Erna Solberg og frimurerbanden

Hva er egentlig Høyre blitt? Et dårlig AP parti? Jusst det, de er mer interessert i å hoppe til køys med Paven, Erna Solberg. Å velge Høyre, er det samme som å ta en dobbel overdose!
Ikke la dere blende av pengene våre, som Høyre har nydt godt av! De er for det globale helvetet, som AP.
Forumregler
Høyre er mest opptatt av å følge AP og landsforræderne, jfr Romas store drøm om verdensherredømme. Derfor, ikke lån ditt øre til dem heller. Finn deg et parti med nasjonale verdier.
Ikke her: http://bmonline.no/html/global.html
Men her: http://norgespartiet.no

Erna Solberg og frimurerbanden

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jan 30, 2016 8:04 pm

Norulv Øvrebotten
”Hun er en tragedie"

Lederen i Høyre, Erna Solberg, har i mange dager nå gått rundt sammen med de andre folkevalgte i Stortinget og betegnet sjefen for Politiets Sikkerhetstjeneste som en tragedie. De har alle insinuert at hun har begått pliktbrudd i tjenesten.

Mediene med ikke minst Alf Hildrums TV2, har pisket opp et stormløp mot sjefen i sikkerhetspolitiet. Stortinget danser så lenge musikken spiller, og om det er russisk balalaika eller ikke, har denne forsamlingen ingen forutsetninger for å forstå. Derimot forstår representantene hva de må gjøre for å berge levebrødet sitt. For de fleste av dem får ingen andre jobber. Dette motivet forklarer det meste.

Nå satte jeg på TV 2 til en forandring for å se denne tragiske damen. Som jeg aldri har møtt og ikke kjenner. I løpet av hele sendingen i dag konsentrerte jeg meg spesielt om den tragiske dame og en reporter i TV 2 som de folkevalgte mener ikke er tragisk, men veldig dyktig. Han heter Stein Kåre Kristiansen, sønn av KrFs politiker fra gamle dager, Kåre Kristiansen. Stein Kåre står på listen over Stasis gamle informanter i Norge. Så jeg vet hvor jeg har ham. Noe jeg for så vidt visste fra før.

Jeg kjenner ham personlig.

Jeg så ikke noen taper i Janne Kristiansen. Tvert om så jeg en langt mer selvsikker sjef for sikkerhetspolitiet enn jeg har sett på lenge. Hva hun snakket om, fulgte jeg også med på, men det er ikke mye relevant. I forhold til hva denne bedragoperasjonen med innlagt terror dreier seg om. Jeg antar at PST måtte snakke om det fordi dette var hva FSB hadde forsøkt å bruke mot sine vestlige motstandere i Norge. Slik at ballen kunne bli lagt død.

Stein Kåre Kristiansen ble intervjuet i egen kanal og han så en dame som var på vei ut, en taper som hadde gjort så mange tabber at nå var det snart slutt, og Kristiansen konkluderte med at hun var på vei ut. Stein Kåre Kristiansen fortsette å medvirke til et russisk spill hvor det blir hevdet en konklusjon for å bevise forutsetningen. Jeg er en noenlunde objektiv seer, og da jeg satt og hørte og så på Stein Kåre Kristiansen her i sted, måtte jeg spørre meg om vi hadde sett samme programmet og forklaringen.

TV 2 bør legges ned. Ingen tvil om det. Denne kanalen driver i virkeligheten med politikk til fordel for en fremmed makt og utgjør en sikkerhetstrussel. I dag gikk Kristiansen over alle støvelskaft.

Usikkert kroppsspråk og overdrevne uttalelser uten rot i virkeligheten, viser en representant for et miljø som er uten troverdighet, som er stadig mer kompromittert og som nå hever stemmen i den tro at det skal bli mer trodd. Sjefen for PST viste derimot bare med kroppsspråket at hun har kontroll og styring både over seg selv og politiet. Med tanke på alle angrep med kniv bakfra og ovenfra som Jens Stoltenberg & Co holder på med hele tiden mot både henne og andre i politi og forsvar, var det i grunnen en beundringsverdig forestilling som jeg satt og så på i hvert fall.

Jeg har alltid regnet meg som en langt bedre journalist enn Stein Kåre Kristiansen. Jeg var ansatt i NRK Dagsnytt da det var en eliteavdeling, Stein Kåres søknader ble aldri vurdert seriøst en gang i ledelsen. Stein Kåre Kristiansen ble rett og slett ikke betraktet som en seriøs journalist den gangen. Nå har han i det minste skaffet seg en illusjon om å være det.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/-je ... 51227.html
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Høyre

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron