ISDALKVINNEN og POT
De burde heller rette skytset mot Stortinget og regjeringen, hvor spionene sloss om hvem som er den største skurken!
Her finner vi et spionreir værre enn 100 isdalskvinner eller spion 13 for den del.
Det er bare å ramse opp, Gro H B, Kåre Willock, Erna Solberg, Jens C Hauge, Jens Stoltenberg, T Stoltenberg, Jonas G Støre, ja listen er laaaang. Dagens PST er like ille- de sitter egentlig i kasjotten sammen med NRK og Tv2.
https://www.nrk.no/dokumentar/xl/her-er ... 1.13191844
Landssvikere og forrædere er ikke noe man snakker opp, men ned!!
Her finner vi et spionreir værre enn 100 isdalskvinner eller spion 13 for den del.
Det er bare å ramse opp, Gro H B, Kåre Willock, Erna Solberg, Jens C Hauge, Jens Stoltenberg, T Stoltenberg, Jonas G Støre, ja listen er laaaang. Dagens PST er like ille- de sitter egentlig i kasjotten sammen med NRK og Tv2.
https://www.nrk.no/dokumentar/xl/her-er ... 1.13191844
Landssvikere og forrædere er ikke noe man snakker opp, men ned!!