Nå har Tore Sanberg hatt sitt forstørrelsesglass på orderudsaken fra 2002. Hvor der ble begått drap på orderud gård.
Utrolig nok syntes jeg det var meget merkelig at Per og Veronica har drept noen.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=533925
Tore Sanberg har nå flere konkrete bevis på at der er andre som har utført drapene i kårboligen. (1999)
Mulig ny gjerningsmann
I Tabloid i går fortalte han om nye vitneobservasjoner fra drapsnatten. Også den som skjøt og drepte Kristian Magnus og Marie Orderud, og deres datter Anne Orderud Paust på Orderud gård 22. mai 1999 kan være en hittil ukjent person.
- Vi har helt konkrete nye vitner som ikke har vært framme før. Vi har også påstander om navngitt gjerningsmann, sa Sandberg.
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/kri ... 621810.ece
BmOnline
