Det er forskjell på fiken og sjitt

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Det er forskjell på fiken og sjitt

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 21, 2017 7:28 am

Slutter i FrP og kan grafse til seg i bøtter og spann.

Godsekesen.jpg
Får godt betalt for å slutte i FrP, hvem kan velge i tusenlapper i stedet for ører?


109.000 per måned fra Stortinget

Ingebjørg Godskesen slutter på Stortinget og blir student. Fram til nyttår får hun 109.479 kroner i støtte og lønn fra Stortinget per måned.
Kamilla Rudberg
Oppdatert: 25.jul.2017 10:47
Publisert: 25.jul.2017 09:52

OSLO/ARENDAL: I oktober er det slutt på hennes åtte år lange stortingskarriere. Hun har krav på etterlønn fram til jul. Men fordi hun i tillegg har meldt seg ut av FrP, får hun også tilskudd for å være sitt «eget parti». Dette tilskuddet er på 31.797 kroner per måned. Etterlønna er på 77.500 kroner per måned, skriver Agderposten tirsdag.

Tilskuddet er ment til å drifte det å være stortingsrepresentant, men Godskesen har valgt å søke støtte selv etter at hun er ferdig.
Forholder seg til regelverket

– Jeg forholder meg til regelverket. Jeg kunne tenke med en studiereise til New York. Dessuten vil jeg trenge tilskudd til reiser, research til taler og muligens litt engelsk oversettelse, sier Godskesen til Agderposten.

Hun legger til at tilskuddet fra Stortinget ikke går til henne personlig, men til utgifter forbundet med å være stortingspolitiker.

– Jeg har kun søkt om støtte som er ment til å hjelpe meg med mitt politiske arbeid. Jeg har ikke søkt om noe mer eller mindre, sier Godskesen til Fædrelandsvennen.


https://www.fvn.no/nyheter/i/Ja4M8/1090 ... Stortinget
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester