”Folket udøver den lovgivende Magt ved Storthinget, der bestaar af to Afdelinger, et Lagthing og et Odelsthing”.
Og den topp hemmelige europabevegelsens stortingsgruppe er det INGEN stortingspolitikere som har hatt mot til å fortelle oss om, untatt Svein Roald Hansen (AP), som var formann i denne lugubre foreningen på stortinget Her ser dere bildet hvor han forteller Visjon Norge dette inne i vandrehallen på tinget.
Dagens løgnhals og Kunnskapsminister (H) Torbjørn Rød Isaksen avsløres som en aldri så liten løgner om Europabevegelsens tilstedeværelse inne på stortinget- og innsikt i saken rundt Grunnloven på P4 med Øyvind Aarsnes i Folkeaksjonen Mot EU..
Men NRK har heller ikke lyst å fortelle oss om landssvikerne- fordi NRK er en av løgnhalsene og svikerne: Merk dere at "makken" har krøpet langt inn i folkeskjela i Norge for å "forpeste hele deigen", just hva som har skjedd med alt som kan krype og gå innenfor media og organisasjonsvirksomhet i dette landet. Det er død, hvor enn du snur deg.
Merk dere at Nrks medarbeider i mange år fikk en e-post av meg, Geir Helljesen- mens han drev NRKs Valgskole i 2009.
Hvor han skulle hjelpe velgerne å velge rett parti å stemme på, ser dere? Tenk for noe lureri dere. De er med på å gi et inntrykk av at FOLKET faktisk har innflytelse og derfor må gjøre et valg. Dette er lureriet "stemmekveget" er blitt styrt opp i. Og baktanken her er at det skal gies et inntrykk av at folket i Norge har et valg og et demokrati. Men det finnes ikke.
Dette er LØGNEN og Bedraget som de fleste ikke kjenner til. Jeg avslørte løgnen til NRKs Valgjuks skole og Geir Helljesen ble stum som en østers,Han var ikke interessert i å snakke om Svein R Hansen AP, som var formann i den topp hemmelige Europabevegelsen inne på stortinget. Tenk det- helt siden 7. mai 1969 har de sittet der- mot oss alle sammen, som de hevder at VI har stemt på. Ser dere hvor frekt og freidig dem er?
http://bmonline.no/html/nrk_1.html
Hvis du ønsker å kjøpe et særtrykk av Norges Grunnlov.
Når Grunnloven i dag nesten ikke er i bruk annet enn ved seremonier og den 17. mai, så har man en god grunn til å stille et spørsmålstegn til de som har regjert. Ved 200 års jubileet i fjor, så var det de fremste svikerne som talte varmest om den.
Hvem har gitt dere på tinget fullmakter til å gi bort våre grunnlovgitte rettigheter til land og vann?
Folket i Norge har ikke fått medhold i at Norges Grunnlovs § 1 skulle gjelde til evig tid.
Derfor bør folket straks gå i gang med en riksrettssak mot forbryterne i slips på Stortinget. Vårt demokrati er ikke tilstedeværende, vi lever også i et diktatur- slik Uk gjør! På stortingets egne hjemmesider står det INTET om at de har forlatt folke-suvereniteten- tenk det dere- de lyver så det renner. Når man leser stortingets sider, så blir man kun opplyst av globalist løgnene- for å avsløre galskapen, det vil ikke lystløgnerne på stortinget gjøre, ser dere? Men de er avslørt nå- og de vil ikke snakke om nov 1939, da stortingsvalget IKKE ble avhold i hht Norges Grunnlov, nemlig hvert 3. år skal det avholdes nyvalg.
Merk dere hva Scharffenberg skriver når han utdyper maktens onde kontra folkets vilje:
Mitt forslag sikter ute!ukkende på å sikre en demokratisk utvikling i Norge ved
1. Å øke de røstføre borgeres makt i forhold til parti~maskinene (referendum og initiativ),
2. Å styrke regjeringens stilling i forhold til Stortinget (kongelig referendum, oppløsningsrett),
3. Å trygge borgernes frihet i forhold til partiveldet (bl. a. ved å gi Høiesterett større innflytelse).
Jeg har aldrig hatt synderlig til overs for partivesenet og anser det nærmest som et nødvendigt onde, - en sveitsisk venn som tidligere hadde en fremskutt stilling i sosialdemo~kratisk politikk, spurte engang om ikke ondet er større enn nødvendigheten?
Mitt ideal er demokrati uten parlamentarisme og en regjering hevet over partiene som i Sveits. Jeg har ikke stort håp om at noe av de bestående partier vil slutte sig til kravet om grunnlovrevisjon, men jeg håper at mine tanker vil kunne interessere selvstendige mennesker, og hvis parlamentarismen i Norge durer videre på de gamle slitte spor, kan kravet kanskje med tiden vokse sig sterkt.
Skriftets øvrige avsnitt «Tilbakeblikk» og «Fremsyn» vil forhåpentlig kunne offentliggjøres til høsten.
I et annet skrift «Psykologi og politikk» hvorav en større del foreligger i manuskript, drøftes en rekke prinsippspørs~mål. Da det der utviklede syn har preget forslaget til grunn~lovrevisjon, burde det vert offentliggjort først, men arbeids forholdene i disse årene har gjort det umulig.
Johan Scharffenberg.
BmOnline