En kriminell regjering og et kriminelt storting

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

En kriminell regjering og et kriminelt storting

UNREAD_POST BmOnline » Fre Apr 28, 2017 9:22 am

Norulv Øvrebotten

En kriminell regjering og et kriminelt storting

Dagens storting er en integrert del av et statskupp i regi av Kreml med virkning fra 10. januar 1940. Det var slik dobbelstaten ble til.

At denne dobbelstaten har båret et kriminelt regime i 77 år er ikke noe argument for at den skal fortsette å gjøre det.

Verken storting eller regjering, som begge er klassiske marxistiske fronter når staten er doblet og en mafiastat, har noe sant og lovlig grunnlag for å beslutte og vedta noe som helst.

De har ikke en gang noen sann og lovlig hjemmel for å bli valgt for fire år heller.

Alt er falskt. Som vanlig er når de hemmelige tjenestene i øst er arkitektene for bedraget.

At de begge har gjort det i mange generasjoner på grunnlag av illusjoner, er ikke noe argument for at de kan fortsette å gjøre det.

Alle lover som de har vedtatt, inkludert for å beskytte seg selv, til og med mot massedrap og forræderi, som nå norske politikere påberoper seg, er falske og ulovlige. Av rent rasjonelle årsaker.

Medlemmer av regjering og storting er fritt vilt. De har drept barna våre med jaktammunisjon for å styrke seg selv. Og nå er de skikkelig avslørt.

Ingen har plikt til å etterkomme ordrer fra slike folk under noe omstendighet. De er alle kriminelle.

Det er bare å ta til våpen.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Russisk mafia vil ikke ha noen ny rettssak om trippeldrap

UNREAD_POST BmOnline » Fre Jul 21, 2017 7:11 am

Norulv Øvrebotten

Russisk mafia vil ikke ha noen ny rettssak om trippeldrap


Å angripe mennesker i omgivelsene til det virkelige målet er en typisk fremgangsmåte fra russiskstyrte Stay Behind, som også sto bak 22. juli.

Jeg har opplevd at den samme gruppen har drept både hunder, katter og mennesker rundt meg for å presse meg indirekte, så denne prosedyren kjenner jeg.

Friendly warning heter det på fagspråket, og målet er at de uskyldig dømte etter trippeldrapet på Orderud gård skal trekke en gjenopptakelsesbegjæring. Gjør de ikke det, er beskjed fra mafiaen at de blir drept.

Jeg antar at det riksadvokat Tor Aksel Busch, politidirektør Odd Reidar Humlegård og den vanlige banden av frimurere og mafiaadvokater som står bak dette arrangementet. Det er slik de holder på bak en kamuflasje av lov og rett.

Noe massedrapet 22. juli 201 i regi av de samme menneskene har bevist ettertrykkelig.

Norge er en farlig mafiastat. Og alt innen lov og rett er integrert i den.

Den siste hendelsen på Orderud gård har vist det nok en gang.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Jul 21, 2017 7:11 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron