Europa kan snart se sin fremtid fra Gaza

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Europa kan snart se sin fremtid fra Gaza

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jun 16, 2018 3:07 pm

Europa kan snart se sin fremtid fra Gaza

Denne kommentaren har jeg lagt inn til Resett.no hvor det blir tatt et oppgjør med uredeligheten fra Aftenposten og andre etablerte medier når det gjelder dekningen av hendelsene på Gaza i de siste månedene.

Jeg skriver:

"Dere tar jo inn de samme folkene til landene deres som vi prøver å holde ute for at de ikke skal drepe oss," sa en resepsjonist her i Eilat i Israel da jeg sjekket inn på hotell for en tid siden. Han ristet på hodet.

Derfor får vi Midtøsten i Norge og Europa ellers også.

Ikke noe tyder på at hardbarkede muslimer av den typen som blir masseimportert til Vesten skiller særlig mellom jøder og kristne. De har stort sett drept de fleste kristne rundt seg her i Midtøsten før de reiste til Europa, for å spissformulere problemstillingen.

Så hva nordmenn har i vente bør ikke være så vanskelig å forutse.

Jeg er ikke i Israel for å skrive om Midtøsten først og fremst, men jeg er en erfaren nyhetsreporter og følger jo med.

Når Hamas, som driver et voldelig terrorstyre på Gaza, etter ordre fra presteskapet i Iran, ofrer egne barn, ungdommer og hvem som helst i et stormløp mot grensen til Israel for å trenge gjennom med erfarne terrorister for å drepe israelere, det vil si alle de kommer over fra små barn til eldre mennesker, må de jo stanses. På en eller annen måte.

Det har israelerne klart, men informasjonen som kommer ut hjemme om hendelsene har intet med journalistikk å gjøre. I alle fall ikke i Aftenposten.

Alle har rett til å forsvare seg. Bare så synd at nordmenn ikke ser at de snart er i samme situasjonen som folk i Israel. Og må bruke samme brutale midler for å redde befolkningen.

https://resett.no/2018/06/16/aftenpostens-uredelighet/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

The Storm has Been Brewing for Long.

UNREAD_POST BmOnline » Man Jun 18, 2018 7:12 am

Norulv Øvrebotten
The Storm has Been Brewing for Long.

The identification of the most secret deception techniques of the Kremlin shows that the EU is a KGB-front, and has been so from the very start.

The Russian secret services achieve their goals first and foremost indirectly, and the EU is just one of many strategic deception operations that the Kremlin is running globally.

Great Britain – 2011:
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron