De skal alle stilles til ansvar for terror

Terrorberedskapen var avslått den 22. juli 2011.
Hvorfor?
De mange Utøya ofrene er et stygt bevis på det.
Forumregler
Noe av de pårørende fra Utøya-omkomne anmeldte de ansvarlige, men hva skjedde med saken?
Er vi i Norge?

De skal alle stilles til ansvar for terror

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mai 29, 2016 4:17 pm

Norulv Øvrebotten

De skal alle stilles til ansvar for terror

Politidirektør Odd Reidar Humlegård er en av de første som skal arresteres for å ha medvirket til terroren 22. juli 2011, og Politidirektoratet skal legges ned. Den neste på listen er riksadvokat Tor Aksel Busch, og deretter sjef for PST, Marie Benedicte Bjørnland og mange andre offentlig ansatte og politikere.

Medvirkende til terror mot den norske befolkningen står i kø.

De har alle lurt befolkningen trill rundt i snart fem år i en klassisk falsk flaggoperasjon for å befeste et fordekt russisk herredømme over Norge. De er alle store forbrytere og landssvikere. Gjørv-rapporten er et falsum fra ende til annen, og er ikke relevant for noe annet enn å bevise kamuflasje av de virkelige forholdene rundt massemordet i Norge 22. juli 2011.

http://www.aftenposten.no/norge/Tidlige ... 7792b.html
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: De skal alle stilles til ansvar for terror

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Sep 14, 2016 9:53 am

Elmer Solberg


Arne Johannessen er den ansvarlige for maktovergrep
,
med påført tvunget psykisk helsevern og tvangsmedisinering innbefattet, fordi jeg avslørte forsøk på justismord på min person etter en hendelse i 2013 da jeg agerte mot verbal mobbing trakkassering av en ungdom på den gang 22 år, mobberen var 26. arne johannessen er rett som det er i Russland for tiden, og en han deler barnebarn med sa ved et tilfelle at han var å besøkte Putin. Kan noen finne ut om han er tilhørende det russiske spionnettverket som vi vet er infiltrert i Svensk og Norsk regjering. Forøvrig er han som regionslensmann også ordførerkandidat for arbeiderpartiet og dets formann i Luster. Er det tillatt i følge valgloven ? Dessuten ble jeg nektet å stå på listen for partiet de kristne, på grunn av den episoden i 2013, til tross for at det var jeg som jobbet frem listen for Partiet de Kristne i Luster. arne johannessen og aktoren i saken mot meg hvilke forsøkte utsett meg for justismord, sitter begge for arbeiderpartiet i luster, mens jeg altså ble nektet innflytelse i lokalpolitiske og kan hende fylkessaker. Jeg vil bekrefte at det enn så lenge ikke foreligger dom i saken, dermed skal jeg i følge straffelovens paragraf 96, anses som frikjent, og ha rett til politisk innflytelse i dette landet. Jeg anmeldte Partiet De Kristne i god tid før valget 2015, og forlangte samtidig at påtalemakta sørget for at jeg fikk vere valgbar for partiet. Påtalemakta henla saken, derfor når nu påtalemakta har innrømmet maktovergrep, så vil jeg kunne forlange omvalg, fordi jeg ikke ble rett behandlet i følge loven, mens de egentlige kjeltringene har innflytelse som det rekker, og det lenge etter de er avslørt som kriminelle og burde sittet i fangenskap. Men siste ord er ikke sagt i den saken vil jeg tro Uttrykksikonet wink


Sist flyttet til topp av BmOnline den Ons Sep 14, 2016 9:53 am
Elmer Solberg
 


Gå til Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron