Olje eventyret- en styrt avvikling

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Olje eventyret- en styrt avvikling

UNREAD_POST Informanten » Man Aug 24, 2015 7:52 am

The Norwegian people are understandably proud of the massive nest egg they think they possess. The truth hidden from ordinary Norwegians is that much of the country’s oil bounty has already been squandered. If Norway is to avoid being drawn inexorably into the abyss, it must fundamentally reassess its policies and learn the lessons of the global developments that have affected the world of finance and real estate since the 1960s.

oljeprod.jpg
Stopp av oljeproduksjonen i Norge- er en inside job- å skade nasjonen- utført av globalistene og CCCP.
oljeprod.jpg (4.88 KiB) Vist 1561 ganger

After 50 years of complacency, time is now working against the Norwegian people. Njord is no longer smiling on them, but will they notice?

Jerome Vitenberg is an international political analyst. He has taught Political Science and International Relations for the London School of Economics and Political Science via the University of London’s International Programs.

The anime- CCCP have maked all problems whatever comes- up to date. This is the russian manifest.

Outside informer
Informanten

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester