte av Hauge og Moskva som regjeringsadvokat i 1994. Dagens ferske regjeringsadvokat har jeg ikke sjekket bakgrunnen til. Han hører imidlertid til de solide kjernefamiliene i dette nettverket som de gamle embetsfamiliene innen lov og rett utgjør i Oslo. Så jeg har ingen illusjoner om ham heller.
At et falskt flagg som er benyttet til å skape et falskt motiv og en falsk kontekst i en bedragoperasjon for indirekte å styrke et gammelt overherredømme fra Kreml, skal sende meldinger i koder til angivelige tilhengere, hvis den kommende saken hans blir kringkastet eller går for åpne dører hele tiden, er til å trekke på smilebåndet av. Likevel har Oslo tingrett som medvirket til å narre en hel verden trill rundt i flere måneder i 2012, allerede bestemt at ikke noe som ABB sier skal sendes i radio eller fjernsyn.
Sannheten er at staten holder ham isolert for at han ikke skal ødelegge dette enorme bedraget og sviket mot den norske befolkningen. Det samme hensynet var styrende for at den norske befolkningen ikke fikk høre hans forklaring i Oslo tingrett i 2012.
Å verne om dødsskvadronen som gjorde jobben i 2011, er viktig for de hemmelige russiske tjenestene og deres avdeling med alle frontfamiliene i Oslo. Dommerne handler så masken skal holde. Like mye i dag som alltid, ser det ut til.
http://www.nrk.no/.../staten-vil-be-om- ... -dorer-i...
