Dyr er så mangt

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Dyr er så mangt

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Søn Sep 15, 2013 11:54 am

Dyr er så mangt…..

Desksjef i Halden Arbeiderblad – Morten Paulsen – skrev 29. august, en tankevekkende kommentarartikkel. Der ramset han opp en rekke saker som politikere har satt i fokus i forbindelse med valget.

SELV ønsket han å trekke frem en sak som ofte drukner i det store valgprogrammet: Dyr og dyrevelferd - og han fortsatte: ”Det er i det hele tatt en lunken holdning fra politikernes side når det gjelder dyrevelferd i Norge. Men det har skjedd noe.”

RESTEN av artikkelen var en beskrivelse av, og spørsmål om hva de enkelte partier uttaler om hva slags dyrevelferd Norge skal ha de neste år. (Spesielt pelsdyrnæring er aktuell). Og jeg trekker frem ett av partiene: ”Senterpartiet vil beholde pelsdyrnæringa. I spørsmålet om ulv mener partiet at det ikke er Norges ansvar å ta vare på en ulvebestand som har en finsk-russisk opprinnelse.”

ULV var ordet som fikk meg til å reagere, sette hjernevindingene i sving, gripe fatt i pennen – og tenkte på Alv Udda, romanfiguren i boken ”Nord i sjøen sør i landet”. (Mannen fra mine hjemtrakter skulle visst ha et voldsomt gemytt). Sloss gjorde han - også med ulver.

TENK om en slik kar ble sluppet løs på tidens ”politiske ulver” i Stortinget og administrasjon for øvrig? Hva ville skje, da? :D


Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron