Når vestlige stater er doblet og organiserte som landssvik

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Når vestlige stater er doblet og organiserte som landssvik

UNREAD_POST BmOnline » Tor Des 15, 2016 10:10 pm

Norulv Øvrebotten

Når vestlige stater er doblet og organiserte som landssvik

Hvis det er noen som symboliserer svik i Norge etter terrorangrepet 22. juli 2011, er det ikke minst riksadvokat Tor Aksel Busch og de to politidirektørene Øystein Mæland og Odd Reidar Humlegård, som alle grundig har lurt egen befolkning for å styrke seg selv og gamle maktstrukturer under fordekt fremmed herredømme.

Denne uenigheten som illuderes i Aftenposten i dag er spill for galleriet.

Mot befolkningen kan du være sikker på at de står sammen.

Det blir mange nye narrespill i tiden fremover.

En stat som i realiteten har vært snudd mot egen befolkning i generasjoner som følge av kommunistisk bedrag, kan du være sikker på sviker deg så lenge den ikke er snudd tilbake på rett plass.

Dette er i så fall en formidabel oppgave. Når Kreml står bak marionettene i Oslo mot den norske befolkningen.

Fra Kremls side er den norske staten doblet, stjålet fra befolkningen og følgelig organisert som et permanent landssvik helt tilbake siden mellomkrigstiden. Det samme er andre stater i Vesten.

Alle størst er følgene av at USA er kapret på denne smarte sovjetrussiske måten. Noe som skjedde allerede under president Franklin D. Roosevelt fra 1933 av, ifølge min funn, etter å ha identifisert de hemmeligste bedragmetodene fra øst og fulgt følgene av disse kommunistiske prosessene bakover i tid.

Den fordekte russiske makten hadde til følge at Josef Stalin kunne bruke ressurssterke USA som forsyningsbase og russisk fremmedlegion mot både Tyskland og Japan. I en krig som Stalin sto bak for å vinne verdensherredømme.

Det har ikke falt en eneste amerikansk soldat for USA på over åtti år. Bare indirekte for Sovjetunionen og Russland. Dette er den brutale sannheten.

Det er samme historien overalt i Vesten. Mer eller mindre.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2777
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest