Når alt er falskt og bare følgene er virkelige

Terrorberedskapen var avslått den 22. juli 2011.
Hvorfor?
De mange Utøya ofrene er et stygt bevis på det.
Forumregler
Noe av de pårørende fra Utøya-omkomne anmeldte de ansvarlige, men hva skjedde med saken?
Er vi i Norge?

Når alt er falskt og bare følgene er virkelige

UNREAD_POST BmOnline » Tir Nov 13, 2018 8:27 pm

Norulv Øvrebotten
Når alt er falskt og bare følgene er virkelige i hundre år

Når du har identifisert de hemmelige bedragmetodene til Kreml, kan du følge konsekvensene gjennom hundre år, og felles for dem alle er at konsekvensene er skapt av aktive handlinger og unnlatelser fra mennesker som er blitt lurt av et spill i det negative rom som snur alle forhold på hodet og dermed gjør alt fortløpende falskt.

Hovedregelen er da at sannheten er stikk motsatt av hva alle er lurt til å tro.

Mennesker blir narret til å begå svik ikke bare mot andre og lage en snøballeffekt av medvirkning, men også begå svik mot seg selv og alle handler til slutt mot eget eksistensgrunnlag.

Alt er falskt og bare følgene er virkelige, for å si det kort.

Når det hagler med bedragoperasjoner over en kommunistisk lest, enten de er falske flagg eller har andre innretninger i spillet i det negative rom, tvinges vestlige politikere og andre til å bli reaktive i stedet for å være aktive.

Med godt plasserte agenter og andre støttespillere drives utviklingen fram over mange år fra Kreml og skaper medvirkninger til å oppnå viktige taktiske og strategiske mål.

Andre verdenskrig, for eksempel, var en godt planlagt strategisk og global bedragoperasjon fra Josef Stalin, som fulgte en oppsatt og fleksibel kjøreplan, og hvor han oppnådde indirekte målene sine om mer verdensmakt gjennom å lure og tvinge andre stater til å gjøre arbeidet for seg etter å ha doblet og stjålet dem fra folket allerede i 1920 og 1930-årene, blant dem både Tyskland, Frankrike, Storbritannia og USA.

Ingen vestlig analytiker innen etterretning på toppnivå som jeg samarbeider med, betviler disse funnene som er gjort basert på å følge nøye i realtid konsekvensene av de nå avslørte bedragmetodene fra øst.

Disse teknikkene innen bedrag benyttes like hensynsløst og rått av Putin som av Stalin.

Ingen endring er skjedd. Metodene er bare gjort enda mer sofistikerte og utspekulerte.

Kun en illusjon om store forandringer er skjedd som følge av en annen stor strategisk bedragoperasjon som ble kjørt ved blant annet å rive Berlin-muren, omorganisere den reelle makten i både øst og vest og avvikle Sovjetunionen, men ikke staten i staten, nemlig KGB, som i grunnen bare skiftet navn og tok et kjempesprang fremover med hensyn til verdensmakt fra skyggene og ellers.

Du kan identifisere alle bedragoperasjoner fra Kreml når du vet hvordan de er snekret sammen og hvordan de kjøres, og de kjøres over lang tid og inn i evigheten om nødvendig. Helt systematisk.

Jeg skal bare her nevne en av de relativt nye bedragoperasjonene fra Kreml som jeg faktisk opplevde på nært hold bli til i 1980-årene, da jeg var politisk rådgiver for forsvarsminister Johan Jørgen Holst, og da Kreml benyttet blant andre statsminister Gro Harlem Brundtland i Norge til å sette i gang dette nå ekstremt kostbare og globale narrespillet som tapper statskassene i Vesten for enorme beløp og har som konsekvens at arbeidplasser og bedrifter flyttes til andre land enn vestlige, ikke minst til kommunistiske Kina.

Klimaendringer og klimapolitikken er de siste tiårene utformet av de hemmelige russiske og kinesiske tjenestene ved indirekte bruk av FN.

De Forente Nasjoner er en gjenganger av en mellomann (go-between) i Kremls globale spill og bedrag siden Sovjetunionens diktator Josef Stalin i realiteten fikk etablert institusjonen med hovedsete i New York, nettopp med Kremls formål om å bedra verdens befolkning utenfra Moskva og indirekte gjennom narrespill hvor de avslørte kommunistiske bedragmetodene er benyttet helt systematisk i mange generasjoner.

Alt er falskt og virkeligheten blir skapt av at stadig flere kontinuerlig blir lurt, hjernevasket og tvunget til å handle på grunnlag av de fabrikkerte illusjonene.

Kent Andersen i Document.no er en av de få skribentene i Norge som jeg respekterer fordi han evner å tenke skarpt og formulere seg klart, og hva han skulle mene er i den sammenhengen ikke relevant for meg.

Nå trekker Kent Andersen mange riktige konklusjoner nettopp fordi han har lært seg hvordan han skal tenke stringent og ikke bare hva han skal tenke, slik vanlig er blant journalister i den vestlige pressen i dag.

Når jeg har forklart den riktige kommunistiske konteksten for dagens klimapolitikk både i Norge og mange andre land på grunnlag av en kommunistisk bedragoperasjon som har rullet og gått siden 1980-årene, og er med stadig flere lag av løgn og bedrag blitt veldig stor og skadelig for Vesten, vil du ha særlig utbytte av å lese Kent Andersens artikkel om utviklingen i klimapolitikken innen partiet Høyre som har statsministeren i Norge, Erna Solberg.

Hun har gamle bånd fra den kalde krigens dager til nåværende forbundskansler Angela Merkel i Tyskland.

Det er slik tilstanden er blitt i mange vestlige land. Grunnlaget er fiksjoner fra KGB. Intet annet, og følgene av dem.

https://www.document.no/2018/11/12/nei- ... apolitikk/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron