Vekk med globalist-regjeringen!
Gi honnør til personen Lise Tollefsen Slembe som har tatt eget initiativ til å opplyse og bevisstgjøre det norske folk om den alvorlige situasjon vi som folk og land befinner oss i.
Hun forteller oss med egne ord alvoret i den politiske konstellasjonen på Løvebakken, hvor de politiske partier er så innvevd i hverandre og opererer så til de grader samstemt i sitt politiske bedrag for å få Norge underlagt Fremmed Makt - EU og Globalismen. På folkemunne går de da også under samlebenevnelsen - STORTINGSPARTIET.
http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=3082
http://www.underskrift.no/underskrifter ... panje=3082
Spre denne linken til flest mulig!
