Landsforræderi?

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Landsforræderi?

UNREAD_POST BmOnline » Man Jun 13, 2016 6:19 pm

Landsforræderi?

Overskrifter reagerer jeg sjelden på. Men da hele spørsmålet fremkom med store bokstaver – rygget jeg tilbake:

SOLBERG OG STØRE – BEDRIVER DE LANDSFORÆDERI?

REDAKTØR STEINAR R. PAULSEN i nettmagasinet KOMMENTAR. NO - skrev den innholdsrike artikkelen, 6.juni 2016. Og artikkelen ble avsluttet på følgende måte:

Vi som arbeider hardt for et sterkt forsvar, for bevaring av nasjonalstaten og en meget restriktiv innvandringspolitikk, må nå se NØYE på hvordan de politiske partiene geberder seg i dagene og ukene fremover, enten det gjelder forsvar eller suverenitetsavståelse til EU. Dersom våre argumenter preller av som vann på gåsa, eller at politikerne fraskriver seg ansvar under bortforklaringer om ”nødvendige kompromisser” eller ”brede forlik”, må vi legge inn all vår energi for at politikere og politiske partier som svikter, mister makt ved neste stortingsvalg. Nordmenn har bygget sitt land og sitt demokrati gjennom 2000 år, og fortjener ikke å bli styrt av svikere!

OVERSTÅENDE formulering mener jeg leserne skal ta innover seg – og tenke grundig igjennom i tiden fremover – nettopp mot neste stortingsvalg. For det som det såkalte ”Stortingspartiet” i årevis har gjennomført – er til skam for oss alle.

Thorbjørn Andersen. Halden.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron