Massemordet som kunne ha vært forhindret 22/7

Terrorberedskapen var avslått den 22. juli 2011.
Hvorfor?
De mange Utøya ofrene er et stygt bevis på det.
Forumregler
Noe av de pårørende fra Utøya-omkomne anmeldte de ansvarlige, men hva skjedde med saken?
Er vi i Norge?

Massemordet som kunne ha vært forhindret 22/7

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tir Mai 24, 2016 8:05 pm

Norulv Øvrebotten
Massemordet som kunne ha vært forhindret

Min kjennskap til politimester Olav Sønderlands faglige og personlige integritet, var altså meget god før han frifant politiet i desember i 2011 for den manglende innsatsen på Utøya 22. juli 2011, og stort sett ellers i denne falske flaggoperasjonen som begynte for knapt fem år siden.

Sønderland er frimurer, der han innehar graden X (Høyt opplyst St. Johannesloges betrodde broder, ridder av Purpurbåndet).
Den tidligere politimesteren i Stavanger er en av de mange frimurerne som du finner i sentrale roller i dette angrepet og kontinuerlige bedraget mot den norske befolkningen for å befeste et fremmed herredømme over landet.

Denne blanke frifinnelsen fra politimester Sønderland skjedde mens både han og ledelsen i politiet visste at det var den faste dødsskvadronen som hadde gjort jobben og ikke ABB, slik det ble fortalt offentligheten.

sonderland.jpg
Refvik til venstre og Sønderland visste utmerket godt hvem som skjøt og drepte de unge på Utøya i 2011.


I mai 2011 byttet statsminister Jens Stoltenberg ut politidirektør Ingelin Killengreen med psykiater Øystein Mæland, sin gode venn fra tiden med juks og bedrag i AUF. Dette bytte av politidirektør fant sted på et unormalt tidspunkt, som bare kan forklares med at Stoltenberg ville ha den gamle AUF'eren og personlige venn Øystein Mæland på plass som sjef for politiet når det smalt.

Stoltenberg var meget godt forberedt da terroren skjedde. Det samme var utenriksminister Jonas Gahr Støre. De medvirket allerede i forberedelsen. Begge to. Den faste juridiske rådgiveren i Arbeiderpartiet, mafiaadvokaten Johan Fredrik Remmen, ga dem løpende instrukser.

Øystein Mæland hadde vært statssekretær i Justisdepartementet en gang under den gamle kommunisten Gerd-Liv Valla, som var statsråd for Jagland en tid fra 1996, etter at de hemmelige russiske tjenestene og norske venner med Lundkommisjonen hadde sørget for at dem som skulle ha tapt den kalde krigen, ble vinnere, og dem skulle ha vunnet, ble tapere, om ikke også snikdrept.

Alt var snudd opp ned etter Berlin-murens fall, og vi som tilhørte høyrefløyen i Arbeiderpartiet i sikkerhetspolitikken, fikk smake sovjetkommunismens rå makt og umenneskelighet for alvor. Ingen nåde ble vist.

Jeg hadde sittet i ledelsen av Forsvarsdepartementet en gang, men det ville aldri ha falt meg inn å dra på meg en generaluniform med flest gule stjerner og agere forsvarssjef. Likevel var det en parallell handling som Øystein Mæland gjorde, da han tok på seg politiuniformen med mest gull og begynte å styre hele den norske politistyrken.

Mæland hadde overhodet ingen faglig bakgrunn for å være politidirektør, men han kunne bedra og lyve fra AUF, og det gjorde han så stort at det blendet.

Vel vitende om at Anders Behring Breivik var en patsy som ikke hadde skutt et eneste menneske, sa han likevel at ABB hadde begått massemordet og var helt alene om det. Vitneutsagn om flere skyttere ble underslått og manipulert bort på sovjetisk vis.

Da Øystein Mæland var benyttet til oppgaven med å lyve befolkningen huden full i ett års tid, skiftet advokat Johan Fredrik Remmen ham ut, slik han bruker å gjøre med mellommenn i sine falske flaggoperasjoner.

Du kan si at advokat Remmen og hans venner brukte både Anders Behring Breivik og Øystein Mæland som falske flagg i denne bedragoperasjonen for å skape et falskt motiv og en falsk kontekst for massemordet. Med den følge at befolkningen ble lurt trill rundt. Noe den blir ennå.

Da jeg i 2002 hadde identifisert KGBs smarte bedragmetoder i slike operasjoner, kunne jeg blant annet benytte dem til å finne ut hva som var hendt i en rekke liknende forhold. Både trippeldrapet på Orderud gård i 1999 og drapet på statsminister Olof Palme i 1986, blant en rekke andre spektakulære bedragopplegg, sto klart for meg etter en tids etterforskning.

Jeg hadde ingen vanskeligheter med å se at fremgangsmåten innen bedrag som var benyttet da Anne Orderud Paust med foreldre ble drept i 1999, var de samme som var brukt i attentatet mot meg i 1996. Da ble Johan Fredrik Remmen etter noen måneder tvunget ut fra skyggene. Etter at han i skjul hadde satt opp et skuespill i Stavanger og indirekte manipulert meg og kolleger i månedsvis, og satt oss opp mot hverandre uten at jeg ante at han sto bak den plutselige galskapen i avisen som jeg var sjefredaktør for.

Anne Orderud Paust var kontorsekretær for Johan Jørgen Holst da han var forsvarsminister. Hun visste for mye. Også om hans intime liv. Holst døde av hjerneblødninger i januar 1994.

Det største sjokket fikk jeg da jeg i 2002 og 2003 oppdaget hvem som hadde vært med på alle disse operasjonene.

Jeg visste ikke at Norge hadde en dødsskvadron før den tid. Et gammelt landskap kunne jeg nå se med nye øyne. Livet passerte i revy med den ene aha-opplevelsen etter den andre underveis.

Fra 2003 har jeg vært singel.

De 69 livene i 2011 kunne ha vært reddet. Om bare ikke Norge allerede hadde vært en kamuflert mafiastat under først Sovjetunionen og senere Russland i mange generasjoner.

Det jeg visste allerede ti år før, og som kunne ha hindret blodbadet senere, ble jeg med tortur tvunget til å holde munn om. Mer kommunistisk kan ikke en tilværelse og et liv bli enn hva jeg ble til del etter Berlin-murens fall i 1989. Jeg fikk til slutt hele pakken med totalitær undertrykkelse østfra.

http://www.nrk.no/norge/handlet-sa-rask ... -1.7918883

Kommentar bmo:
Politidirektør Refvik til venstre kjenner jeg ikke, men hans bror som er advokat på Fauske kjenner jeg godt.
Det lukter russekatanker laaang vei her...
Norulv Øvrebotten
 

Leder av mediegruppen for 22. juli-saken

UNREAD_POST BmOnline » Ons Sep 14, 2016 9:53 am

Norulv Øvrebotten

Leder av mediegruppen for 22. juli-saken


Kremls mafiaadvokater i Oslo som sto bak den falske flaggoperasjonen som har rullet og gått siden 22. juli 2011, og som koordinerte forbrytelsen med mordere, statsminister, statsråder, psykiatere, dommere og riksadvokat med flere, benyttet politisk redaktør Harald Stanghelle i Aftenposten som leder av noe som ble kalt mediegruppen for 22. juli-saken.

Noe slikt fenomen innen pressen har aldri eksistert i Norge før, meg bekjent, men innebar å binde opp journalister i en mental innhegning som en flokk sauer. Under ledelse av nettopp den gode hyrde Harald Stanghelle.

Her skulle det norske folket uke etter uke bli hjernevasket på solid kommunistisk vis. I en bløffrettssak. Som en del av operasjonen for å sikre Russlands herredømme over Norge.

Dommerne - som begge var ulovlig plukket ut og hadde slekten trygt plantet i sovjetisk kultur innen jus i hovedstaden, passet på at ikke patsyen ABB skulle røpe seg ved hjelp av kroppsspråk og tale, og derfor ble hva som skjedde i denne to måneder lange farsen av en rettssak primært formidlet indirekte til publikum via gamle Moskvatro journalister som Harald Stanghelle. Som er giftet inn i familien Gerhardsen.

Harald Stanghelle er fortsatt redaktør i Aftenposten, som gjennom dette kommunistiske narrespillet de siste fem årene, har forsterket posisjonen som Russlands hovedorgan i Norge.

Bergens Tidene:

Retten vil ikke tillate TV-bilder av Breiviks reaksjoner på vitneutsagn

- Flertallet vil ikke gjøre unntak og tillate slik kringkasting, sa dommer Wenche Elizabeth Arntzen da retten avviste begjæringen tirsdag formiddag.

Hun begrunner det blant annet med faren for at Breivik ville opptre annerledes dersom han ble filmet, noe som ville gjøre det vanskeligere for retten å vurdere saken korrekt.

Dette var ikke overraskende, mener Harald Stanghelle, leder i mediegruppen for 22. juli-saken.

- Både forsvarerne og bistandsadvokatene gikk mot det, og det veier tungt, sier Stanghelle.
Ville se reaksjonsmønster

Det var NRK som på vegne av mediene ba om et slikt unntak fra det generelle kringkastingsforbudet i norsk rett. Det er fra før gitt tillatelse til å kringkaste aktoratets innledningsforedrag og forklaringen til flere av de sakkyndige vitnene.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

The Killing of Olof Palme

UNREAD_POST BmOnline » Lør Feb 11, 2017 7:43 pm

Norulv Øvrebotten

The Killing of Olof Palme - the Prime Minister of Sweden

"As in America in 1963 and 1974, the Kremlin, simply put, changed puppet in a masked vassal state when killing Olof Palme in 1986 in a deception operation.

That was the real aim, according to my findings.

The objective was achieved indirectly.

The secret Masters of the West, KGB, took out an intelligent person who was number 1 in a brutal and mirrored double crossing.

That was done to indirectly put in place a less reasonable person number 2 on the top of the Dual State. As Prime Minister of Sweden.

Regarding Olof Palme, someone brought him to the correct place for execution by a death squadron, probably without knowing what were to happen.

The Russian-controlled Dual States are like George Orwell's "Animal Farm."

However, George Orwell was wrong about Joseph Stalin's and later Russian leaders' role on the farms.

The puppet master in Moscow were not pigs. Not the pig Napoleon, as Orwell described.

Not at all.

They have been from Lenin and Stalin and to the present Capo di tutti capi Vladimir Putin, the farmer in person.

They behave like God, deciding which politicians to cultivate and live on, and which ones that have to die.

Besides, Jesus is not the ideal in a communist scheme; Judas Iscariot is.

If you want to understand the complexity concerning the assassination of Olof Palme and the cover-up for many years, you will get a pretty good idea about the dramatic events in Sweden, watching this video about the sheep "Judas" from Ålesund in Norway in 1987.

"Judas" was for long used to lead his comrades to slaughter.

That's how the real Animal Farm works.

I know."
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Massemordet som kunne ha vært forhindret 22/7

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Des 12, 2022 11:18 am

Norulv Øvrebotten
Per Bentzon Å avsløre den norske offisielle historien om terrorangrepet i 2011 som en stor løgn er heller ikke vanskelig. At en enkelt mann alene, og med to våpen, nedtynget av ammunisjon, kan løpe rundt på en relativ stor øy blant hundrevis av flyktende barn og ungdommer og målrettet drepe og skade to av dem i minuttet, ofte med flere skudd i hver kropp, i en hel time, er det rene skjære nonsens.
Supermann er fiksjon. Ingen kan gjøre det fysisk umulige i virkeligheten. Så eliminasjonsmetoden i vitenskapen alene utelukker den offisielle historien om terrorangrepet.
At ABB, den såkalte høyreekstremisten, ikke hadde militæropplæring og ikke kunne skyte overhodet, er i så måte egentlig ikke relevant for å avsløre hele bedraget. At han i løpet av denne timen også hengte alt mulig opp i trærne på øya og underveis snakket med politiet på mobiltelefon flere ganger, gjør ikke den offisielle historien mer troverdig. Alt, absolutt alt, er falskt. Han skjøt ingen.
Å unnlate å belyse det mest vesentlige i hendelsesforløpet i etterforskninger og granskinger etterpå, slik David Chandler påpeker i filmopptaket var hva som også skjedde i USA etter 9/11, går ellers igjen som en rød tråd i slike terrorangrep over kommunistisk lest for indirekte å styrke doble stater under Kremls fordekte herredømme i Vesten.
Hva som skjedde i Norge av størst viktighet i terrorangrepet i 2011 ble også hoppet over og utelatt, da staten kamuflerte sitt eget massemord i konstruerte og falske etterforskninger og granskinger. Alt var cover up. Som skjulte og begravet stadig mer den underliggende sannheten.
Ikke en gang i rettssaken mot den såkalte høyreekstremisten over to måneder i Oslo i 2012 ble essensen i selve massemordet og terrorangrepet belyst. Ikke i det hele tatt. I stedet lurte politiet, påtalemakten og dommerne alle til å forholde seg til en straffesak som kun handlet om motstridende psykiatriske diagnoser og vurderinger. Dag ut og dag inn.
Som en profesjonell bedrager i CIA fra den kalde krigen påpekte en gang: Hvis du kan avlede publikums oppmerksomhet, kan du marsjere en elefant over scenen uten at noen merker det. Dette skjedde beviselig både i USA og Norge. Alle er blitt lurt grundig. Av egen stat. Fordi den er doblet og stjålet fra folket i begge nasjoner for mange generasjoner siden.
Norulv Øvrebotten
 


Gå til Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron