Menneskeord duger ikke, Kun Guds Sanne Ord.

Her er et kristendomsforum for brukere fra SOL debatt, som ble lagt ned. Takhøyden er god, og moderator sover aldri.

Menneskeord duger ikke, Kun Guds Sanne Ord.

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 09, 2023 9:46 am

Ja, hva er det som skjer i dagens verden? Dere har sikkert registrert at satan er kommet på banen, ennu mer aggressiv? Jusst det.

Hva er det Satan gjør? Han vil få deg til å synde. Og hvordan gjør Satan det? Jo, han vil gjøre alt som er mulig for å få deg til å ressonere over Ordet. Dvs å legge til, eller trekke ifra Guds originale Ord. Slik som sektene har gjort. Fordi det er surdeig, som er vantroen og synden- som Far har sagt at ALDRI får komme inn i Guds Rike.

Menneskeord duger ikke, Heb 13,9.

Så dette er meget alvorlige saker. Guds Ord har stor kraft! Og den får man ALDRI tak i ved satans ord. Nei.

Ser dere denne benevnelsen? Far bruker Surdeig som et navn på Vantro. Så snart man havner i synd- så er det VANTRO som er årsaken. Når du IKKE Tror på Herrens Ord, da er det at VI synder. Så bruker Gud også en annen benevnelse- syret brød. Som Gud forklarer oss- at HANS ORD- er Brødet fra Himmelen- dvs HANs- Guds Ord. Tenk over det. Dette betyr at VI ikke må la oss lure av menneskeord. Tenk, Bibelens Ord er nedtegnet i sin helhet pga Åpnebaringer til Guds Egne Profeter. Ser dere?
INGEN av Profetene til Herren har kommet ut av sekter eller Kirker. Har dere tenkt over det?

Det kommer av at ALLE sektene er fyllt opp med løgner og dogmer som kun er DØD, fordi de opphøier seg selv, sektene og kirkene i Verden. Som dere husker, Han kom til Sine Egne, men de nektet å ta imot Ham, ser dere- altså nøyaktig et bilde på vantroen og det syrete brødet i Verden. Verdensordningen, betyr Kirkene hatet Ham værre enn drankeren.

Galaterne 1,8- Hvor Paulus faktisk sier, selv om vi eller en engel fra himmelen forkynner eder et annet Evangelium enn Jeg har forkynt eder, han være forbannet. Paulus var Guds Apostlel i den første Kirketidsalder.
Men så var Vatikanet ute i år 325 å endret på Misjons-befalningen, med dogmen "Faderen Sønnen og den Hellige Ånd" som Roma gjorde til 3 personer. Ser dere. Mens Bibelen sier at Faderen og Sønnen er EN. Joh 10:30.

Men se hva Herren skriver i Åpenbaringen 16, 13- Jo, der kommer akkurat denne dogmen i Matt 28:19 Misjons-befalningen for en dag. Gud visste at Vatikanet ville gjøre dette- og Her ser dere disse tre urene åndene som går ut av dragens munn, nøyaktig- Amen! Avslørt som LØGN og BEDRAG de tre personene til Roma, dvs avgudsdyrkelse- baal. Her ser dere- at Roma er djevelen selv, forkledd som noe feiende flott.

Så en veldig kraftig oppvekking. Dere ser at sektene, dvs tradisjonene slike som Jehovas V, Pinsevennene, Adventistene, Metodistene, Læstadianerne, Statskirken, katolikkene osv har dogmer som de selv har "snekret" som klør dem i øret. Men dette er vantro- som er SYND. Tenk meget nøye over dette. Djevelen tror jo faktisk mer på Herren enn disse sektene- fordi HAN også tror at GUD er EN, men han skjelver- ser dere. Jakobs 2,19 Hvor meget mer skulle ikke sektene også skjelve dere?
Du tror at Gud er én; du gjør vel; djevlene tror det også og skjelver.

VÅKN OPP!! Gå bort ifra løgnene til menneskene- og inn i Kristus Jesus, Som er Arken og Ordet- som setter Deg fri -Amen! Husk en viktig ting, Det livet du lever viser hvem du er. Så man kan ikke late som man er en from troende. Kristus vil avsløre deg- fordi det er HAN som har kommandoen.

Mange forstår ikke at Bibelen er skrevet ned av den samme Ånden som bodde i Abel, som ble drept av Kain- som var av den Onde. (Satan) Ser dere. Abel hadde den Hellige Ånd, mens Kain IKKE hadde den, og ble misunnelig, fordi Gud Hadde behag i Abels offer. Abel var en Troende-. Kain var en Vantro. Disse to sitter i dag side om side i menighetene.

Så derfor MÅ der IKKE forekomme Syret brød blandt de Troende. Ser dere? For det er satan som er det syrede brødet og surdeigen.
Og han er en smisker- frekk som flatlusa den fyren. Ikke lån dine meget kostbare ører til ham!

Men Vantro skal du ikke ta del i. Fordi ingen kan eller må legge seg til, døde slutninger. FORDI du er død med en gang du tar løgnen som sannhet, ser dere? Vær obs og våk.

Merk dere at Eva ble lurt trill rundt av Satan ved resonering. Og det førte til fallet, som førte til synd og død. Og fordi Eva besørget fallet, så får hun aldri stå i fronten for Ordet, Gud valgte heretter Mannen, Adam til å stå på Ordet i front imot Satan.
Det var Guds valg, og det MÅ vi respektere i tro. Men hva ser dere? Jo i dag- kvinnelige prester, ser dere- dette er ikke annet enn svermeri- døgnfluer. La dere ikke forblinde av disse mørkets dogmer. Kom inn i Kristus Jesus.

Her er et bilde jeg vil vise dere- se på dette- da synden kom inn ved vantro i Edens Have, så kunne IKKE Gud ha samfunn med oss lenger, fordi vi var blitt UREN- ser dere? Fordi Gud ER Hellig. Og da kan Gud ikke ha samfunn med noe som er vanhellig, Gud må derfor skjule Seg for den vantro- ser dere? Og fra Edens Have av begynte Gud Sin store plan mot satan, ser dere? Hva tror dere Gud ville gjøre? Jo, HAN vil åpenbart ta bort denne synden og døden som kom inn i Edens Have. Hvordan gjorde Gud det? Han ville atter ordne det slik at Han kunne ha samfunn med oss igjen. Og her ser dere hvordan Faderen gjorde det.

Merk dere følgende. I Edens Have var Satan først ute med å lure Eva til sex som førte til syndefallet.

Men så ser dere- gjorde Gud noe meget smart. Gud selv var først ute i Maria- før Josef fikk anledningen, så gjorde Gud Maria fruktsommelig ved Den Hellige Ånd. Ser dere? Åhhh hvilken hemmelighet- således ble Guds Sønn født inn i verden UTEN sex- ser dere. Således var Jesus Syndefri, fordi Jesus ble til uten sex- som var fordømt før jordens grunnvoll ble lagt. (sex utenfor ekteskapet)

Dermed gjorde Gud et offer ved Sin Egen Sønn, ofret blod, fordi det var blod som førte til synden i Eden, således at synden ble slettet, døden ble utslettet- og dermed KUNNE Gud ha samfunn med oss igjen Amen! Ser dere. Og merk dere at Guds Eget Blod var det som ble ofret, et syndefritt offer- ser dere. Og HER er hva det hele dreier Seg om. Faderen sier, når Jeg ser blodet, så vil Jeg gå Eder forbi. Ser dere dette? VI må vite om VI er under blodet. Fordi ALLE som IKKE er under blodet er fortapt.

Så hvordan kan vi leve for Gud og komme bort fra synden akkurat som Jesus gjorde det?
Hvordan kommer vi inn i blodet dere? Jo, ved Tro og nåde- og denne akten må skje, som beskrevet i 1. Kor 12, 13. Ved EN Ånd er vi alle døpt inn i Ett Legeme-. Ved åndsdåpen. Ser dere. Dette er å motta Den Hellige Ånd. Den mottar man ved å lytte til Evangeliet som blir forkynt. Jusst som de 120 på den Øvre Sal, Amen! De satt sammen i èn Tone, ikke unoter nå- nei- en Tone, som var Guds Rene Ord- og mottok så den Hellige Ånd.

Og Evangeliet er IKKE dogmer, dvs menneskeord, slik Matt 15,9 sier. Men KUN Guds Uforfalskede rene Ord, Amen! Evangeliet er ikke romas ord, Pinsevennenes døde lærersetninger, eller Adventistenes døde lørdager eller søndager- ser dere? Ta anstøt og vend om, Amen!

Og det Satan egentlig gjør, jo det er å komme på banen akkurat der hvor det er lettest for han å gjøre det. For det første, ved bruk av rusmidler, da er du allerede på den gale siden. Men han går listig til verks. Og hva tror dere dette egentlig bunner i? Satan sitter i sektene og mesker seg, lurer mange mennesker på avveier, dessverre.

Jo, se på kvinnene nå. Ikke damer, fordi de vet å te seg. Kvinner går kledt nesten helt nakne, og se hva de er i dag kontra for 70-100 år siden? Syl tynne barbier- jesabeler og meget snerten å se til- ser dere? Vakre osv. Det kommer fra Satan, nøyaktig slik vil han gjøre det. Og det er da du skal vite at Herrens Ord ikke driver på med synsing eller resoneringer. Nix, det er tro. Tenk over dette- bare tro- ingen forklaringer trenger du. Og det er heller intet å forklare, ser du? Det kan ikke forklares, fordi det er usynlig for det blotte øie, men høyst levende for den troende i Herren, Amen! Det er en visshet som man får, som vitenskapen og biskopene i verden- aldri kan forklare deg.

Det er akkurat som med Guds miskunn ved Mirakler, det bare skjer- og INGEN professor er nødvendig- de kan ei heller forklare det, ser dere- de er og blir stumme. Og derfor prøver de å rakke ned på de troende, ja de vantro er misunnelige på de troende- det er det hele. Slik har det vært i alle tider.

Så det er disse avkledde kvinnene som har satan til far, som er i synden, som vil gjøre ALT for å få Adams, Guds sønner på kjøret. Husk det, og glem det aldri. En ekte Guds sønn vil snu seg vekk ifra slike kvinner og heller se etter en dame, Amen. Så bare ha i hu at det er slik det er fatt i endetiden, Satan herjer vilt. Og en ting til. Flere onde tunger hevder at Rapture, bortrykkelsen har skjedd. Men la dere ikke lure. Det stemmer overhodet ikke. De er så skjeve at de tror det var i 1940 45.
Men så galt kan det sies. I 1940-45- var det at jødene dro hjem på ørnevinger, jfr Bibelen. Når det gjelder Bortrykkelsen, skal komme tegn både på Himmelen og på jorden før dette skjer. Laodikea er den siste Kirketidsalder, og der er vi. Hør, Herren dryger- fordi tiden er ennå ikke for hånden. Bruden er ikke klar. Bruden gjenspeiler Herren Jesus Kristus, og akkurat det vil den gjøre, fordi Bruden er de Utvalgte. Og Ordet er Brudgommen, dvs Herren Jesus Kristus. Hvor mange er det i Bortrykkelsen av Bruden? Jo, det er 7000 stk. Og Bruden blir rykket bort før Trengselstiden. Mens Menigheten ikke blir tatt opp før Trengslen. Den skal renses.

Og hva er det Menigheten må produsere da? Jo, Ordet. Det andre er forbannet- og det er tistler og agner- som ender med å bli brent, dvs vantro.

Husk disse kvinnene de klipper bort sitt hår og ser ut som menn, dette er en vederstyggelighet i Herren. Vend om og bli damer, Amen! De sminker seg- og ser ikke ut. Jåleri kommer fra akkurat- satan.
Guds plan går nøyaktig slik den alltid har- og vil skje fyldest når Brudgommen kommer i skyene. Det vil ikke gå upåaktet hen.
Og i dag kan vi i Norge se det fatale skje, ved at vår kjære lokale kirke og tro skal bort? Tenk for en katastrofe. Jeg er rystet over dagens storting og regjering, som jeg IKKE støtter, som har bidratt til så mye mord og elendighet både på våre barn og det ufødte liv. Jeg skjemmes over disse individene som har fått skyhøye lønninger for å ødelegge Norge.

Jeg ber om at de må komme i kasjotten og på tukthus. Det er der de hører hjemme!
Amen! Og hør, lytt og hør- Herrens Ord er ALLTID gjeldende og uforanderlig, det kan ikke gjøres ugyldig, Heb 13.8. Han er den samme i går og i dag, ja for evig! Tenk på det, hvis det er noen som må forandre seg, så er det vi, her nede-. Amen! Flere kvinner sier til meg at de ikke bryr seg, de går i mannsklær og har klippet bort sitt fornødne vakre hår. Å gjøre det, er en vederstyggelighet i Herren Jesus Kristus. Hør en sak, hvis du kvinne hevder at du tror- og så går du og bryter med Herrens Ord, da er du ikke en troende lenger, nei såvisst ikke-. For det står skrevet, Mennesket lever ikke av brød alene, men av hvert et Ord som går ut av Guds Munn. Hva med det? Er det så at du bare kan endre det som du ikke liker? DU kan ikke ta bort eller legge til, hvis du gjør det- så vil Herren ta bort din del av Livets bok. Ser du? Meget alvorlig. Dette sier ikke jeg fordi jeg vil være annerledes, nei- jeg sier det fordi det er sannheten- og fordi jeg IKKE vil at du skal fortapes, men få evigvarende liv- av kjærlighet sier jeg dette til dere alle sammen. I Heb 13,9 kan vi se at fremmede doktriner må vi ikke lytte til eller ta del i. Hør hva Far sier, "Der hvor to eller tre er samlet i Mitt navn er Jeg midt iblandt dem", men dere samles i Pinsevennenes navn, i JV sitt navn, i AT sitt navn, i den katolske kirkes navn, ser dere, skjønner- skjønner dere hva jeg peker på? Det fører til død. Det motsatte av det som Faderen taler om i sitt Ord. Han er Ordet, ikke PV eller AT osv. Tenk meget nøye over hvem du har samfunn med, før du i de neste møtene deltar i møter med satan, dvs sektens doktriner og tradisjoner som er styggedom i Herren.

Her er en lydfil av John Torell fra Sverige. Den forteller oss om hva som skjer i dag. Den ble tatt opp i 1983. Og den kan anbefales på det varmeste til både de troende og de som tviler:

Bm i Herren.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Kristendom Åpent forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron