STATSMINISTER SOLBERG ER IKKE EGNET

Hva er egentlig Høyre blitt? Et dårlig AP parti? Jusst det, de er mer interessert i å hoppe til køys med Paven, Erna Solberg. Å velge Høyre, er det samme som å ta en dobbel overdose!
Ikke la dere blende av pengene våre, som Høyre har nydt godt av! De er for det globale helvetet, som AP.
Forumregler
Høyre er mest opptatt av å følge AP og landsforræderne, jfr Romas store drøm om verdensherredømme. Derfor, ikke lån ditt øre til dem heller. Finn deg et parti med nasjonale verdier.
Ikke her: http://bmonline.no/html/global.html
Men her: http://norgespartiet.no

STATSMINISTER SOLBERG ER IKKE EGNET

UNREAD_POST BmOnline » Ons Des 30, 2015 9:45 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

STATSMINISTER SOLBERG ER IKKE EGNET TIL Å LEDE LANDET!
Må ofte undre meg på hva galt vi nordmenn har gjort som endte opp med en slik svak statsminister som Erna Solberg?
Ja, som en gang t.o.m ble kalt for ”Jern-Erna”. Men som nå er blitt veldig svak, der hun har lagt seg skinnflat for den islamske invasjonen og betegner nå islam i Norge som en berikelse!
Noe hun uttalte her forleden, der hun blir intervjuet av ei Oslo-avis. Men hvordan denne ”berikelsen” skal foregå i praksis, der islam nå ønskes velkommen til gards, det holder hun klokelig for seg sjøl.
Veit egentlig Erna Solberg hva sharialovgivning går ut på? Hvorfor leser ikke Erna Solberg boka ”Islam – Den 11.de landeplage” av Hege Storhaug” før hun uttaler seg om islam til media? Da kunne hun ha lært noe om hva vi har i vente og om islams krav om underkastelse. Ikke minst islams kvinnesyn, noe som Solberg neppe ville være enig i, og som også skal gjelde som berikelse ifølge henne. Og hva med jødehatet? Er Solberg også enig i at det er en berikelse?

Jeg har aldri sett på Erna Solberg som veldig intelligent. Hun er heller nokså tom og ikke særlig belest, der hennes kunnskaper om islam er på et lavmål.

Og det irriterer meg at hun snakker til det norske folk som om vi er undermålere og ikke forstår vårt eget beste. Har aldri forstått hvorfor vi skal importere denne aggressive ideologien, forkledd som religion, og det til et fredelig land som Norge.

For Solberg skal vite at der islam får fotfeste, der vil krise, konflikter og krig følge med i kjølvannet! Å slippe inn muslimer i landet er ensbetydende med å forkaste landets lover, vår kristne tro, vår humanisme og vår kultur.

Det er mulig at Erna Solberg veit noe som ikke jeg og resten av befolkningen skal vite. Der de som hører til eliten i samfunnet ser ut til å foretrekke muslimer fremfor sin egen befolkning?

Men da spiller de et meget høyt spill, der jeg er ganske sikker på at de en dag vil bli satt til veggs og må forsvare sitt svik mot folket. Det samme vil gjelde for kultureliten, Den Norske kirke, politikere og media som stilltiende tier om landets tragedie som vi går i møte.

Heldigvis har vi fått Sylvi Listhaug som vår nye innvandringsminister og som virkelig viser vei i ei vanvittig og skremmende tid. Og Listhaug tilhører heldigvis den innvandringskritiske fløy innafor FrP, der hun nå som FrP-statsråd legger fram de beste forslag som noen gang har vært framlagt i dette landet. Og der jeg håper hun vil få i gjennom hvert eneste punkt i disse forslagene. Videre håper jeg at Listhaug forteller Erna Solberg om islams jihad-doktrine. Ja, som forplikter hele det muslimske samfunn, Ummaen og som også Norge en dag vil få slite med. Der de vil takke for hjelpa med krigføring mot oss ”vantro” ifølge boka til Storhaug. Der muslimene er religiøst forpliktet til å holde avstand og ikke ha venner blant oss nordmenn som slapp dem inn i riket. Der deres viktigste og eneste oppgave er å fremme islams sak.

Videre burde Erna Solberg som nå nesten har konvertert til islam, vite at det er enhver muslims plikt ifølge Koranen, å drepe jøder. Videre at frafall fra islam skal straffes med døden, at fredagsbønnen innbefatter en bønn til Allah om å utrydde alle oss ”vantro”, dvs 80 prosent av jordas befolkning. At det er forbudt for muslimske kvinner å ha noe med oss ”vantro” menn å gjøre. Noe som samtidig bygger en mur mellom dem og oss. Ja, som gjør all såkalt integrering av muslimer helt umulig i vårt sekulære samfunn.

Dette bør Erna Solberg vite! Og dersom hun ikke veit dette, så bør hun snarest sette seg inn i disse ting, i stedet for at hun later som om at dette problemet ikke eksisterer!
For meg ser det ut som Erna Solberg er besatt av en virkelighetsfornektelse og som gjør henne svært uskikket og heller lite egnet til å ha det politiske ansvaret for Norge. Ikke minst til å lede dette landet i ei meget farlig og skremmende tid, der IS og terrorister banker på vår dør! Men i Solbergs verden ville det antakelig ikke være noe problem, verken med terrorister eller å ta imot en million unge sterke mannlige asylsøkere? Bare vi hadde kapasitet og penger nok…?

Narvik, 29.12.2015 AMUND GARFORS

Kommentar bmo:

Erna Solberg er bare en dott i denne sammenhengen- hun har null å si. Hun får beskjed fra des_Poten Putin.
Og det er også hva USA sliter med. Stalin gjorde akkurat det samme, han spilte "sitt eget sjakktrekk" da han flyttet forskjellige folkeslag inn i andre folkeslag i gamle CCCP østblokkene. Det resulterte i blodbad, som han fikk makten over. Og slik har de gjort det til alle tider i Moskva. De dreper sine venner og venners venner for å befeste sin makt. Og et menneskeliv bryr de seg pent lite om i Kreml, så lenge det ikke rammer dem selv.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Høyre

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron