Ap og deres løgnhalser, les J C Hauge

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

Ap og deres løgnhalser, les J C Hauge

UNREAD_POST BmOnline » Man Des 25, 2017 4:18 pm

Bjørgulf Mortensen Jakob Kobberstad- er du Vigrid tilhenger?

Nazzene i EU, dvs Adolf H gamle venn er jo Jens C Hauge.

Det hadde jeg aldri trodd om deg.
Min far jobbet imot disse nazi svina i 1940-45 i Oslo politiet.


Stor-nazisten JCHauge var primus motor- med å sverte gode nordmenn på denne tiden, mens han var nazisten selv. Ola Fritzner fra Halden var sjef i politiet på denne tiden- og faren min var med på å berge mange gode nordmenn ut av nazi svinas klør den gangen. Her er boken som Ola Fritzner skrev om Jens C Hauge som ville ha Ola Fritzner dømt for å være landssviker. Merk dere at det er samme sausen som sitter på tinget i dag. Men Ola Fritzner vant over Jens C Hauge :roll:


Les boken hans her:

http://bmonline.no/html/Ola_F.html

Du må gjerne lese deg opp om svikerne JK. Det du tror på er Donald Duck- ikke uventet.


Ola Fritzner var på besøk hos oss på Elvenes ved russegrensen i 1958 og da fikk fattern en bok om rettssaken som han signerte, her kan du se signaturen, etter en fisketur i Karpelv.

Ola Fritzners takk for fisketuren.jpg
Ola Fritzner var sjef i Ordenspolitiet i Oslo hvor fattern også arbeidet under krigen. Da Ola var på besøk hos oss, så fikk fattern boka av ham, hvor han signerte i permen.


Her kan man lese hva Olas venner skrev i Forordet i boka, det er et RUVENDE vitnemål fra mange gode nordmenn i Norge og Halden som takk for ALT arbeidet Ola gjorde for dem og oss alle sammen! Og MERK dere dette- boken er IKKE skrevet av Ola F, men av hans venner og Ola F uvenner. Det er hva boken handler om, fordi APs Jens C Hauge var ikke en oppegående god nordmann, men en kgb sviker a v verste sort. Samme ulla som fhv stm G H B- AP, T. Jagland -AP, Km Bondevik KRF, Jonas G Støre AP, Anne E L- SP, Marit Arnstad-SP, Lars Sponheim-SP, så dere ser at hele v-h aksen er representert i Kartellet på tinget som ingen ønsker å snakke om.

Ola_F forord.jpg
Forordet som står i boken er skrevet av Ola Fritzners venner.

Forord_2.jpg


Dette er kraftig ris til Ola Fritzners uvenner!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Ap og deres løgnhalser, les J C Hauge

UNREAD_POST BmOnline » Fre Apr 24, 2020 3:21 pm

Ha, ha - du har smakt mer på AP pølsa enn du hadde godt av?

Nei, du har sannelig mye å lære- og du tok ikke styring enda du møtte murveggen?

Se det ja- nå kan vi løfte fram AP for det som de er mest kjent for etter ww2, nemlig KGB spioner og hemmelige pengeoverføringer.

V. Mitrokhin tok kgb arkivet med seg da han emigrerte til England- og i hans bok som ble FORBUDT å lese i Norge står sannheten om AP. Det heter seg at KGB arkivet rammet et parti særdeles hårdt- slik at boken ikke ble lov å lese i Norge. :)
Det var selveste T Stoltenberg som fikk forbudt boken, fordi det var AP som kom meget dårlig ut i KGB arkivet.

Jeg må si at jeg er glad for at du viser ALLE hvor ille fatt det er i rosenes leir for tiden- Jakob Kobberstad- hvor din eminente nese for sannhet er totalt fraværende. Endog tar du sjangsen på å spekulere i KGBs "skeptiker vokalbular" konspirr, som virkelig setter spikeren i kista på din retorikk, made in Kremline.

http://bmonline.no/html/kgb.html

Hadde du kjent sannheten om AP så hadde du sannelig gått i skammekroken.
AP- har ene og ALENE kun seg selv å takke for dårlige målinger og en ELENDIG gallup. Adolf Hitler og Stalin var meget "gode busser" og Stalin brukte WW2 for å stjele vesten.

Allerede FØR krigen var et faktum- var allerede AP nazi-befengt så det holder. Og det ligger dokumentasjon i bøker som viser sannheten om AP, fordi ap hatet General C G Fleischer som jaget nazi svina ut av Norge ved Narvik i 1940 og de heiste det NORSKE FLAGGET i byen. Men så kapitulerte Ap regjeringen, slik at NAZI flagget atter kunne heises igjen, ser du hva AP svina gjorde? Jusst presis- Nazi-pakk.

Så jeg kan med hånden på hjertet fortelle deg at du stod nært da bomba gikk av, og siden har du ikke fått summet deg. Men det gjelder også AP og resten av dustene som lå til køys med Adolf Hitler.

I boken til Jendal Antonsen Vår Ukjente Krigshistore får vi høre sannheten om AP. Det river vekk enhver tvil i et hvert menneske som leser sannheten om AP den 8. April og morgenen 9. april 1940-.

Nede på denne siden kan vi lese om NAZI AP så det holder.
KGB agent "JAN" var Einar Gerhardsen.

http://bmonline.no/html/grini44.html

Det er med andre ord trasig at du ikke har fått med deg krigshistorien i Norge om AP og Kgb, videre at du misbruker ditt eget navn for å renvaske mange nazi svin- er ille. Jeg kan ikke være nazi tilhenger- selv om Einar Gerhadsen skulle ønske det. Hvorfor det? Jo, fordi livet jeg lever beviser hvem jeg er.

Fhv stm E. Gerhardsen fikk også en splitter ny bil fra Moskva.
Før du tar noe for god fisk, så bør du nok finne deg sannheten andre steder enn hos blodbadsglobalistenes sandpåstrøer som du lenker opp til. Bukken og havresekken er ikke noe godt parti!

naziax.jpg
Enhver kan jo skjønne at AP med sin brunskvetting i januar 1940 viste til fulle hvem de var da regjeringen den 5. april 1940 gav Panserskibet Norge og Eidsvoll beskjed om å dra fra Tromsø til Narvik for å forsvare nazistenes interesser. Dette viser oss at regjeringen i Norge lurte begge panserskibene i klørne på Adolf, slik at de skulle senkes. Beskjeden de også mottok fra regjeringen om morgenen 9. april 1940 kl 09.00 var "Skyt på alt som er tysk". Kom for sent- de hadde jo ikke tjangs mot Adolfs nye flåte- og var egentlig døde på forhånd. Fra Jendal Antonsens bok, Vår Ukjente Krigshistorie. Som AP kjøpte opp slik at sannheten om AP ikke skulle bli kjent. Vi vet også at ALLE håndvåpen for norske soldater var gjort ubrukelige mot fienden. Tenk det dere- de la Norge åpent og rømte selv til England. For et pakk!


V-H aksen viser hvor AP hører hjemme, sammen med Adolf og Stalin på Venstre siden i aksen.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Apr 24, 2020 3:21 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron