Oslo- et rottereir under Kreml, håpet- i Amerika

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Oslo- et rottereir under Kreml, håpet- i Amerika

UNREAD_POST BmOnline » Man Jan 16, 2017 1:14 pm

Norulv Øvrebotten

Håpet ligger i Amerika


Oslo er et mafiareir under Russland, og håpet for den norske befolkningen ligger ikke hjemme, men ute i verden.


Da jeg for vel ti år siden hadde avslørt at Norge hadde vært en trojansk hest i NATO siden 1949, og som russiskplantet muldvarp i statlig målestokk hadde skadet USAs nasjonale sikkerhet mer enn noen andre, var George W. Bush president i USA.

Min avsløring av de hemmelige russiske bedragmetodene med de store følgene, var en sensasjon innen vestlig etterretning, og så lenge Bush var president våget ikke norske myndigheter å trakassere meg like sterkt som de hadde gjort før.


Amerika holdt hånden sin over meg.

Særlig etter at dødsskvadronen forsøkte å ta livet av meg igjen på nyåret i 2006.


Norulv_2.jpg
Norulv i aksjon. Der er full rulle med "blyfanten" :)


Med Hillary Clinton og Barack Obama ved makten i USA ble situasjonen min som dissident mye verre.

De hemmelige tjenestene i Norge har kjørt full pakke fra gamle Stasi mot meg.

I år etter år. Siden 2009.

Min tilværelse i Norge de siste tjue årene har vært den samme som for dissidenter i gamle Øst-Tyskland (DDR) før Berlin-murens fall i 1989.
Så er det da også oppskrifter for terror og tortur fra KGB og Stasi som benyttes fra skyggene i Norge.

Nå har jeg så vidt klart å overleve flere overfall etter 22. juli 2011, og det har ikke lyktes Oslo å sette meg politisk ut av spill mer enn i halvannet år.

Min leserskare som redaktør var alltid stor, og det er den fortsatt når ikke Oslo sensurerer meg.


Å fortelle befolkningen hvordan ting henger sammen i Norge er viktig, men også resten av verden har stor interesse av hva jeg forteller. Mye av det samme kommunistiske bedraget og dobling av stater finner du igjen i hele Vesten.

Jeg tror ikke det finnes et eneste oppegående etterretningsvesen i verden som i dag ikke vet at Norge er en fordekt vasallstat under Moskva, og at den norske staten selv sto bak terroren mot egen befolkning i 2011, og siden har forsøkt å lure alle og enhver med en tullete historie om en enslig ulv som ikke en gang kunne skyte.

"Din alkoholisme er bare en hemmelighet for deg selv," skrev en russisk avis om president Boris Jeltsin en gang i 1990-årene, og noe tilsvarende kan sies om den norske statens notoriske kriminalitet.

Norge er bak Nobels fredspris og besvergelser om menneskerettigheter, en mafiastat med alle funksjoner som en slik stat skal ha.

Norulv.jpg
Norulv har besøk av gode venner- som også sjekker om nett trollene er på nett. :) Overvåking er en del av essensen. Men sannheten kommer for en dag, både for kgb steklov Jens S, kgb Martin Jonas G Støre og resten av landssvikerne.


Vi har hemmelige tjenester i flere lag som trakasserer og dreper. Vi har ledere innen lov og rett som er kriminelle og bruker loven som våpen mot fiender og til å forsvare venner. Fortrinnsvis i hovedstaden.

De kunne like godt ha holdt til i en latinamerikansk bananrepublikk.

Noe skille mellom statsmaktene finnes egentlig ikke. Bare en illusjon er skapt. Norge er DDR på overtid.


Jeg ser fram til at Donald Trump skal bli president i USA. Ikke fordi at jeg er så enig med ham i politiske spørsmål, men for meg kan det ikke bli verre enn under president Barack Obama.

Håpet mitt er at norske myndigheter blir mer tilbakeholdne med å trakassere meg.
Med Donald Trump som sjef.
At Oslo ikke lenger tør å undertrykke meg like mye og hemningsløst som under Clinton og Obama. Det vil i så fall fort ta livet av meg.

http://www.neonnettle.com/.../609-10-donald-trump...


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Jan 16, 2017 1:14 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron