Vårt politi, forsvar og hemmelige tjenester

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Vårt politi, forsvar og hemmelige tjenester

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 04, 2018 12:53 pm

Norulv Øvrebotten

Vårt politi, forsvar og hemmelige tjenester i Norge er mer enn en skam

Våre hemmelige tjenester i Norge er blitt en tragedie uten sidestykke etter at dommerne i Høyesterett gikk politisk amok med KGBs bedragmetoder for å berge sine familier, slekter og sine personlige nettverk i Oslo i 1994 og snudde utfallet av den kalde krigen på hodet, og gjennom Lundkommisjonen satte i gang en etterforskning av Kremls norske motstandere som hadde vunnet den kalde krigen med den følge at KGB og norske venner og allierte ikke ble etterforsket, slik det rasjonelle og normale ville ha vært etter enhver krig.

Resutatet av dette narrespillet over en sovjetkommunistisk lest var at vinnere ble gjort om til tapere og tapere om til vinnere, og de siste, som Jens Stoltenberg, Thorbjørn Jagland og en hærskare andre på venstresiden og blant de stripete som Kjell Magne Bondevik og mange andre, kunne tross dundrende tap innta de mest sentrale posisjonene i stat og samfunn og befeste det gamle fordekte herredømmet fra Kreml som kom i stand for alvor ved et statskupp over flere etapper fra 1938 til 1940, og med full effekt fra 10. januar 1940.

Vi som skulle ha vært vinnere ble i koordinasjon med Høyesterett og andre domstoler, pluss påtalemakt og politi, mobbet og fysisk skadde av statens Stay Behind og i verste tilfeller snikdrept av dødsskvadronen til den norske staten.

I Arbeiderpartiet ble det gjort rent bord med oss som hadde stått på høyresiden i forsvars- og sikkerhetspolitikken og hatt sentrale verv under den kalde krigen.

Det vestlige sikkerhetspolitiet som før het Overvåkningspolitiet, ble utsatt for de samme KGB-metodene og fullstendig knust som vinnere av den kalde krigen. Med den følge at dette hemmelige politiet i dag er å regne som en underavdeling av Kreml. Noe som er bevist godt nok etter medvirkningen til 22. juli 2011.

Marie Benedicte Bjørnland ble plukket ut som ny sjef for PST i 2012 omtrent på samme tid som den fullstendig korrumperte sjefen for Kripos, Odd Reidar Humlegård ble satt til å være politidirektør.

En kjenning av meg, Grete Faremo, var justisministeren som plukket ut Bjørnland på grunn av hennes medlemskap i Arbeiderpartiet og totale blankhet i faget, samt en dokumentert mangel på faglig og personlig integritet.

Siden den tid har PST medvirket til terrorangrepet for fullt og angrepet med skitne metoder fra øst-tyske og kommunistiske Stasi og KGB, alle som kunne avsløre bedraget og massemordet. Noe som ikke minst er gått utover meg som kjente til hele opplegget.

Å hamre fast at PST skal bekjempe ekstremisme når du selv medvirker til et av de verste og blodige anslag mot det norske folk, som i tillegg er en del av et gedigent landsforræderi, er å benytte en motsigelse for å maskere hva du selv er skyld i.

Noe mer ekstremt enn å være med på et stort massemord på landets barn og ungdommer, sprenge Oslo sentrum i lufta og terrorisere og forsøke å drepe dissidenter, kan ikke jeg tenke meg.

Slik Marie Bendicte Bjørnland har holdt på med siden 2012 og som hun umulig kan tro innerst inne at hun kan slippe fra med helse eller livet i behold. I alle fall er hun og alle andre toppledere i forsvar og politi garantert å tape friheten.
mbb_pst.jpg
M.M Bjørland skal ivareta vår sikkerhet? Jaggu sa je smør..


Når politiets ledere i Norge går rundt i uniform år ut og år inn og i realiteten medvirker langt mer til terror enn det falske flagget Anders Behring Breivik, som lurte folk med politiuniform bare en dag i sin tildelte rolle i dette narrespillet, skal reaksjonen fra samfunnet være uten nåde.

Det er mer enn en skam hva som foregår i dette landet, for å sitere president Donald Trump. Som er godt oppdatert på situasjonen i Norge og som nok bestemmer hva som skal gjøres med alle de norske forrræderne og har makt til å gjøre noe med dem. Den dagen han bestemmer seg for det.

https://www.dagsavisen.no/innenriks/hun ... e-1.476434
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Skriver Trond Ellingsen i Rogaland...

UNREAD_POST BmOnline » Man Apr 16, 2018 9:28 pm

Norulv Øvrebotten

"Det bør komme et par karer i hvite frakker og med lange reimer å bringe NØ til et sted han kan bli frisk," skriver Trond Ellingsen i Rogaland etter at Merete Hodne postet videre denne kommentaren.

Jeg svarte ham:

Du har rett i at jeg trenger å bli frisk, men det er fra fysiske skader etter tortur og drapsforsøk hjemme med gift fra den norske staten.

Og det er skjedd flere ganger, første gangen i Stavanger våren 1995. Jeg lever med smerter. Som ser ut til å ha blitt permanente.

Leger hjemme i Norge som har satt psykiatriske diagnoser på meg på grunnlag av fysiske skader, med andre ord på falskt grunnlag, og dermed snudd forholdet mellom overgriper og offer på hodet på islamsk vis, så voldtektsofferet blir forbryteren og den sosialt utstøtte voldtatte som skal straffes i stedet for den kriminelle, slik jeg har opplevd, ligger tynt an hvis den norske staten blir snudd fra en forbryterstat til en rettsstat.

Her i Israel har jeg ingen av de fiktive sykdommene som mafiaadvokater sammen med deres snikmordere har klart å få satt på meg i bedragoperasjoner med KGBs teknikker.

Absolutt ingen.

Hvis jeg hadde hatt kreft eller andre ekte sykdommer, skulle jeg hatt det i andre land også.

Og jeg er sjekket ut som følge av gjentatte løgner fra den norske ambassadøren i Tel Aviv og politidirektør Odd Reidar Humlegård, som tross viten fra politiets egne arkiver om at mitt rulleblad er helt plettfritt og med den høyeste sikkerhetsklarering fra Forsvaret bak meg, NATO Cosmic Top Secret, sender informasjon til utlandet om at jeg er farlig og syk. Slik du holder på med.

Løgner og narrespill hagler fra Norge.

Tvert om har jeg fått høre fra en muskelbunt fra Jerusalem som viste meg de sterke hendene sine sist sommer og sa med et kaldt smil at det var sovemedisinen som han brukte, forutsetningsvis på andre, at jeg er det sterkeste psykiske mennesket som han noensinne hadde møtt.

Her er folk krigere og med erfaring fra krig og løfter ikke øynebrynene om historier som den jeg har fra Norge, selv om de av og til har gjort det på grunn av den utviste råskapen. Som overgår til og med hva du som regel finner i Midtøsten.

Så slutt med trakasseringen og steiningen av meg med ord og ondskap.

Du har intet som helst faktisk grunnlag for det, og om du hadde hatt det ville det ha vært like straffbart.

Hvis noen lover beskyttet meg i Norge. Noe de ikke gjør. De blir helt systematisk brukt mot meg. Hvis de blir brukt.

Så fokus bør flyttes på Kremls mafiaadvokater og overgripere i staten i stedet for meg, og blant annet politiet bør det gjøres noe med. Som misbruker all makt som de får til å ødelegge politiske motstandere. Til fordel for en fordekt mafiastat under et like fordekt russisk herredømme som nå har vart siden før krigen.

https://www.abcnyheter.no/.../182012/po ... a-mer-makt


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Apr 16, 2018 9:28 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron