Hos Pinsevennene

Her er et kristendomsforum for brukere fra SOL debatt, som ble lagt ned. Takhøyden er god, og moderator sover aldri.

Hos Pinsevennene

UNREAD_POST BmOnline » Man Jul 18, 2016 10:12 am

Ja, Herrens velsignelse venner.

Jeg har vært på besøk hos Pinsevennene på møter. Nå er det ikke det store fremmøte, men det er jo bedre med noen få enn ingen. Og det gjør godt å komme sammen i Herrens Ord. Og i disse møtene bruker jeg be om Ordet.

Jeg var i en begravelse i januar. Og der var det en prest av den gode Herrens kaliber. Han var klinkende klar i sin utførelse av Evangeliet, og vet dere- han var ikke tatt av pavens feiekost- fordi han ba Fader vår- på gammel-måten. Åhhh, tenkte jeg- for en fryd- for en fryd og takk og lov for at han hadde mot til å tale roma imot. Joda, det var virkelig nyyyydelig å høre.

Da vi senere hadde kirkekaffen, så gikk jeg bort og takket presten for den koselige gode troende klippen han var.
Han så på meg og smilte, og han var en godt voksen mann. Jeg gav ham en riktig velsignet hilsen, som takk for sin preken til min siste onkel som var blitt begravet. Men alle i bygda visste hvilke prester de skulle benytte. Jeg hørte en historie om noen som hadde fått kvinnelige prester, og da når de skulle ha begravelse, så skaffet de mannlig prest. Så rett de gjør. Men hør hva Herren sier til Pinsevennene, Åpenb 14: Men noe har jeg imot deg: Du har hos deg noen som holder seg til Bileams lære, han som lærte Balak å sette en felle for Israelsfolket, så de spiste avgudsoffer og drev hor.
Fordi PV driver hor med Ordet, fordi de har tatt imot Romas dogmer om at det er 3 personer i guddommen. Dette finnes det ikke belegg for i Bibelen.

BmOnline

I Herren Jesus Kristus
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Hos Pinsevennene osv osv tradisjoner er døde

UNREAD_POST BmOnline » Tor Jul 25, 2019 6:06 am

Å stå i vantro- er det som er synd.. når du ikke TROR Guds Ord-. Husk menneskeord er LØGN- og det må vi avvise!!

Ja, men ikke til å undres over at folk ikke skjønner poenget- fordi de er med i ei død sekt, "Den som ikke er født påny, kan ikke se Guds Rike", står det skrevet.

Og hvis du mener at dette er feil, så vennligst FINN fram skriftstedet broder- på treenigheten. Den ER ikke beskrevet i Bibelen. MEN sannheten om dette MØRKET står beskrevet-. Gud Faderen kjente til Romas planer om treenige gud, og har derfor beskrevet dette mørket i Åpenbaringen 16,13- De tre URENE Ånder som likner FROSKER som går ut av den Falske profets munn.

Om du leser i Åp 16.13- så omhandler dette Dragen og Dyret og den falske profet på jorden. Det er Den Romersk Katolske Kirke. Og les versj 13 om de tre urene ånder, der har du dogmen til den Romersk Katolske Kirke, som er skjult for de vise og forstandige. Men Herren har åpenbart det i de 7 segl, hvor noe av disse hemmelighetene, mysterium- står her. De tre personene i guddommen er avslørt som løgn her- og det er de tre urene åndene som kommer ut av Dragens munn. De likner på frosker, og de ser seg alltid tilbake, slik som kona til Lot gjorde. Hun ble til en saltstøtte. Dere husker at man ikke skal se seg tilbake når man en gang er omvendt.

Herren sier, kom ut av henne så dere ikke får del i hennes plager, henne er denne verdslige, organiserte og vrange kirken, DKK. Åp 18,4. Det er akkurat som Babylon, sjøgen. Horkarer, horer og vin. Dette er vantroens egenskaper. Verdensordningen, er disse organiserte døde kirkesystemene som ligger i hor med Guds Ord. Det gjelder ALLE kirkesamfunn som har organisert seg.

De troende er ikke lunkne, nei de tror på hele Bibelen, på Herrens fylde, Hans hellige uttalte Ord.
For Herren sier, fordi dere hverken er kald eller varm, men fordi dere er lunkne, vil jeg spy dere ut av min munn, j.f.r. (Joh. Åp. 3,16)

Ha olje på lampene, Amen!

Vi husker ALLE sammen de 10 jomfruene- 5 hadde olje og fem hadde ikke olje-. Oljen viser til den Hellige Ånd.

Og du TAR helt FEIL i din lære når du kaller dette jesu only. Det er overhodet ikke saken, fordi Faderen, Sønnen og den Hellige Ånd samstemmer som ETT. Noe også Joh 10:30 sier. Men merk dere at Satan fryder seg når han kan splitte mange menigheter ved å gjøre dette-, å skape splid og ufred i Kirkerommet- så har han lykkes i sitt skitne spill, ser dere?

Det er tre som vitner i Himmelen-
Det er tre som vitner på jorden-

Disse samstemmer som ETT. DET er NEMLIG den samme Ånd i 3 egenskaper, Amen!

Skriften sier: Ved deres Tradisjoner gjør dere Guds Ord virkningsløst. Mark 7, 7-13. Tenk deg for en kraftig advarsel fra Herren vår Gud!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Romas jule eventyr

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 22, 2019 9:24 am

Til alle mine venner og familier.


Julehøytiden som er lagt til desember den 24. har egentlig INGEN rot i virkeligheten- fordi Roma og Vatikanet var meget tidlig ute å endre på alt som har med Guds Ord å gjøre. Det fordi de IKKE ville at Gud skulle få bestemme i kirkerommene, så ble alle de gode prestene fjernet og drept- og i stedet pakket de en prestekjole på vantroe politikere i stedet- og tilbake har vi bare en ørken av vantroe hedninger som sitter på benkene og tror at alt er i skjønneste orden i ALLE disse tradisjonene som heter Pinsevenner, Katolikker, Adventister Jehovas Vitner, Babtister, Metodister, Læstadianere osv.

Og de vet ikke at de er på "feil tog", tenk det- så grundig lurt er de blitt. Det er nemlig ikke mulig å fjerne Guds Ord- og så fortsette som om INTET har hendt.

Herren har forlatt dem for nettopp den årsak- at de IKKE bryr seg om Hans Ord som står skrevet i Bibelen. Og når noen leser HALV sannheter i en Katedral og ellers lever som ingen ting- da beviser du med Livet du lever- hvem du er.

En Kristen Lever IKKE det gamle livet- nei. En Kristen Lever Livet i Herren Jesus Kristus- fordi Herren har tatt bolig i ens hjerte- slik HANs Løfte var Lovet for Tiden for de Troende i Kristus.

Ingen kan komme i Kristus UTEN å ha blitt født påny, ved Dåpen i den Hellige Ånd. Så snart en har mottatt Troen i Herren, så lar en seg døpe i Herrens Navn, ikke før.

Til dette er å si, slik Herren advarer ALLE om, KOM UT AV HENNE MITT FOLK- ser dere? Henne er SJØGEN- dvs LØGNEN og det falske systemet som sier at de tror. Men de har ALDRI trodd. Julefeiringen er ikke annet enn en fest for Luzifer- Sol og måneguden som Roma og Vatikanet tilber- altså helt på trynet. Vintersol-verv ser dere det?
Nøyaktig hva Roma kneler for- Djevelen selv. HUT dere bort derifra- fort som svidd- det er ikke et værende sted for mennesker som Tror på Jesus Kristus!
Gud visste dette før Jordens Grunnvoll ble lagt- og har derfor ADVART de Troende om det i Skriften. (Åpenbaringen 18:4)

Merk dere at dagens løgnhalser i Israel aldri har vært jøder- de er khazarer og har aldri vært jøder.
Og det er ALLE dem som har blå øyne og lys hud som er de EKTE jødene-. Nå begynner de å dra tilbake til ISRAEL.

Amen!

Bjørgulf

I Herren
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Kristendom Åpent forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron