Guds under

Her er et kristendomsforum for brukere fra SOL debatt, som ble lagt ned. Takhøyden er god, og moderator sover aldri.

Guds under

UNREAD_POST Helbredelser » Tor Mai 17, 2012 8:17 am

Helbredelse i Jesu navn!

by astrid-maria

Nå stepper jeg inn og prostesterer her!

Jeg var langt fra frelst da jeg ble helbredet så det du sier her, - at man må først omvende seg til Gud og bli freslt FØR man blir helbredet ,- er og blir feil!

Jeg var den aller verste drittsekken i hele verden syns jeg, jeg var like kvalm mot alle og enhver som var kvalm mot meg, ingen måtte komme her og komme her,- jeg var motbydelig mot alle som prøvde seg på noe klin og piss mot meg, jeg var kverulant og julte opp drittsekkene,- og de lå nede for flat hånd! Jeg bannet så det lyste av meg,- overhode ingen fikk komme foran mine øyne, alle drittsekkene som var drittsekker,-

Det smalt bare godt da bilen kræsjet og død skulle jeg egentlig logisk sett fra andres øyne,- hele tre ganger,- men jeg overlevde.

Etter mange måneder skulle legene amputere,- de maktet ikke å lege betenneslen ,- de gule stafylokokkene som spiste opp lårbeinet mitt, det var satt av time for amputasjon og det på et spesialsykehus for ortopedi!

En fyllik spurte meg om hvorfor jeg ikke reiste til Hanna Stolpe og ble helbredet!

Det var første gangen jeg hørte det ordet og jeg spurte fylliken om hva det ordet betød, men han visste ikke,- han sa folk reiste til Hanna Stolpe og mange ble friske og at hun bodde på et sted som heter Skjerstad.

Jeg haiket dit...

Hun ba for meg, og jeg kjente et øyeblikk noe rart, som jeg ikke ville vise henne så jeg spotttet henne og spurte hånlig om jeg bare kunne hive krykkene.

Den gamle kloke dama ba meg vente til jeg skulle innlegges og så ville røntgen vise at det var grodd!

Hahaha,- jeg flirte!

Og reiste hjem!

Sånt tøv! Tenkte jeg!

Da jeg kom på sykehuset og i røntgen viste bildene at lårbeinet var grodd sammen og det var helt grodd igjen!

Professoren på sykehuset fortalte meg at foten var grodd,- og han sa at han kunne ikke svare meg på hvorfor det hadde grodd i løpet av to uker, for det var medisinsk sett helt umulig!

Han sa også at det var mye mellom himmel og jord!

Jeg ble utskrevet fra sykehuset.

8 år senere ble jeg frelst! Det var faktisk ikke min mening å bli frelst, det bare skjedde uten at jeg kan lastes for det, og ikke hadde jeg bedt om noen frelse heller!

Guds kjærlighet fylte stua mi en stille kveld i nitiden og jeg hadde et kraftig møte med jesus, jeg var helt alene uten noen påvirkning fra noen!

Jeg har ikke mer å si i denne omgangen her på dette forumet, fordi dette forumet er en debattside og jeg anser ikke denne siden for noe annet enn en krangelside hvor folk kverulerer og diskuterer, og min tro er totalt usdikutabel og jeg har ikke noe her å gjøre!

Ingen behøver å kverulere med mine ord, men bare enten lese og glemme eller overse dem.

Det jeg vil si til deg du,- det er at ingen skal måtte omvende seg først for å bli helbredet! I såfall hadde jeg ikke sittet her og vært helbredet og langt mindre beholdt foten min, og absolutt ikke frelst, om det hadde vært et krav fra Gud at man måtte omvende seg FØRST for å bli helbredet, slik som du forteller i innlegget ditt til folk!

Forvreng ikke hva Jesus sier! Han sier at vi skal komme akkurat som vi er- der og da, uten tilgjorthet, HAN sørger for resten! Så legg ikke byrder på folk, lag ikke menneskebud for folk og legg dem ikke i en tvangstrøye med hva de skal og ikke skal når det står tvert om i Bibelen!

Jeg vil heller sitte sammen med fylliker og andre vanlige ugudelige folk enn sånne som deg som legger åk på folk og krever at de skal omvende seg først før de blir helbredet. Du spotter Gud med vranglæren din! :O//////


Av astrid-maria den 06/10/2010 - 13:10
1

Jeg kan i det minste fortelle deg at jeg var hjemme da jeg ble frelst, alene hjemme, ja.
Det er for meg alltid når jeg er alene at
mektige ting skjer, aldri sammen med noen,
og jeg kan fortelle deg at Bibelen var helt ukjent for meg da jeg ble frelst;
jeg var invitert med på et møte av ei jeg kjente
litt.. og der så jeg en fil om helbredelse.

Nei, nå må jeg begynne med begynnelsen, og dette blir langt Olde B:
Jeg var en gang passasjer i en bilulykke og det endte med skader,
lårbeinet var masse beinspllintre fortalte legen etterpå, så de lappet meg sammen
satte inn ei lang margnagle fra hofta og den rakk nesten helt ned til kneet.
Den margnagla hadde gule stafylokokker, står det i journalen,
men det står ikek akkurat på den måten da, mend de skyldte på den,
men kanskje det var urene instrumenter, eller en hanske med hull i,
samme det. I hvertfall gikk det så over stokk og stein at de skulle
amputere foten fordi de fikk ikke ordnet med de gule stafylokkene som
spiste opp noen cm av skjelettet i bruddet.
Men jewg fikk permisjon før det store skulle skje amputasjonen, og jeg
var på lokalsykehuset og fikk skiftet bandasje for det rat jo ut masse betennelse, de
dekket sårområdet med plastikk utenpå bandansje, men det var et
æsj, huff, samme det, jeg vil glemme det der, men så møtte jeg en mann som
fortsatt var pasient på lokalsykehuset, han var en gammel kjent figur i byen alkoholiker,
han het forresten Birger, og dette er så lenge siden at han er død nå, og derfor kan jeg
si navnet hans, og han foreslo at jeg kunne reise opp til hun Hanna Stolpe og bli
helbredet.
Det var første gangen jeg hørte ordet: Hlebredet, og jeg spurte han Birger om hva det var for noe?
men han visste ikke helt sikkert, men han sa at det hadde vært masse folk der da han Bratteng ba for folk
og han Bratteng hadde jeg såvidt hørt nyss om i den tiden, det har vært bilder av både rullestoler og krykker
hos han, etter folk hadde forlatt stedet han bodde, og hun Hanna Stolpe mener jeg at jeg hørte hun
hadde vært hushjelp der, i alle fall så hadde hun overtatt nådegaven etter han Bratteng, og jeg fikk tak i
telefon nr hennes og ringte til henne og hun sa at det beste var om jeg kunne komme til henne.
Jeg fikk noen til å kjøre meg de milene og da hadde jeg 2 uker på meg før jeg skulle inn og amputere foten.
Hanna Stolpe var som en engel, hun var en gammel dame, hvit i håret og hadde så snille øyne, som ei god gammel bestemor, av det
slaget, og selv om det satt andre mennesker der ute og ventet på å få komme inn, så sa hun til dem at jeg måtte få komme inn først fordi jeg hadde reist så langt. Hun visste IKKE at jeg kom den dagen i det hele tatt, det hadde ikek jeg sagt noe om til henne, jeg bare reiste en dag. men hun visste det altså, så rart.
Da jeg kom inn ba hun meg fortelle om hva som plaget, og jeg fortalte det og at jeg skulle innlegges på sykehuset om to uker, og der inne strøk hun hendene nedover låret og ba Jesus helbrede meg, og hun sa at når jeg kom i røntgen, ville det vise seg at beinbruddet var grodd, og det stemte det.
Jeg slapp operasjon og legen fortalte meg at jeg var helbredet ja han brukte det ordet, og han sa at han hadde sett det mange ganger og at det var mer mellom himmel og jord enn det som vi forsto. Han het Sandaa, og han var overlege på martina hansens hospital i sandvika.
Det gikk av mange år og mangt og mye hendte i de årene, og en dag var det ei jeg kjente som ville at jeg skulle bli med henne på et møte, og jeg ble med. Men det var bare fordi hun fortalte at han evangelisten hadde blitt helbredet med foten sin, og at han hadde med seg en film om helbredelse og som hun hadde så lyst å se, så jeg ble med henne, det var jo jeg som hadde bil, hun hadde ikke bil, og vi bodede langt ut på landet, og sånn fikk jeg høre om Jesus og om Golgataverket for aller første gang i mitt liv, og ettersom vi bodde langt ut på landet, sier det seg selv at det var ikke mye omgang med folk, men jeg dro til byen mandag (møtet var en søndag) og kjøpte en Bibel, fordi kona til evangelisten rådet meg til det, og hver gang jeg slo opp i bibelen havnet jeg på dåpen. Det sto altså om dåpen alle stedene jeg åpnet bibelen på, og jeg skjønte mektig lite, og jeg ringte til slutt til datteren til hun som inviterte meg med på det møtet , fordi jeg visste at hun var kristen, og jeg spurte henne om dåpen, men hun ga meg bare et svar at det måtte jeg spørre Jesus om.
Jeg ble jo veldig lei meg at hun avviste meg sånn, men i ettertid ga hun meg helt korrekt svar, og slik har det blitt siden også. Men etter 11 dager tror jeg det var nå, eller var det tretten dager.. jeg husker ikke nå ordentlig, så ble jeg døpt, jeg måtte reise 70 mil for å bli døpt, fordi ingen der i byen ville døpe meg, for jeg var verken medlem eller sto innskrevet i noen menighet, og mye skjedde underveis den llange veien som jeg kjørte.
Om kvelden da jeg lå i senga våt bak i håret og takket Gud for at HAN ga meg lov å tro på Jesus, kom det ovenfra strømmende som prikket meg i kinnenene og inni meg begynte det å boble på en måte, og som noe skulle opp, fram og ut gjennom en trang flaskehals om jeg kan si det sånn, og det var et fremmed språk som kom, det prikket i tunga mi, det var så rart.
Jeg kan ikke snakke det språket om jeg vil, det er umulig, men når jeg ber og når jeg er veldig inne i bønnen, da kommer det språket og og jeg kan ikke fortelle deg ordene som kommer heller, men ett av ordene kan jeg huske og det er Manjana. Jeg vet ikke hvilket språk det er, og jeg vet ikke hva det ordet betyr.
Men det jeg ser i dag og den åndsdåpen med de vrir seg og bjeffer og sånn, det har ikek noe med den åndsdåpen som Herren døpte meg i, det er totalt annerledes, og jeg kjenner ingen samklang med det som jeg har mottatt og det som jeg ser der ute i verden, så jeg forstår hva du mener når du snakker om dagens åndsdåp, kontra den åndsdåpen som jeg mottok, det er forskjellig ja det stemmer det Ole B. Den åndsdåpen jeg ble døpt i er hellig, og jeg tror neppe at jeg selv har noen bestemmelsesrewtt over den, fordi det er bare når jeg er innfor den høyhellige at det språket kommer.
Håper du fikk litt mer klarhet i dette, jeg kan bare si at det gjelder meg, og hva som gjelder for andre, vet jeg ikke, men jeg tror at de har det presis som jeg men uten den der bjeffegreia og det merkelige der som jeg ikek kjenner samklang med, for det der er totalt fremmed for meg og jeg liker det ikke, nei nei..
Nå har jeg fortalt deg det, når det gjelder meg da.
Så får andre fortelle om sine erfaringer, kanskje er det forskjellig, ikke vet jeg.
Gud velsinge deg.
Helbredelser
 

Re: Guds under

UNREAD_POST BmOnline » Fre Feb 06, 2015 11:04 am

Det er riktig Astrid Maria. Det er ikke forskjellig. Husk Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd er ètt. Ikke tre personer som mange sekter har tullet seg inn i.

Og hva sier Herren? Jo, Han sier at Han er den samme i går og i dag ja til Evig den samme. Heb. 13, 8- Jesus Kristus er i går og i dag den samme, ja til evig tid. Amen! Husk mange heter Jesus, men bare EN heter Jesus Kristus, Amen!

Så det er ikke noe annet som er gangbart.

Mange er der som hevder de er jøder, men er de det? Nei, og her kan du lese sannheten:

The use of the Smart-TV as a future means of surveillance, I remember first reading about many years ago, in the 1976 interview of Harold Rosenthal, by Walter White Jr.

"What you are about to read should act as a WARNING to all non-Jews throughout the world.

Before reading this interview, it is very important to be aware that there are three types of people who call themselves Jews:

1. True Torah [Sephardic] Jews: these are the descendants of Prophet Jacob-Israel (Jacobites or Israelites) (about 5%-10% of all Jews)

2. Khazarian or Ashkenazi Jews: these are the descendants of a Turkic idol/phallic worshiping tribe who migrated to Russia in the 7th Century A.C. and whose nobility converted to Judaism in the 8th Century A.C. and now inhabit mostly Europe. (about 90%-95% of all Jews)

3. Zionist Jews: these are the ones from the 2 above who are pretending to be Jews for political reasons but who’re are actually Illuminists-Luciferian-Masonic-Satanists as Harold Wallace Rosenthal admits in this interview."

Bjørgulf Mortensen
I Herren Jesus Kristus.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Kristendom Åpent forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron