Redaktør Steinar Hansson i Dagsavisen (Arbeiderbladet)

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Redaktør Steinar Hansson i Dagsavisen (Arbeiderbladet)

UNREAD_POST BmOnline » Fre Jul 21, 2017 7:11 am

Norulv Øvrebotten
Redaktør Steinar Hansson i Dagsavisen (Arbeiderbladet) ble brukt til å sette inn Thorbjørn Jagland som statsminister da Overvåkningspolitiet skulle renskes for alt som smakte av vestlig ledelse på vegne av KGB. Noe Jagland gjorde og som nå vil føre til at han og mange andre blir henrettet.

Jaglands landsforræderi og grunnlaget for blant annet 22. juli senere, skjedde etter at Høyesterett hadde stilt seg i spissen for Lundkommisjonen som fra 1994 til 1996 snudde forholdet mellom politiet i Norge og KGB i Russland med norske venner, så bare politiet ble etterforsket og ikke KGB og venner her i landet.

Det var smart gjort, men i tråd med handlingsmønsteret ellers siden mellomkrigstiden.

De som hadde avlyst stortingsvalget i 1939 og stjålet statsmakten videre i et statskupp med virkning fra 10. januar 1940, la jo landet åpent militært for Stalins allierte Hitler fra 9. april 1940, og etter krigen etter å ha styrt på en illusjon siden 10. januar 1940, snudde de forholdet mellom de virkelige store landsforræderne som var dem selv, og alle andre på hodet og henrettet mange på komplett falskt grunnlag.

Noe som maskerte fortiden effektivt helt til jeg avdekket alt sammen som følge av å ha identifisert Kremls smarte og aller hemmeligste bedragmetoder.

Jagland ble ingen gammel mann.

Steinar Hansson ble det heller ikke. Jeg kjente ham som kollega innen A-pressen. Da han var brukt, fikk han selvsagt kreft og døde. Som så mange andre politikere i bruk og kast gjennom tidene på Virkelighetens Animal farm, avdeling Norge.

Siden har Thorbjørn Jagland ikke gjort noe annet enn å tjene Kreml enda mer. Han medvirket også i drapsforsøket på meg i 1996, da jeg var sjefredaktør for Rogalands Avis i Stavanger.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/.. ... 82e3d695...


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Jul 21, 2017 7:11 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron