Svaret kommer høsten 2013.

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

Svaret kommer høsten 2013.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Søn Apr 07, 2013 9:21 am

20 Jun 2012 05:18 pm
Svaret kommer høsten 2013. :D

Hallgrim Berg – tidligere stortingsrepresentant for Høyre – kom i avisen Dagen, 9. juni, med spørsmålet: ”Korleis går valet i 2013?”
DET er nok mange som lurer på det. Etter å ha lest en del avisinnlegg – er det min mening.
FØRST skal vi imidlertid ha sommerferie, deretter et arbeidsår, og enda en sommerferie – før selve valgkampen tar til, var ordene til Berg.
POLITISK leder i Avisenes nyhetsbyrå – Kjell Werner – kom også inn på tidens forvirrende, politiske situasjon i artikkelen ”Den lange valgkampen”, og avsluttet nærmest med et sukk: ”Det er heldigvis lenge til valget”.
HÅPET mitt, er at man i mellomtiden kan få frem flere faktaopplysninger i aviser – slik at alvoret klart kommer til syne. Noen modige redaktører gir sikkert spalteplass for oppfordringen. (Skvetne redaktører er det lite bruk for i disse krisetider). Man må i stedet satse på at munn-til-munn-metoden og jungeltelegrafen er i orden – for å unngå pressesensuren.

SITUASJONEN krever med andre ord sine helt spesielle tiltak, og fornuftige, tidsaktuelle løsninger. IKKE mer skatter, avgifter, pjatt, papir – og tåketale fra politikere.

VEBJØRN SELBEKK – sjefredaktør i Dagen – skrev i kommentarartikkelen ”Små partier, stor trussel”, 19. juni, noen ord som flere bør dvele ved. Da bør man også forstå hvorfor mange venter på et klart demokratisk, norsk alternativ til sosialismen – enten galskapen fargelegges rød, brun, grønn eller svart. Det blir jo hipp som happ. Diktatur er diktatur – uansett farge.

MEN – siden samtlige av dagens politikere har bidratt til galskapen – og derfor er prestisjebundet av den grunn – forventer jeg som mangeårig hjemmesitter og tilårskommet nordmann noe helt nytt ved valget i 2013. Altså høsten neste år.



Thorbjørn Andersen.

Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester