Jeg ble en politiinformant i april 2017

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Jeg ble en politiinformant i april 2017

UNREAD_POST Thomas C Kelly » Søn Jan 12, 2020 10:57 pm

Thomas Campbell Kelly
17 t
Mitt navn er Thomas Bernard Campbell-Kelly. Jeg ble en politiinformant i april 2017 etter at jeg ble frikjent for ett drap jeg ikke gjorde. Papirene sier noe annet men broren til en svært god venn av meg ble myrdet og de ville gi meg og broren hans skylden. Det hele var en skandale og fikk ingen mediadekning i det hele tatt.
Politimannen jeg kontaktet og snakket med mer enn 20 ganger heter Thomas Våge, han jobber i SES, politiets spesial etterettning og avdeling for organisert kriminalitet. Jeg ga han omfattende informasjon om de største narkotika aktrøene i Norge og nordlige Europa gjennom 2017 og 2018.
Vær ikke i tvil dere, de er bak alt, hvitvasking, narkotika, menneskesmuggling, ran og drap. Jeg ble kjent med omfanget i 2018, det finnes ikke noe større. Akkurat nå holder ett kartell i Santa Cruz på å planlegge å kidnappe meg for å ta livet mitt på bestilling fra norske kriminelle, politiet og deres samarbeidspartnere. Jeg vet også hvem mellommannen deres er.
Det og mange andre ting jeg vet gjør at de kommer til å få meg til å forsvinne. Jeg sendte nylig en e-post til politiet om all informasjonen jeg besitter og den ble tydeligvis oppfanget og avskjært av denne kriminelle gruppen eller av korrupte elementer i politet.

Fakta er at livet mitt er i fare og faren er reell og umiddelbar.
Thomas Våge jobber sammen med en av mine tidligere kollegaer Tom Haugerud. Sammen med Lars Nilsen, Speen Yar Khan, Arild Mørk, Steinar Fredheim, Camilla Busch på GET og flere andre tilknyttet b.l.a det norske militæret og internasjonale karteller.

Jeg kan koble til store selskap som GET, DNB, KLP, ADICIO og MAXBO til denne kriminelle gruppen. Dagen jeg hoppet på flyet til Santa Cruz fra Norge den 29.mai forsøkte denne mafiaen å få flyet mitt til å kræsje i luften.
I shit you not. Flygeloggen til flyet vil underbygge og bekrefte påstanden.
En ting er sikkert, dette går langt opp.

Hvordan vi overlevde ? Well, luck had nothing to do with it. We had a hell of a pilot.
Dere må alle forstå at politiet arresterte mer enn 50 personer og beslagla 5 tonn narkotika 5.desember bare for å frikjenne seg selv dagen etter at jeg publiserte en post om Arild Mørk og GET på Facebook den 4.de desember.

Jeg har i min besittelse tider og steder, banktransaksjoner, telefon nummere og kontaktpersoner som vil koble kjente kriminelle, drapsmenn, tunge utenlanske og norske narkotikalangere og torpedoer, til banker, polititjenestemenn fra avd for org krim og Delta troppen til både steder og individer, hvor politiet overså både møtestedene og narkotika overleveringene.

Skjønn dette, de passet på OSS og at ingen blandet seg. Hvorfor ? Fordi indirekte jobbet vi for de. Vær ikke i tvil, dette er en organisasjon som er god for milliarder av kroner og er beskyttet og sanksjonert av myndighetene. Nettverket jeg tilhørte er forbi og over alt som heter lov og rett.

Dette er den mafiaen som styrer alt, fra hjemmetjenesten til finansielle institusjoner.
Informasjonen jeg forteller her idag er reell og kan både underbygges og bekreftes.
Det har aldri vært en større kriminell konspirasjon som dette i Norge senere tid.
Jeg ville ikke delta i alvorlig kriminalitet lenger, og resultatet var at ingen ville fortelle meg at livet mitt var i fare.
Dette er en mørk dag og Norge burde skamme seg.

Dere skal alle vite at om prisen for å gå imot denne brutale organisasjonen er at jeg kommer til å bli drept, så for det være. Jeg er villig til å legge ned livet mitt for sannheten.
Hva nå enn som kommer så er jeg er klar, og det burde de også være. Jeg håper dere kan forstå at det finnes ingen manualer å hvordan håndtere en slik situasjon som dette så jeg blir nødt til å improvisere.
But time is of the absolute essence.

You all need to hear this now. And somebody needs to act.
The last thing you all need to remember is that this is where the line is drawn and that there is no change without sacrifice.
So let the righteousness be upon the righteous and the wickedness be upon the wicked, for God will repay each person according to what they have done.
Mark my Fisken words.

MATTHEW 10: 16

Behold, I send you out as sheep in the midst of wolves. Therefore be wise as serpents and harmless as doves.

ROMANS 3: 23

For all have sinned and fall short of the glory of God.
Thomas C Kelly
 

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron