HVEM SVARER?

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

HVEM SVARER?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Ons Okt 05, 2016 6:48 am

HVEM SVARER?

EN ARTIKKEL i byens lokalavis, 26. 9. 2016 – fra arbeiderbevegelsen i Halden – er utgangspunktet for spørsmålet.
ETTER beste evne, har jeg i årevis gjort et forsøk på å følge med i det politiske narrespillet som har utfoldet seg bredt: Også i denne byen. Det har til tider rett og slett vært meget deprimerende. (Ja, man kan få fnatt av mindre).
SPESIELT har det vært tankevekkende å observere hvordan nærmest alle nå skylder på alle. Så, her kan det bli liv! MEN – ønsker vi det? Tenk dere godt om!

DESTRUKTIVE krefter har i sannhet gjort en ”god” jobb. Det skal de ha. Men…

MIN ERFARING fra tidligere arbeidsliv – er at norske arbeidstakere da klarte å skille mellom fagforeningsvirksomhet og partipolitikk. Et direkte ufint spørsmål fra en amatørskribent i dag: Finnes det fremdeles slike nordmenn – ELLER…?
SOSIALISMEN (les: nazismen) i vår tid, er etter min mening GALSKAP. Har vi nå fått nok? Hva mener andre om partipolitikeres forsøk på å kamuflere det hele med farger som rødt, blått, gult, grønt, eller svart. Blir ikke det hipp som happ?
MIN mening: Vi trenger IKKE tidens politiske partier og deres forskrudde politikere etter hva som lenge har foregått. BEHOVET for en skikkelig ryddesjau – er derimot SÆRDELES STORT!
OPPVASKEN VIL DERFOR GARANTERT KOMME. HVEM SKAL TA DEN? OG – HVORDAN SKAL DEN UTFØRES PÅ EN DEMOKRATISK MÅTE? HVEM SVARER?
Thorbjørn Andersen. Halden.
Thorbjørn Andersen

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest